Monday, April 15, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής με μπονάτσα και ηλιόλουστο ουρανό
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα που είναι ανοιξιάτικη Κυριακή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο μπαλκόνι το απάνεμο και ήπια δυο γουλιές καφέ.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά για καλή ποιότητα ζωής. Συμμάζεψα το σπίτι και
σκούπισα τα μπαλκόνια. Έριξα και λίγο νερό τις γλάστρες και συνέχισα με το μάζεμα
του σπιτιού. Έβρασα 6 αυγά για να τα έχω έτοιμα στο ψυγείο να τρώω ένα κάθε μέρα
το ασπράδι μόνο. Κάνει καλό και είναι θρεπτικό. Όμορφη η μέρα σήμερα, άπνοια και
μπονάτσα με ηλιόλουστη την Αττική Γη. Τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς το πρωί.
Παρέα με την κούπα με τον καφέ διαβάζω την επικαιρότητα και τα μηνύματα και τώρα
γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έντεκα η ώρα και συνεχίζω
τη μέρα μου στο σπίτι με γράψιμο, διάβασμα παρέα με το κελάηδημα των καναρινιών.
Δώδεκα η ώρα κτύπησε το ρολόι και έτοιμος για να βγω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία.
Από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου ανέβηκα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος
από και προς την πλατεία, όμορφη είναι η μέρα και αρκετά ζεστή. Τα καφέ στο μεγάλο
δρόμο όλα σχεδόν άδεια, το Τραμ περνά συνεχώς προς παραλία και προς Σύνταγμα
μεταφέροντας αρκετούς επιβάτες. Η πλατεία σχεδόν γεμάτη από κόσμο που κάνει τη
βόλτα του, πίνει τον καφέ του, κυρίως και τα παιδιά κρατούν στο χέρι τους παγωτό.
Οι μεγάλοι πίνουν καφέ, καπνίζουν, συζητούν και διαβάζουν την εφημερίδα τους.
Εγώ έκανα τη βόλτα μου στην πλατεία κρατώντας στο χέρι μου ένα κουπάκι με μια
μπάλα παγωτό γιαούρτη με πορτοκάλι. Κάθισα λίγο σε κάτι σκαλιά της πλατείας
και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σιγά σιγά στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Όμορφη ήταν η βόλτα στην ανοιξιάτικη Κυριακή. Ετοίμασα το φαγητό ένα πιάτο
φασολάκια φρέσκα με πατάτες και ντομάτα, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και κάθισα
για φαγητό. Έφαγα μια χαρά παρέα με το κελάηδημα των καναρινιών, ήπια και ένα
ποτήρι κρασί, μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση κανονική. Έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Με την κούπα, με τον καφέ
παρέα, κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα από τις εφημερίδες και έριξα μια ματιά
στα μηνύματα. Λίγο μετά τις επτά έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου.
Σκοτείνιασε, γιατί συννέφιασε ο Αττικός ουρανός, μπορεί και να βρέξει. Αλλά είναι
ζεστή η μέρα ακόμα. Έβγαλα μισό κιλό κιμά να ξεπαγώσει σιγά σιγά γιατί αύριο θα
κάνω μακαρόνια με κιμά για το επόμενο τετραήμερο. Παρμεζάνα πάντως έχω έτοιμη.
Οκτώ η ώρα και έτοιμος για να βγω. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έβαλα και κολλύριο
για την εσωτερική πίεση των ματιών, πήρα την σακούλα των σκουπιδιών και βγήκα να
πάω τη βόλτα μου εδώ γύρω στη γειτονιά για να γυρίσω νωρίς σπίτι να δω τα αθλητικά.
Πέταξα τα σκουπίδια στον κάδο των σκουπιδιών και συνέχισα τη βόλτα μου. Πέρασα να
πω μια καλησπέρα στους δικούς μου, κάθισα λίγο τα είπαμε, ήπια ένα χυμό και έφυγα
λίγο μετά τις εννιά και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά. Έκανα μια κούπα τσάι
πράσινο και κάθισα να δω τα αθλητικά. Λίγο μετά τις έντεκα, έριξα μια ματιά στα μηνύματα
και διάβασα την επικαιρότητα. Έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου και έτσι
πέρασα την υπόλοιπη βραδιά. Αύριο πάλι, Δευτέρα, θα τα πούμε από νωρίς το πρωί ξανά.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα και βδομάδα......   

No comments:

Post a Comment