Monday, July 15, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής Σούπερ καλοκαιρινό με μπονάτσα και ζέστη αρκετή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού με ζέστη από το πρωί, νωρίς.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα αρκετό νερό στο πρόσωπό μου και σταμάτησα τα κλιματιστικά.
Άνοιξα τις τζαμόπορτες, όλες, για να μπει έστω και λίγη δροσιά πρωινή και να δροσίσει το
σπίτι και ν αλλάξει η ατμόσφαιρα. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, Ελληνικό διπλό μέτριο.
Ζέστη από το ξημέρωμα έχει σήμερα. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια ένα
ποτήρι γάλα φρέσκο, κρύο, για πρωινό και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό. Και
τα δυο κελαηδάνε από νωρίς το πρωινό. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ
και πότισα όλες τις γλάστρες από νωρίς το πρωινό. Τακτοποίησα την κουζίνα, σκούπισα τα
μπαλκόνια και συμμάζεψα το σπίτι όπως κάθε πρωινό. Ζέστη θα κάνει σήμερα, φαίνεται από
νωρίς το πρωινό. Στο σπίτι τα έχω όλα ανοιχτά, για λίγη πρωινή δροσιά και γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου ακούγοντας τραγούδια και μουσική. Λίγο μετά τις δέκα παρέα με μουσική
διαβάζω την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο κρατώντας μου
παρέα όσο βρίσκομαι σπίτι. Όμορφη είναι η Κυριακή, καλοκαιρινή, για μπάνιο, παραλία και καφέ.
Όσοι μπορούν φεύγουν σιγά σιγά για λίγες μέρες διακοπές, σε κάποια παραλία σε κάποιο νησί.
Είναι πολύ όμορφο το καλοκαίρι στην Ελλάδα μας, το ταξίδι το καλοκαιρινό. Ζέστη αρκετή
σήμερα από το πρωί. Μεσημέριασε και ντύθηκα να βγω μια βόλτα μέχρι πλατεία. Έβαλα το
ένα κλιματιστικό, πριν βγω για τη βόλτα μου για να δροσίσει το σπίτι σιγά, σιγά. Βγήκα και από
πεζοδρόμιο μεριά με καπέλο, γυαλιά και από τη σκιά πήγα μέχρι πλατεία. Κόσμος καθόλου από
και προς πλατεία. Όλα τα καφέ και τα μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο χωρίς κόσμο. Τα Τραμ προς
παραλία περνάνε γεμάτα. Όλοι πάνε για μπάνιο και λίγη δροσιά στην παραλία. Έκανα τη βόλτα
μου, κάθισα και έφαγα το παγωτό μου στην πλατεία. Κόσμος πολύ λίγος παντού. Όλοι έχουν
φύγει για κάποια παραλία και για διακοπές. Μόνος σχεδόν στην πλατεία αυτή την ώρα. Κάθισα
λίγο στη σκιά με ένα ποτήρι κρύο νερό στο χέρι και μετά τις μία επιστροφή σπίτι για μεσημεριανό
φαγητό. Μόλις γύρισα σπίτι ξεκίνησα και το άλλο κλιματιστικό για να δροσίσει καλά το σπίτι.
Ετοίμασα ένα πιάτο φαγητό, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια
χαρά. Ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Στο σπίτι έχει όμορφη δροσιά.
Έξη η ώρα έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου. Ζέστη έχει ακόμα
αρκετή. Υποχωρεί, όμως, σιγά σιγά όσο ο ήλιος πηγαίνει προς τη δύση. Ήπια δυο γουλιές καφέ,
έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο μαρούλι δροσερό και κάθισα για διάβασμα τις επικαιρότητας,
των μηνυμάτων και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά. Δρόσισε αρκετά. Σε λίγο βασιλεύουν ο ήλιος και η μέρα. Έτοιμος να βγω για τη βόλτα
μου την βραδινή. Πριν τις εννιά βγήκα τη βόλτα μου εδώ κοντά στους δρόμους της γειτονιάς
που είναι ήσυχα και όμορφα. Ζέστη έχει αρκετή και όσο βραδιάζει. Δεν φυσάει καθόλου και
κόσμος λιγοστός κυκλοφορεί. Αρκετός κόσμος έχει φύγει για διακοπές. Πουθενά δεν υπάρχει
κόσμος, εκτός από τα Τραμ προς παραλία, για βόλτα, καφέ και λίγη δροσιά. Όλα τα καφέ και
τα μαγαζιά της νύχτας στο μεγάλο δρόμο είναι σχεδόν άδεια. Έκανα τη βόλτα μου και σε λίγο
επέστρεψα σπίτι. Έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι, έφτιαξα ένα
ποτήρι κρύο καφέ και κάθισα για διάβασμα της επικαιρότητας και ενημέρωση των σελίδων μου
των καθημερινών. Όμορφη δροσιά έχει στο σπίτι με τα κλιματιστικά. Γράφω, διαβάζω και
ακούω τραγούδια και μουσική. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά η σημερινή. Αύριο πάλι θα
τα ξαναπούμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Καλή βδομάδα καλοκαιρινή.....

No comments:

Post a Comment