Thursday, July 11, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης με καλοκαιρινή πρωινή δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Σταμάτησα πρωί πρωί τα κλιματιστικά, έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Άνοιξα το σπίτι για να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού και τακτοποίησα τα καναρίνια
όπως κάθε πρωινό. Πότισα τις γλάστρες όλες με λίγο νερό για δροσιά και συνέχισα τις
δουλειές του σπιτιού τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα ένα ακτινίδιο,
λίγα κριτσίνια και ήπια ένα ποτήρι κρύο γάλα φρέσκο. Λίγο μετά τις εννιά βγήκα και πήγα
μέχρι τη μικροβιολόγο και πήρα τα αποτελέσματα του INR. Πολύ καλά μου είπε η γιατρός μου
η Βασιλική. Επιστρέφοντας στο σπίτι, πέρασα από το μανάβικο και πήρα λίγες ντομάτες για
το σπίτι και ένα μικρό μαρούλι για τα καναρίνια. Πήγα και στο τυράδικο και πήρα λίγο
τσίπουρο Τίρναβου για να πίνω κάπου κάπου ένα σφηνάκι. Επέτρεψα σπίτι ήπια δυο γουλιές
καφέ και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και τώρα γράφω λίγο πριν τις 12 για
ενημέρωση των σελίδων μου. Τα καναρίνια τσιμπολογάν την φρέσκια τροφή και κελαηδάν.
Όσο μεσημεριάζει όλο και κάνει πιο πολύ ζέστη. Τώρα σε λίγο που θα βγω θα βάλω τα
κλιματιστικά για να δροσίσουν το σπίτι. Όταν επιστρέψω να το βρω δροσερό για να φάω
άνετα και να ξεκουραστώ μετά. Δώδεκα η ώρα κτυπά το ρολόι και έτοιμος να βγω να πάω
μια βόλτα από πεζοδρόμιο μεριά και από τη σκιά μέχρι πλατεία. Σήμερα έχουμε και λαϊκή
αγορά, θα περάσω μετά να πάρω κάτι που χρειάζομαι για το σπίτι. Έβαλα σε λειτουργία τα
κλιματιστικά και βγήκα για πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά. Αρκετός κόσμος
με τα τσάντες και άλλοι με καροτσάκια πηγαίνουν και έρχονται από και προς τη λαϊκή.
Ανέβηκα μέχρι πλατεία, έκανα τη βόλτα μου κάθισα λίγο σε κάποια σκιά και λίγο πριν τις δυο
έφυγα για επιστροφή στο σπίτι. Αρκετός ο κόσμος στην πλατεία, για ψώνια και καφέ. Ζέστη
έχει αρκετή και χρειάζεται προσοχή και να πίνουμε πιο πολύ νερό. Πέρασα από το παραδοσιακό
και πήρα λίγες ελιές και ανθότυρο και από τη λαϊκή πήρα λίγα κρεμμύδια ξερά και δυο πεπόνια
μικρά για να τα κόψω και να τα φάω δροσερά τις επόμενες μέρες. Επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Δροσερό το σπίτι με τα κλιματιστικά. Ετοίμασα ένα πιάτο ρεβίθια γιαχνί,
σαλάτα με τυρί και ελιές, τρεις γαύρους μαρινάτους για μεζέ, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια,
ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ξεκούραση. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου, σταμάτησα τα κλιματιστικά και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια τους έβαλα από λίγο φρέσκο τρυφερό μαρούλι και έπλυνα τα
πιατικά τα μεσημεριανά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έκοψα το ένα πεπόνι και το έβαλα στο
ψυγείο για να δροσίσει. Επτά η ώρα και έριξα μια ματιά στα μηνύματα, την επικαιρότητα και
τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Δροσίζει σιγά σιγά όσο ο ήλιος και η μέρα πηγαίνουν προς τη δύση. Μπονάτσα και καθαρός
ο Αττικός ουρανός. Παρέα με τον καφέ μου διαβάζω τα μηνύματα, την επικαιρότητα και
ενημερώνω τις σελίδες μου στο Ίντερνετ. Ζέστη έχει σήμερα αρκετή στο σπίτι μέσα. Την ώρα
που θα γυρίσω σπίτι από την βραδινή βόλτα θα βάλω τα κλιματιστικά μέχρι το πρωί που θα
ξυπνήσω. Μετά τις δέκα βγήκα για τη βόλτα μου την βραδινή και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα
μέχρι πλατεία. Ζέστη παντού κάνει, καλοκαίρι, Ιούλιος η καρδιά του καλοκαιριού. Κάθισα
στην πλατεία που και σήμερα έχει αρκετό κόσμο πολύ. Ουρά περιμένουν για σουβλάκι στου
Σάββα από το Μοναστηράκι. Τα καφέ και τα μαγαζιά της νύχτας όλα γεμάτα και η πλατεία.
Έκανα τη βόλτα μου και στις έντεκα επέστρεψα σπίτι. Πολύ ζεστή στο σπίτι. Έβαλα αμέσως
τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι. Έφαγα ένα γιαούρτη με πεπόνι που είχα στο ψυγείο
για να είναι δροσερό, έφτιαξα ένα κρύο καφέ και κάθισα να γράψω για ενημέρωση των σελίδων
μου. Δρόσισε αμέσως το σπίτι και κάθεσαι άνετα για να γράψεις , να διαβάσεις και να κοιμηθείς.
Έτσι πέρασα τη σημερινή μέρα και τη βραδιά. Αύριο θα τα πούμε ξανά από το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment