Tuesday, April 9, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....




Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας ανοιξιάτικο και δροσερό
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα και εβδομάδα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή της ημέρας και του ήλιου.
Μόνο που έχει γενική συννεφιά σήμερα και αρκετή ψύχρα από νωρίς το πρωί.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι του σπιτιού όπως κάθε πρωινό.
Και τα δυο κελαηδούν από νωρίς το πρωί περιμένοντας να τα τακτοποιήσω.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και έφαγα λίγα κριτσίνια
και ένα ακτινίδιο για πρωινό. Συμμάζεψα το σπίτι και τα μπαλκόνια και λίγο μετά
τις δέκα πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό.
Επέστρεψα στο σπίτι στα γρήγορα και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού. Έβαλα και
πλυντήριο για μια πλύση και κάθισα παρέα με την κούπα με τον καφέ και διάβασα τα
μηνύματα και την επικαιρότητα, μέχρι τα τελειώσει η πλύση. Λίγο πριν τις δώδεκα
τέλειωσε το πλύσιμο, άπλωσα τα ρούχα στην απλώστρα, την τακτοποίησα στο μπαλκόνι
και βγήκα να πάω τη βόλτα μου και στην επιστροφή για το σπίτι να περάσω από το
σούπερ μάρκετ για να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι για το σπίτι. Έκανα τη βόλτα
μου από πεζοδρόμιο μεριά στο μεγάλο δρόμο, έριξα μια ματιά στις βιτρίνες των μαγαζιών
που όλα ήταν άδεια, ψώνισα από το σούπερ μάρκετ και επέστρεψα στο σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό λίγο πριν τις δυο η ώρα. Ετοίμασα τα φαγητό, έφαγα μια χαρά,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και
έγερση κανονική. Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και παρέα με την κούπα του
καφέ διάβασα την επικαιρότητα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου μέχρι
τις οκτώ. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Μόλις άρχισε να νυχτώνει. ετοιμάστηκα και
λίγο μετά τις εννιά βγήκα να πάω τη βόλτα μου τη βραδινή εδώ κοντά στη γειτονιά.
Πέρασα και είπα μια καλησπέρα στους δικούς μου και νωρίς επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω
τη βραδιά μου. Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο και κάθισα να διαβάσω, να γράψω και να
ακούσω μουσική και τραγούδια. Έτσι πέρασε σήμερα η μέρα και βραδιά. Αύριο πάλι
θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα......      

No comments:

Post a Comment