Wednesday, April 17, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης Φθινοπωρινό με λιακάδα και ψύχρα αρκετή
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της ημέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό και συμμάζεψα
το σπίτι και τα μπαλκόνια. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια και
ήπια μια κούπα γάλα για πρωινό. Λίγο μετά τις δέκα πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και
πήρα ψωμί και λίγα κριτσίνια και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω το πρωινό.
Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα.
Μετά τις έντεκα έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας μουσική.
Όμορφη η μέρα αλλά έχει ψύχρα αρκετή, τουλάχιστον μέχρι τώρα το πρωί. Χρειάζεται
προσοχή και καλό ντύσιμο για αποφυγή κρυολογήματος. Τα καναρίνια κελαηδούν και
εγώ γράφω και ακούω μουσική και τραγούδια. Δώδεκα η ώρα κτύπησε το ρολόι και
έτοιμος για να βγω τη βόλτα μου προς πλατεία. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία
σιγά σιγά. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία για βόλτα και ψώνια. Η πλατεία άδεια,
κανείς δεν κάθεται έξω σήμερα και μέσα τα καφέ σχεδόν άδεια. Τα μαγαζιά στην πλατεία
και στην Ομήρου όλα άδεια. Έκανα τη βόλτα μου και επέστρεψα σπίτι για φαγητό.
Λίγο μετά τις μία ετοιμασία του μεσημεριανού φαγητού, ένα πιάτο μακαρόνια με κιμά,
λίγο τυρί ανθότυρο, σαλάτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα
τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια που κελαηδάνε συνεχώς και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και χάπια απογευματινά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και
κάθισα για διάβασμα της επικαιρότητας και των μηνυμάτων παρέα με την κούπα με τον
καφέ. Επτά η ώρα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας μουσική.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και έτοιμος για να βγω να πάω μια μικρή βόλτα και να
περάσω να δω τους δικούς μου για λίγο για να γυρίσω σπίτι να δω τον αγώνα Μπάσκετ
του Παναθηναϊκού με την Μπαρτσελόνα για τα πλέι οφ τις Ευρωλίγκα. Πέρασα και ήπια
μια κούπα καφέ με τον αδελφό μου, τα είπαμε λίγο τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά
τον χαιρέτησα και επέστρεψα στο σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Επιστροφή σπίτι, έκανα
μια κούπα τσάι πράσινο και κάθισα να γράψω λίγο και να διαβάσω τα μηνύματα.
Έριξα μια
γρήγορη ματιά στην επικαιρότητα και λίγο πριν τις δέκα κάθισα και βλέπω το παιχνίδι
μπάσκετ Παναθηναϊκός – Μπαρτσελόνα. Στο ημίχρονο οι πράσινοι πάνε μπροστά και
συνεχίζω τη βραδιά γράφοντας για ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας μουσική.
Τελικά Παναθηναϊκός – Μπαρτσελόνα 65-63. ο Παναθηναϊκός ο μεγάλος νικητής.
Έτσι πέρασε σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....Τετάρτη ξημερώνει σε λίγο

No comments:

Post a Comment