Saturday, April 20, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, ηλιόλουστης και ανοιξιάτικης
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της μέρας  και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό και ετοιμάστηκα
να βγω, πρωί σήμερα, λίγο μετά τις οκτώ για να πάω να δώσω αίμα και ούρα για
εξετάσεις αίματος και ούρων που μου έγραψε χθες ο καρδιολόγος μου. Πήρα το Τραμ
από τη στάση της γειτονιάς και σε λίγα λεπτά ήμουν στο Euromedica για να κάνω τις
εξετάσεις. Περίμενα και λίγο μετά τις εννιά και μισή τέλειωσα και πήρα το Τραμ για
μνα επιστρέψω στο σπίτι. Στην επιστροφή πέρασα από το φαρμακείο της γειτονιάς και
πήρα τα φάρμακα που μου είχε γράψει ο γιατρός και έτσι τέλειωσα τις πρωινές δουλειές.
Δέκα η ώρα ήμουν σπίτι και έπινα τα πρωινά μου χάπια και λίγο μετά μερικές γουλιές
καφέ. Έφαγα και λίγα κριτσίνια, ήπια και μια κούπα γάλα κρύο για πρωινό. Έβαλα στα
καναρίνια λίγο μπρόκολο και δυο φύλλα μαρουλιού και κάθισα να διαβάσω τα μηνύματα
και την επικαιρότητα. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο και μου κρατούν συντροφιά.
Λίγο μετά τις έντεκα συμμάζεψα λίγο το σπίτι και σκούπισα τα μπαλκόνια και συνέχισα
τη μέρα μου γράφοντας για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Η μέρα είναι
και σήμερα όμορφη, ανοιξιάτικη με απαλή συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Έχει όμως
ψύχρα αρκετή και χρειάζεται προσοχή για κάποιο κρυολόγημα. Έτοιμος για να πάω μια
βόλτα εδώ κοντά από πεζοδρόμιο μεριά. Περπάτησα λιγάκι μέχρι τον Μίλωνα είδα κάτι
φίλους και πήγα για καφέ στις γειτονιάς μου το καφέ. Λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι
για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο μακαρονάδα με κιμά, σαλάτα με λίγο
τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά παρέα με το κελάηδημα των
καναρινιών, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και κατά
τις τρεις πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου. Έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά και έριξα μια ματιά
στα καναρίνια μήπως χρειάζονται τίποτα. Απλά τους έβαλα από λίγο μπρόκολο. Ντύθηκα
για να βγω να πάω να πάρω τις εξετάσεις από το Euromedica που θα είναι έτοιμες μετά
τις επτά και μισή. Ήπια δυο γουλιές καφέ και βγήκα να πάρω το Τραμ να πάω να πάρω
τις εξετάσεις. Σε λίγα λεπτά από την στάση του Τραμ πήγα μέχρι τον προορισμό μου.
Πήρα τις εξετάσεις που ήταν έτοιμες και επέστρεψα προς το σπίτι στα γρήγορα για να
δω το παιχνίδι μπάσκετ Εφές – Ολυμπιακός που παίζουν στην Κωνσταντινούπολη.
Έφτιαξα μια κούπα τσάι πράσινο και κάθισα να δω το παιχνίδι. Στα ενδιάμεσα είδα
και τις ειδήσεις στον ΣΚΑΪ. Τελικά  Εφές – Ολυμπιακός  74-73 Έχασε ο ολυμπιακός.
Παρέα με την κούπα με το τσάι, διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα και συνέχισα
τη βραδιά με ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην επόμενη μέρα....
σε λίγο Σάββατο ξημερώνει ανοιξιάτικο και ηλιόλουστο.
 

No comments:

Post a Comment