Sunday, July 7, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα καλό πρωινό Σαββάτου καλοκαιρινού με πρωινή δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του Καλοκαιριού. Ιούλιος μήνας διακοπών.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα
τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι. Έριξα από λίγο νερό σε όλες τις γλάστρες και σκούπισα
τα μπαλκόνια. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Συμμάζεψα το σπίτι και λίγο πριν τις δέκα βγήκα
και πήγα για λίγα ψώνια που θέλω για το σπίτι. Πήγα στο Σκλαβενίτη και πήρα ότι χρειάζομαι για το σπίτι και το αυριανό μαγείρεμα. Στην επιστροφή πέρασα από το μανάβικο και πήρα λίγες
ντομάτες, δυο πιπεριές Φλωρίνης και μαϊντανό για το αυριανό φαγητό. Αύριο το μενού έχει
ρεβίθια με ντομάτα στην κατσαρόλα, γιαχνί. Παρέα με τον καφέ διάβασα τα μηνύματα και την
επικαιρότητα στο Ίντερνετ. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο μαζί από νωρίς το πρωί.
Η μέρα είναι καλή σήμερα για μπάνιο και καφέ στην παραλία. Εγώ θα βγω και θα πάω από
πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά μέχρι την πλατεία για την Σαββατιάτικη βόλτα. Δώδεκα
η ώρα και βγήκα για την βόλτα μου. Λίγος κόσμος από και προς την πλατεία. Τα καφέ όλα είναι άδεια στο μεγάλο δρόμο. Στην πλατεία λίγος κόσμος αυτή την ώρα. Όλοι πήγαν για μπάνιο και
για μεσημεριανό φαγητό στην παραλία που έχει δροσιά. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο στην
πλατεία και μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Καλή είναι η μέρα, έχει
αρκετή δροσιά και αέρα που έρχεται από τα βόρεια. Ετοίμασα ένα πιάτο με ένα μπιφτέκι, πατάτες
φούρνου, σαλάτα με τυρί και βραστό αυγό, το ασπράδι μόνο, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι
κόκκινο κρασί δροσερό και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έβαλα από λίγο
μπρόκολο στα καναρίνια που κελαηδάνε και τα δυο. Δροσιά έχει αρκετή καλοκαιρινή με ελαφρύ
αέρα από τον Βορά. Παρέα με τον καφέ κάθισα και διαβάζω τα μηνύματα, την επικαιρότητα
στο Ίντερνετ και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Ο ήλιος και η μέρα πηγαίνουν
προς τη δύση. Όσο περνά η ώρα όλο και δροσίζει. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια και στις γλάστρες στα μπαλκόνια για να δω αν είναι, όλα, εν τάξει.
Βραδιάζει σιγά σιγά και δροσίζει συνεχώς. Είναι πολύ όμορφη η βραδιά. Σιγά σιγά ο κόσμος
που μπορεί φεύγει για διακοπές. Εμείς που θα μείνουμε στην πόλη είμαστε εδώ, παρέα όλοι.
Δέκα η ώρα και βγήκα. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία για την βόλτα μου την
βραδινή. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία. Τα καφέ και όλα τα μαγαζιά έχουν κόσμο
αυτά που είναι στον μεγάλο δρόμο. Στην πλατεία κόσμος αρκετός παντού. Όλα σχεδόν γεμάτα.
Έκανα τη βόλτα μου,κάθισα στην πλατεία, έφαγα το παγωτό μου, μια μπάλα σε κουπάκι και
λίγο μετά τις έντεκα έφυγα από πλατεία και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά μου.
Έφτιαξα ένα καφέ κρύο Jacombs, έφαγα ένα γιαούρτι με μικρά κομμάτια πεπόνι και κάθισα
στο Ίντερνετ και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου.
Αρκετή δροσιά έχει το σπίτι τώρα που πλησιάζει μεσάνυχτα. Έτσι πέρασα τη σημερινή μέρα
και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα ξαναπούμε από νωρίς το πρωινό. Κυριακή η καινούργια
μέρα που σε λίγο ξημερώνει. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment