Saturday, April 13, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής ανοιξιάτικο και ηλιόλουστο
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα, με μπονάτσα ανοιξιάτικη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στην απάνεμη βεράντα, καθάρισα τα κλουβιά, όπως κάθε
πρωινό και άλλαξα την φρέσκια τροφή και το νερό. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και
συμμάζεψα το σπίτι και σκούπισα τα μπαλκόνια. Τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς
το πρωί και μου κάνουν παρέα καλή. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και διάβασα τα μηνύματα
και την επικαιρότητα. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια μια κούπα γάλα κρύο για πρωινό
και λίγο μετά τις δέκα ετοιμάστηκα και βγήκα για να πάω με το Τραμ και το Μετρό μέχρι
τα Βριλήσσια για να δω όλους του παλιούς μου φίλους και να κάνω κάτι δουλειές που
πρέπει να γίνουν. Πήρα το Τραμ από τη στάση της γειτονιάς μου και από το σύνταγμα
το Μετρό και βρέθηκα σε λίγη ώρα στο σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας και Βριλήσσια.
Όλα είναι εύκολα με το Μετρό και το Τραμ. Έκανα τις δουλειές μου είδα και χαιρέτησα
όλους τους γνωστούς και τους φίλους και πάλι με Μετρό και Τραμ επέστρεψα στο σπίτι
λίγο πριν τις μία για να συνεχίσω τη μέρα μου και να φάω για μεσημεριανό φαγητό.
Όμορφη μέρα σήμερα και αρκετά ζεστή. Άνοιξη κανονική. Ετοίμασα το φαγητό, έφαγα
μια χαρά, ήπια και δυο ποτήρια κρασί και μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια λίγες γουλιές καφέ και κάθισα και γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Πλησιάζει οκτώ η ώρα και σε λίγο δύση του ήλιου
και της ημέρας. Μεγάλωσε η μέρα και συνεχίζει να μεγαλώνει συνεχώς. Οκτώ η ώρα και
χάπια βραδινά. Άρχισε να νυχτώνει σιγά σιγά, τα χρώματα της δύσης του ήλιου έμειναν
στον Αττικό ουρανό. Αύριο πάλι, Σάββατο ξημερώνει ανοιξιάτικο και ηλιόλουστο.
Έτοιμος για να βγω βόλτα εδώ κοντά για να επιστρέψω σπίτι λίγο μετά τις εννιά γιατί
έχω να δω Μπάσκετ τον Ολυμπιακό με την Εφές, το δεύτερο παιχνίδι των πλέι οφ.
Βγήκα τη βόλτα μου πήγα μέχρι τους δικούς μου είπα τη καλησπέρα μου και γύρισα
σπίτι για να δω το παιχνίδι Ολυμπιακός – Εφές. Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο και έγραψα
λίγο για ενημέρωση της σελίδας μου της καθημερινής. Όλα πάνε καλά για τον Ολυμπιακό.
Τελικά Ολυμπιακός – Εφές 71-53 σπουδαία η νίκη του Ολυμπιακού έκανε το 2-0 στα
πλέι οφ.....καλή συνέχεια.
Έτσι πέρασε σήμερα η Παρασκευή. Αύριο πάλι από νωρίς το πρωί.
Καλή Ανατολή στην καινούργια μέρα....Σάββατο ξημερώνει ανοιξιάτικο και ηλιόλουστο.        

No comments:

Post a Comment