Tuesday, April 16, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας και καλή βδομάδα ανοιξιάτικη
Καλή Ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα....
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ελληνικό διπλό μέτριο. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι, όπως
κάθε πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και συμμάζεψα λίγο το σπίτι. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά. Σήμερα έχω και μαγείρεμα, το μενού έχει μακαρόνια με κιμά.
Αγαπημένο φαγητό και η μέρα πάει καλά. Με τα καναρίνια να κελαηδούν από νωρίς
το πρωί. Είναι η καλύτερη παρέα καθημερινά μαζί με τον καφέ. Τέλειωσα το συμμάζεμα
του σπιτιού και ετοίμασα ότι χρειάζεται για τον κιμά της μακαρονάδας. Λίγο μετά τις
δέκα άρχισε το μαγείρεμα με το σοτάρισμα του κρεμμυδιού παρέα με δυο σκελίδες
σκόρδο. Η διάρκεια για το μαγείρεμα είναι περίπου μία ώρα σε μέτρια φωτιά. Έτσι και
έγινε. Λίγο μετά τις έντεκα δοκίμασα λιγάκι τον κιμά και έσβησα τη φωτιά. Πολύ νόστιμος
και καλό ψημένος ο κιμάς. Λίγο πριν το φαγητό θα βράσω και τα μακαρόνια, θέλουν
πέντε λεπτά από την ώρα που αρχίζει να βράζει το νερό. Barilla No.3 πάντα τέτοια τρώω.
Δώδεκα χτύπησε το ρολόι και έτοιμος βγήκα για να πάω τη βόλτα μου στην όμορφη
ανοιξιάτικη λιακάδα. Εδώ που μένω, στη Νέα Σμύρνη έχει λιακάδα μοναδική. Στα βόρεια
προάστια βλέπω συννεφιά της βροχής. Από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου, άρχισα
τη βόλτα μου με κατεύθυνση προς Αμφιθέα. Πέρασα από το λουλουδάδικο της γειτονιάς,
είπα μια καλημέρα και συνέχισα προς το φαρμακείο όπου ψώνισα κάτι που ήθελα και
παράγγειλα κάτι ακόμα να μου φέρουν για προστασία από τα τσιμπήματα των κουνουπιών.
Συνέχισα από πεζοδρόμιο μεριά ρίχνοντας και μια ματιά στις βιτρίνες και τα μαγαζιά.
Πελάτες πουθενά, σε όσα μαγαζιά πέρασα, αρκετά έχουν κλείσει και άλλα είναι έτοιμα να
κλείσουν. Άσχημα τα πράγματα και ας λέει ο πρωθυπουργός ότι όλα πάνε καλά.
Συνέχισα τον περίπατο μέχρι κάτω στα σύνορα με Αμφιθέα και επιστρέφοντας πέρασα
από του Βερόπουλου να πάρω κάτι λίγα που χρειάζομαι. Πολύ λίγος κόσμος, με λίγα,
πολύ λίγα πράγματα στο καλάθι του. Πήρα λίγο ανθότυρο και δυο πακέτα σαλάτες και
σιγά σιγά επέστρεψα στο σπίτι για να ετοιμάσω τη μακαρονάδα τη μοναδική. Τα καναρίνια
κελαηδούν χωρίς διακοπή μόλις με είδαν που γύρισα. Τους έβαλα φρέσκια τροφή που τους
πήρα το πρωί, μπρόκολο και μαρούλι και αμέσως πήγαν για φαγητό και κελάηδημα. Η ώρα
πήγε λίγο πριν τις δυο. Έβαλα το νερό να βράση στη μεγάλη κατσαρόλα και ζεσταίνω σιγά
σιγά τον κιμά. Έφτιαξα και τη σαλάτα μου με λίγο τυρί, έκοψα λίγο φρέσκο ψωμί και
περιμένω να βράσουν τα μακαρόνια για να φάω. Η παρμεζάνα περιμένει για τη νοστιμιά
των μακαρονιών. Όλα έτοιμα λίγο μετά τις δύο. Έφαγα μοναδικά, ήπια λίγο κρασί, μάζεψα
τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση του
μεσημεριού. Έξη η ώρα και έγερση κανονική. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια
δυο γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά εξωτερικά από τα μπαλκόνια για να δω πως είναι
ο Αττικός ουρανός. Λιακάδα με λίγο αεράκι ανοιξιάτικο. Τα καναρίνια κελαηδούν κανονικά.
Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα.
Λίγο μετά τις επτά έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου και οκτώ η ώρα ήπια τα
χάπια μου και έβαλα το κολλύριο μου και ετοιμάστηκα να βγω τη βόλτα μου τη βραδινή
μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Είναι όμορφη η βραδιά και σήμερα, μόνο που έχει
περισσότερη ψύχρα από τις προηγούμενες βραδιές. Χρειάζεται προσοχή ακόμα. Έκανα
τη βόλτα μου μέχρι πλατεία σιγά σιγά. Λίγος κόσμος στη διαδρομή και στην πλατεία.
Όλα σχεδόν άδεια, κανείς δεν κάθεται έξω πλατεία γιατί έχει ψύχρα. Έκανα τη βόλτα μου
και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Επιστροφή σπίτι λίγο μετά τις δέκα. Έκανα
μια κούπα τσάι πράσινο και συνέχισα τη βραδιά σπίτι με γράψιμο διάβασμα παρέα με
μουσική και τραγούδια. Έτσι πέρασα τη μέρα και τη βραδιά. Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί.
Καλή Ανατολή στην καινούργια ημέρα.....

No comments:

Post a Comment