Monday, April 8, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....

Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής
Καλή ανατολή στην ανοιξιάτικη Κυριακή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα. Λίγο μετά την ανατολή της μέρας και του ήλιου.
Έπλυνα τα δόντια μου και το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ήπια δυο γουλιές από τον αχνιστό καφέ, Ελληνικό μέτριο διπλό και λίγο νερό και
τακτοποίησα πρωί πρωί τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι. Σήμερα έχω και μαγείρεμα
για να έχω φαγητό για το επόμενο τετραήμερο. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια
δυο γουλιές καφέ και έφαγα λίγα κριτσίνια και συμμάζεψα λίγο το σπίτι. Λίγο μετά τις
εννιά άρχισα την ετοιμασία για το Κυριακάτικο μαγείρεμα. Κοτόπουλο κοκκινιστό στην
κατσαρόλα με πιπεριές και μπόλικα κρεμμύδια. Λιγάκι μπελαλίδικο φαγητό αλλά νόστιμο.
Θα μου πάρει το μαγείρεμα μαζί με την προετοιμασία τουλάχιστον 3 ώρες, γιατί θα ψηθεί
σε μέτρια φωτιά. Σιγά σιγά, δεν βιάζομαι ποτέ στο μαγείρεμα. Πάντοτε έχω χρόνο αρκετό.
Στη διάρκεια του μαγειρέματος κάνω και άλλες δουλειές στο σπίτι και προσέχω και το
ψήσιμο του φαγητού. Παρέα με την κούπα του καφέ διάβασα την Κυριακάτικη επικαιρότητα
και τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δώδεκα
η ώρα το μαγείρεμα τέλος. Δοκίμασα και το φαγητό είναι εξαιρετικό. Ετοιμάστηκα και
βγήκα να πάω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Η ημέρα είναι όμορφη,
ανοιξιάτικη, με αρκετή συννεφιά στον Αττικό ουρανό. Αρκετός κόσμος από και προς την
πλατεία κάνει τη βόλτα του. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο όλα έχουν κόσμο αρκετό, κυρίως
νεολαία. Η πλατεία γεμάτη από κόσμο που κάνει τη βόλτα του και τα παιδιά, μικρά και
μεγάλα βολτάρουν και παίζουν στην όμορφη πλατεία. Όλα τα καφέ είναι γεμάτα και μέσα
και έξω στον πεζόδρομο. Όλα έγιναν πια καλοκαιρινά. Χαρά αυτοί που καπνίζουν. Ήπια
τον καφέ μου και ένα μπαλάκι παγωτό και απόλαυσα την ανοιξιάτικη πλατεία. Λίγο πριν
τις δύο σιγά σιγά επέστρεψα στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Τα τραμ περνούν γεμάτα
χωρίς διακοπή. Ετοίμασα για να φάω, έφαγα ένα πιάτο κοτόπουλο, που ήταν υπέροχο, με
σαλάτα κουνουπίδι, φρέσκο ψωμί και δυο ποτήρια κρασί. Μάζεψα τα πιατικά και την
κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια που κελαηδάνε συνεχώς και μου κρατάνε συντροφιά
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου και ήπια τα χάπια μου. Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και έγραψα λίγο για
ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας τραγούδια και μουσική. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά και ετοιμάστηκα να βγω να πάω να τους δικούς μου και να τους πάω και λίγο
φαγητό που είναι πολύ νόστιμο και καλό ψημένο. Πήγα τους είδα, τους πήγα φαγητό, ήπια
τον καφέ μου, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους καληνύχτισα
και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά. Έκανα μια κούπα τσάι πράσινο και κάθισα
να γράψω λίγο γιατί σήμερα είναι Κυριακή με αρκετά αθλητικά και κάθισα να τα δω.
Έτσι πέρασε σήμερα η Κυριακή. Αύριο πάλι, Δευτέρα, αρχή της καινούργιας βδομάδας.
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα......

No comments:

Post a Comment