Tuesday, July 9, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας
Καλή βδομάδα καλοκαιρινή. Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια δυο γουλιές καφέ Ελληνικό
και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό. Πότισα όλες τις γλάστρες με λίγο νερό
και σκούπισα τα μπαλκόνια. Ετοίμασα το πλυντήριο, για να κάνω μια πλύση νωρίς το πρωινό,
για να τελειώσω νωρίς, γιατί πρέπει να πάω στον παθολόγο μου να μου γράψει τα φάρμακα
του μηνός. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια ένα ποτήρι κρύο
γάλα φρέσκο για πρωινό. Παρέα με τον καφέ κάθισα και διάβασα στο Ίντερνετ τα μηνύματα,
την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Καλή είναι η σημερινή μέρα,
έχει δροσιά καλοκαιρινή τώρα το πρωί. Για μπάνιο είναι η μέρα η σημερινή και για καφέ παραλία.
Λίγο μετά τις δέκα τέλειωσε η πλύση. Άπλωσα τα ρούχα στην απλώστρα και την έβγαλα έξω
στο μπαλκόνι που το βλέπει ο ήλιος για να στεγνώσουν. Βγήκα μετά που τέλειωσα και πήγα
στο γιατρό, μου έγραψε τα φάρμακα για το μήνα και πήγα στο φαρμακείο και τα πήρα. Γύρισα
σπίτι και περνώντας από το μανάβικο πήρα ένα πεπόνι για να το κόψω και να το βάλω στο
ψυγείο για να δροσίσει. Τακτοποίησα τα φάρμακα και έκοψα το πεπόνι και το έβαλα στο ψυγείο
για να είναι δροσερό το απόγευμα για να φάω λίγο. Έβαλα τα κλιματιστικά για να δροσίσει το
σπίτι, γιατί έχει αρκετή ζέστη όσο μεσημεριάζει και βγήκα μετά τις 12 να πάω μέχρι πλατεία
από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά. Όλα τα καφέ στον μεγάλο δρόμο άδεια. Όλοι έχουν
πάει και συνεχίζουν να πηγαίνουν για μπάνια. Τα Τραμ περνούν γεμάτα προς παραλία.
Στην πλατεία λίγος κόσμος σήμερα το μεσημέρι. Όσο περνάν οι μέρες ο κόσμος λιγοστεύει.
Φεύγει σιγά σιγά για διακοπές. Έκανα την βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία και στις μία επέστρεψα
σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Αρκετή δροσιά έχει στο σπίτι με τα κλιματιστικά. Ετοίμασα
ένα πιάτο ρεβίθια γιαχνί, σαλάτα με ελιές και τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα
μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους
έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή στην όμορφη
δροσιά του σπιτιού. Έξη η ώρα, έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου
τα απογευματινά και σταμάτησα τα κλιματιστικά. Άνοιξα το σπίτι για να αλλάξει η ατμόσφαιρα
κάθισα παρέα με τον καφέ και διάβασα τα μηνύματα και την επικαιρότητα στο Ίντερνετ.
Ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές και έριξα μια ματιά στα καναρίνια που κελαηδάνε
και τα δυο και μου κρατάνε συντροφιά. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος να βγω για να
πάω να δω για λίγο τους δικούς μου. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα και πήγα μέχρι τους δικούς μου.
Ήπια ένα χυμό, τα είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και επέστρεψα σπίτι για
να δω αν όλα είναι εντάξει. Ζεστή η αποψινή βραδιά, ο αέρας που φυσά είναι ζεστός αρκετά και
ας έρχεται από τον Βοριά. Όλα εν τάξει στο σπίτι και βγήκα για να πάω μια βόλτα βραδινή από
πεζοδρόμιο μεριά μέχρι πλατεία. Λίγος κόσμος από και προς την πλατεία. Τα καφέ και τα μαγαζιά
τις νύχτας στο μεγάλο δρόμο όλα σχεδόν άδεια και πολλά κλειστά. Στην πλατεία λίγος κόσμος
παντού. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα στην πλατεία, έφαγα το παγωτό μου και μετά τις έντεκα
η ώρα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Ζεστή η βραδιά, δεν δρόσισε καθόλου, παρ
όλο που πλησιάζει η ώρα μεσάνυχτα. Στο σπίτι παρ όλο που όλα είναι ανοιχτά, έχει ζέστη.
Μάλλον θα βάλω τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι και να κοιμηθώ όμορφα με δροσιά.
Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment