Friday, July 12, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....

 

Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης με καλοκαιρινή δροσιά τώρα το πρωινό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για
να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ο καλύτερος καφές καθημερινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ
και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό. Τους έβαλα φρέσκια τροφή να τσιμπολογάν
και να κελαηδάν. Πότισα όλες τις γλάστρες νωρίς το πρωινό με τη δροσιά, γιατί θα έχει μετά
ζέστη αρκετή. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τσιμπολογάν και τα δυο και μου κρατάνε συντροφιά
τώρα το πρωινό όσο βρίσκομαι στο σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά με δυο ποτήρια δροσερό
νερό. Χρειάζεται καθημερινά να πίνουμε πιο πολύ νερό τώρα τους μήνες τους καλοκαιρινούς.
Τακτοποίησα την κουζίνα, σκούπισα τα μπαλκόνια και συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε πρωινό.
Δέκα η ώρα και πετάχτηκα μέχρι το φούρνο, πήρα ψωμί, αυγά και λίγα κριτσίνια και επέστρεψα
σπίτι να συνεχίσω τη μέρα μου. Δροσιά έχει αρκετή στο σπίτι τώρα το πρωινό. Έχω όλα ανοιχτά
για να κάνει ρεύμα και να έχει λίγη δροσιά. Το μεσημέρι πριν το φαγητό θα βάλω τα κλιματιστικά
για να έχει το σπίτι δροσιά και να φάω όμορφα και να ξεκουραστώ κατά τις τρεις η ώρα. Λίγο μετά
τις 12 έβαλα τα κλιματιστικά για να είναι δροσερό το σπίτι το μεσημέρι. Βγήκα και από σκιά
μεριά, από το πεζοδρόμιο του μεγάλου δρόμου πήγα μέχρι πλατεία για να κάνω τις δουλειές μου.
Ζέστη αρκετή σήμερα, με τον λίγο αέρα να έρχεται ζεστός. Αρκετός κόσμος στην πλατεία, κάνει
τα ψώνια του, τη βόλτα του και πίνει τον καφέ του. Έκανα τις δουλειές μου, τη βόλτα μου,
κάθισα λίγο στην πλατεία και μετά την μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ζέστη
αρκετή σήμερα. Δεν είναι να κυκλοφορείς μέσα στη ζέστη και τον ήλιο. Δροσιά χρειάζεται και
αρκετό δροσερό νερό. Επιστροφή στη δροσιά του σπιτιού. Ετοίμασα ένα πιάτο ρεβίθια γιαχνί,
σαλάτα με τυρί και ελιές, ένα αυγό βραστό, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί, έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά. Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις τζαμόπορτες του
σπιτιού να αλλάξει η ατμόσφαιρα. Έχει ζέστη αρκετή. Τι να κάνω, καλοκαίρι είναι και θα
περάσει σιγά σιγά. Ήπια δυο γουλιές καφέ Ελληνικό και λίγο δροσερό νερό και άλλαξα την
φρέσκια τροφή στα καναρίνια και το νερό που είχε ζεσταθεί. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα,
διάβασα τα μηνύματα και γράφω τώρα για ενημέρωση των σελίδων μου ακούγοντας τραγούδια
και μουσική. Όσο ο ήλιος και η μέρα πηγαίνουν προς τη δύση, όλο και δροσίζει. Οκτώ η ώρα
και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά
και βγήκα και πήγα μέχρι τους δικούς μου να δω. Ήπια ένα χυμό, τα είπαμε λιγάκι και λίγο μετά
τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι. Έριξα μια ματιά να δω αν όλα είναι εν τάξει και
βγήκα για να πάω τη βόλτα μου τη βραδινή μέχρι την πλατεία. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα
πλατεία. Κόσμος αρκετός κάνει τη βόλτα του στην πλατεία. Γεμάτα όλα και η πλατεία γεμάτη
από σκουπίδια που έχει μέρες να τα μαζέψει ο Δήμος Νέας Σμύρνης. Όλη η Νέα Σμύρνη είναι
γεμάτη από σκουπίδια, λόγω τις απεργίας που κάνουν αυτοί που εργάζονται στο μάζεμα των
σκουπιδιών. Από το Δήμο καμιά απόφαση. Τις αποφάσεις τις παίρνουν οι συνδικαλιστές.
Κάθισα λίγο στην πλατεία για να δροσιστώ, αλλά δροσιά καμία. Λίγο μετά τις έντεκα η ώρα
επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά μου. Ζέστη πολύ στο σπίτι. Άνοιξα λίγο μήπως δροσίσει
αλλά τίποτα. Έβαλα αμέσως τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι. Έκανα ένα ποτήρι κρύο
καφέ και κάθισα και διαβάζω τα μηνύματα, την επικαιρότητα από το Ίντερνετ και γράφω για
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Αμέσως άρχισε και δροσίζει το σπίτι, κάθομαι
άνετα τώρα χωρίς να ζεσταίνομαι και να ιδρώνω. Και θα κοιμηθώ όμορφα με δροσιά.
Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού....Παρασκευή σε λίγο ξημερώνει

No comments:

Post a Comment