Saturday, July 20, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής καλοκαιρινό και αρκετά δροσερό το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού με αεράκι δροσερό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, παρέα με την πρωινή δροσιά. Έπλυνα τα δόντια μου,
έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τα καναρίνια με
περιμένουν να τα τακτοποιήσω όπως κάθε πρωινό. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα
τα καναρίνια. Τους έβαλα και από ένα μπρόκολο τρυφερό να τσιμπολογάν. Πότισα όλες τις
γλάστρες πρωί πρωί που έχει ακόμη δροσιά αρκετή και σκούπισα τα μπαλκόνια. Πήγα και δίπλα
στις Σοφίας και πότισα όλες τις γλάστρες και έριξα μια ματιά στο σπίτι να δω αν όλα είναι
εν τάξει. Άνοιξα όλες τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι δροσερός αέρας και να αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Επέστρεψα σπίτι και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού. Συμμάζεψα
όλο το σπίτι και οκτώ η ώρα ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό,
ήπια λίγες γουλιές καφέ, τέλειωσα τις δουλειές του σπιτιού και δέκα η ώρα όλα έτοιμα για το
μαγείρεμα το σημερινό. Σήμερα θα φτιάξω μακαρονάδα με δυο λουκάνικα χωριάτικα, για το
επόμενο τριήμερο. Άρχισα με το σοτάρισμα των κρεμμυδιών και μιας πιπεριάς πράσινης και
συνεχίζω με τα λουκάνικα κομμένα σε ροδέλες και έχει συνέχεια το μαγείρεμα με όλα τα άλλα
που χρειάζονται για να γίνει η σάλτσα νόστιμη και καλό ψημένη σε μέτρια φωτιά. Χρειάζεται
σιγανό μαγείρεμα, αυτό είναι το μυστικό του κάθε φαγητού. Λίγο πριν τις δώδεκα τέλειωσα
με την σάλτσα και τα λουκάνικα. Το μεσημέρι που θα γυρίσω θα βράσω τα μακαρόνια και θα
φάω ένα υπέροχο πιάτο φαγητό. Καλή η βόλτα στην πλατεία μια που έχει και σήμερα δροσιά.
Από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά πήγα μέχρι πλατεία να κάνω τη βόλτα μου και να
ψωνίσω κάτι λίγα που θέλω για το σπίτι. Λίγος κόσμος στην πλατεία και στα μαγαζιά. Ο πιο
πολύς κόσμος έχει πάει για μπάνια στις παραλίες της Αττικής και στον Σαρωνικό. Έκανα τη
βόλτα μου στην πλατεία, ψώνισα αυτά που ήθελα, ένα μπρόκολο για τα καναρίνια και λίγα
φασολάκια φρέσκα για μένα για να τα μαγειρέψω από Δευτέρα και επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Δροσούλα έχει σήμερα, καλοκαιρινή. Έβρασα τα μακαρόνια, έβαλα
ένα πιάτο μακαρόνια με σάλτσα και λουκάνικα και από πάνω παρμεζάνα, σαλάτα με τυρί,
φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά. Ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά,
μάζεψα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου με αρκετό νερό
δροσερό και έφαγα μερικά κομμάτια από δροσερό πεπόνι που πάντα έχω στο ψυγείο τώρα
το καλοκαίρι. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο. Τους έβαλα από ένα κομμάτι πεπόνι
δροσερό που το τρώνε και άρχισαν το τσιμπολόγημα. Παρέα με τον καφέ μου κάθισα και
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στα μηνύματα στο ίντερνετ. Τώρα μετά τις επτά
γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Ο αέρας πέφτει όσο ο ήλιος
και η μέρα πάνε προς τη δύση. Η μέρα άρχισε σιγά σιγά και μικραίνει. Δροσιά έχει αρκετή
και σήμερα το απόγευμα. Τρίτη μέρα και δεν χρησιμοποίησα τα κλιματιστικά. Καλά ήτανε
στο σπίτι, είχε όμορφη δροσιά καλοκαιρινή. Και σήμερα το βράδυ δεν θα βάλω κλιματιστικό
για να κοιμηθώ, παρά μόνο εντομοαπωθητικό για τα κουνούπια. Γύρω γύρω έχει κήπους εδώ
που μένω. Οκτώ η ώρα χάπια βραδινά και κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών.
Σήμερα θα βγω για βόλτα, προς πλατεία, γύρω στις δέκα, που θα έχει δροσιά καλή.
Δέκα η ώρα από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Όμορφη η βραδιά με δροσιά και με
φεγγαράδα στον Αττικό ουρανό. Αρκετό κόσμο στην πλατεία παντού, μαγαζιά με φαγητό,
με ποτό καφέ και παγωτό όλα σχεδόν γεμάτα. Έκανα την βόλτα μου και λίγο μετά τις έντεκα
επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Έκανα ένα ποτήρι καφέ κρύο, έριξα μια ματιά
στο σπίτι της Σοφίας που πήγε για λίγες μέρες στην Τήνο και το προσέχω εγώ και συνέχισα
την βραδιά μου στο δικό μου σπίτι. Όλα καλά πήγαν σήμερα. Αύριο πάλι θα τα πούμε από
νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Σάββατο σε λίγο ξημερώνει.....

No comments:

Post a Comment