Friday, July 5, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης καλοκαιρινό με δροσιά πρωινή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια
στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό. Τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς το πρωινό και
με περιμένουν για να τα τακτοποιήσω. Τους έβαλα φρέσκια τροφή, μπρόκολο και από ένα φύλλο
τρυφερό μαρουλιού και αυτά τσιμπολογάν και κελαηδάν. Πότισα όλες τις γλάστρες και σκούπισα
τα μπαλκόνια. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια με ένα
ποτήρι γάλα δροσερό για πρωινό και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού. Συμμάζεψα το σπίτι
και παρέα με τον καφέ κάθισα και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις
σελίδες μου τις καθημερινές. Δέκα η ώρα και βγήκα για να πάω μέχρι το Σούπερ Μάρκετ για
να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι. Πήρα το Τραμ για να πάω πιο άνετα και γρήγορα. Ψώνισα
αυτά που ήθελα και σε λίγα λεφτά πάλι με το τραμ επέστρεψα σπίτι στα γρήγορα χωρίς να είμαι
στον ήλιο και στη ζέστη. Επιστροφή σπίτι και συνέχισα τη μέρα μου στο σπίτι με ενημέρωση
των σελίδων μου, γράψιμο και διάβασμα. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο και μου κρατάνε
συντροφιά όσο βρίσκομαι στο σπίτι. Όμορφη είναι η μέρα με ζέστη καλοκαιρινή. Τα Τραμ
περνούν για παραλία όλα γεμάτα. Η ώρα πλησιάζει έντεκα και όλα τα παιδιά παρέες παρέες
πάνε για μπάνιο που είναι όμορφη η μέρα. Δώδεκα η ώρα και σιγά σιγά η ζέστη αρχίζει την
ανοδική της πορεία. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου σιγά σιγά και από
την σκιερή μεριά πήγα μέχρι πλατεία τη βόλτα μου. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο όλα άδεια.
Όλοι έχουν πάει η πηγαίνουν για μπάνιο και καφέ παραλία. Αρκετοί φεύγουν καθημερινά για
διακοπές. Ιούλιος, μήνας διακοπών, μαζί και ο Αύγουστος που ακολουθεί. Έκανα τη βόλτα μου
στην πλατεία, κάθισα λίγο να απολαύσω την πλατεία και το παγωτό μου και λίγο μετά τις μία
επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Πήρα ψωμί φρέσκο από το Βενέτη και επέστρεψα
σπίτι. Ετοίμασα ένα πιάτο μοσχάρι με πατάτες, σαλάτα με τυρί, λίγους γαύρους μαρινάτους
για μεζέ, φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά, παρέα με τα καναρίνια να κελαηδάν.
Τέλειωσα το φαγητό μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
τους έβαλα από ένα δροσερό, τρυφερό φύλλο μαρουλιού για να τσιμπολογάν. Ήπια τα χάπια μου
τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή με τα κλιματιστικά να δουλεύουν για να
έχει το σπίτι λίγη δροσιά. Έξη η ώρα και έγερση. Σταμάτησα τα κλιματιστικά, έριξα λίγο νερό
στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έριξα μια ματιά στα καναρίνια που
κελαηδάνε και τα δυο. Απόγευμα καλοκαιριού με δροσιά σχετική. Πίνω τον καφέ μου και γράφω
για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Ο ήλιος και η μέρα πάνε σιγά σιγά προς τη δύση
και η μέρα και η νύχτα που έρχεται όλο και δροσίζει. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Όμορφη
η σημερινή βραδιά με σχετική δροσιά. Σε λίγο θα βγω να πάω μια βόλτα μέχρι τους δικούς μου
να τους δω και να τα πούμε λίγο τα καθημερινά. Πήγα μέχρι τους δικούς μου, τους είδα, ήπια
ένα δροσερό χυμό, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και γύρισα σπίτι. Έριξα
μια ματιά, να δω, αν όλα είναι εντάξει και βγήκα για να πάω μια βόλτα μέχρι πλατεία. Όμορφη
η βραδιά και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Πολύς κόσμος στην πλατεία. Όλα γεμάτα.
Όλη η πλατεία είναι γεμάτη τραπέζια και καρέκλες. Πουθενά δεν έχει να καθίσεις, εκτός από τα
σκαλοπάτια και τα πεζούλια. Έκατσα λίγο στην πλατεία, έκανα τη βόλτα μου και επέστρεψα
σπίτι λίγο πριν τις έντεκα. Έφαγα ένα γιαούρτη δροσερό μαζί με μικρά κομμάτια πεπόνι και
παρέα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έκανα ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα
τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην επόμενη μέρα του καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment