Saturday, July 13, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, καλοκαιρινό με πρωινή δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, σταμάτησα τα κλιματιστικά,
άνοιξα το σπίτι να μπει η δροσιά του πρωινού και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια
λίγες γουλιές καφέ, τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό, πότισα όλες τις γλάστρες
και συμμάζεψα το σπίτι. Σκούπισα τα μπαλκόνια, τακτοποίησα την κουζίνα και παρέα με
τον καφέ μου έριξα μια ματιά στα μηνύματα, την επικαιρότητα και έγραψα λίγο για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Μπονάτσα με αρκετή δροσιά καλοκαιρινή το πρωινό.
Τα καναρίνια κελαηδάνε και τσιμπολογάν την φρέσκια τροφή και τα δυο. Ζέστη θα κάνει
σήμερα την μεσημεριανή ώρα. Λίγο μετά τις οκτώ χάπια πρωινά και συνέχεια στις πρωινές
δουλειές του σπιτιού. Λίγο πριν τις δέκα βγήκα για να πάω στην πλατεία που έχω ραντεβού
για καφέ στις δέκα με την κόρη μου. Δέκα η ώρα για καφέ στην πλατεία στου Χατζή. Εκεί πίνω
τον καφέ μου στην πλατεία. Λίγος κόσμος ακόμα στην πλατεία για πρωινό καφέ. Είναι νωρίς
ακόμα. Δροσιά έχει σχετική. Όλοι ετοιμάζουν τα μαγαζιά τους για καφέ πρωινό. Ήρθε η κόρη
μου και οι δικοί μου, ήπια με τον καφέ μας, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις 12 έφυγα
πέρασα από τον Βασιλόπουλο τις πλατείας, πήρα ένα κοτόπουλο ψητό, κρασιά και γάλα και
επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη μέρα μου. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια, άνοιξα το σπίτι
για να μπει φρέσκος αέρας μήπως και δροσίσει το σπίτι και έριξα μια ματιά στα μηνύματα,
την καθημερινότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου. Ετοίμασα για μεσημεριανό φαγητό ένα
πιάτο με κοτόπουλο ψητό, με μουστάρδα μπόλικη, σαλάτα με τυρί, ασπράδι από ένα βραστό
αυγό, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ξεκούραση μεσημεριανή. Ζέστη έχει
αρκετή μέσα στο σπίτι. Δεν έβαλα τα κλιματιστικά σήμερα το μεσημέρι, απλά άνοιξα τις
γρίλιες για να κάνει ρεύμα φέρνοντας δροσερό αέρα. Έτσι ξεκουράστηκα αρκετά παρ όλο
που ίδρωσα λιγάκι από τη ζέστη. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
έκανα ένα ντους με δροσερό νερό, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έβαλα από λίγη φρέσκια
τροφή στα καναρίνια, μπρόκολο και μαρούλι και κάθισα για διάβασμα της επικαιρότητας και
στα μηνύματα στο Ίντερνετ. Κάπως δρόσισε από νωρίς το απόγευμα. Έφαγα λίγα κομμάτια
δροσερό πεπόνι και ενημερώνω γράφοντας στις σελίδες μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση και όλο και δροσίζει. Τα καναρίνια τσιμπολογάν και
κελαηδάν και τα δυο. Θα βγω για βόλτα βραδινή μετά τις δέκα. Σίγουρα θα έχει καλή δροσιά.
Λίγο πριν τις δέκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Λίγος ο κόσμος από
και προς πλατεία. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο και όλα τα μαγαζιά τις νύχτας με πολύ λίγο κόσμο.
Στην πλατεία κόσμος πολύς κάνει τη βόλτα του και κάθεται στην πλατεία για να δροσιστεί. Έχει
ζέστη όμως σήμερα το βράδυ παντού. Κάθισα σε ένα πεζούλι στην πλατεία αλλά δροσιά καμία.
Έκανα τη βόλτα μου και επέστρεψα στο σπίτι έντεκα η ώρα. Ζέστη αρκετή στο σπίτι. Έκλεισα
τις τζαμόπορτες και έβαλα τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι και να μπορέσω να κοιμηθώ
όμορφα με δροσιά μέχρι το ξημέρωμα. Έκανα ένα χυμό δροσερό από μικρά κομμάτια πεπόνι με
μισό λεμόνι και κάθισα για διάβασμα της επικαιρότητας, των μηνυμάτων και ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Με τα κλιματιστικά είναι όμορφα στο σπίτι. Έτσι πέρασα τη
σημερινή μέρα και τη βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment