Wednesday, July 31, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλή Τρίτη καλοκαιρινή με ζέστη αρκετή από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού με ζέστη από το ξημέρωμα πολύ.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις
τζαμόπορτες να μπει καινούργιος αέρας στο σπίτι και ν αλλάξει η ατμόσφαιρα. Η ζέστη άρχισε
και σήμερα από νωρίς το ξημέρωμα. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στα καναρίνια.
Αυτό που είδαν τα μάτια μου, πρωί, πρωί, γέμισε θλίψη την ψυχή και την καρδιά μου. Το ένα
από τα δυο καναρίνια, ο Κίτσος, ήταν πεσμένος στο κάτω μέρος του κλουβιού πεθαμένος.
Μια πολύ αγαπημένη ψυχούλα έφυγε από κοντά μου για πάντα. Το πάλεψε να ζήσει αλλά δεν
τα κατάφερε. Το κάθε πλάσμα στον πλανήτη Γη, ζει όσο ακριβώς του αναλογεί. Έτσι και ο Κίτσος
έφυγε για το ταξίδι το μακρινό, χωρίς γυρισμό. Καλό ταξίδι Κίτσο λεβέντη. Το άλλο καναρίνι,
ο Μήτσος, από το πρωί, με το ξημέρωμα δεν τιτιβίζει καθόλου. Έφυγε για πάντα ο φίλος του.
Πενθεί και αυτός μαζί μου τον χαμό του φίλου του που τόσο καιρό κελαηδούσαν και τα δυο μαζί.
Καλή συνέχεια στη ζωή, όση και αν είναι αυτή η συνέχεια. Τακτοποίησα σήμερα μόνο ένα
καναρίνι. Το άλλο κλουβί που ζούσε μέχρι πριν λίγο ο Κίτσος, το καθάρισα και το έχω άδειο
μέχρι να αποφασίσω τι θα κάνω, αν πάρω άλλο καναρίνι για παρέα του Μήτσου που συνεχίζει
μόνος του χωρίς παρέα. Είμαι πολύ λυπημένος και στεναχωρημένος σήμερα. Θα μου περάσει.
Ο άνθρωπος όλα τα ξεπερνά. Έχει αυτή τη δυνατότητα σ αυτή τη ζωή την μοναδική. Το άλλο
καναρίνι θα βρει το δρόμο του σιγά σιγά. Καλή παρέα Μήτσο. Είσαι σπουδαία ψυχούλα. Ήπια
δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα την κουζίνα. Πότισα όλες τις γλάστρες από νωρίς γιατί άρχισε
η ζέστη και χρειάζονται δροσιά. Από το πρωί άλλαξα δυο φορές το πόσιμο νερό στο καναρίνι
για να είναι δροσερό να πίνει. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ένα
ακτινίδιο για πρωινό και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού σιγά σιγά γιατί έχει ζέστη αρκετή
και ιδρώνω συνεχώς. Λίγο μετά τις δέκα έκλεισα τις τζαμόπορτες και έβαλα τα κλιματιστικά
για να δροσίσει το σπίτι. Η θερμοκρασία στο σκιερό μπαλκόνι έφτασε τους 35 βαθμούς. Παρέα
με τον καφέ έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα. Το σπίτι άρχισε να
δροσίζει. Η θερμοκρασία πήγε στους 26 βαθμούς και συνεχίζω με γράψιμο, διάβασμα και
ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Δώδεκα η ώρα και ζέστη αρκετή με αέρα ζεστό να
έρχεται από τον Βορά. Βγήκα μετά τις 12 και πήγα για κούρεμα. Τέλειωσα στα γρήγορα και
πλύσιμο το κεφάλι. Έφυγα από το κουρείο και πετάχτηκα μέχρι πλατεία από σκιά μεριά που
έχω να κάνω λίγες δουλειές. Έκανα τις δουλειές μου , ψώνισα αυτά που ήθελα, μπρόκολο και
μαρούλι για το καναρίνι και από πεζοδρόμιο μεριά το σκιερό επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό
φαγητό. Δυο η ώρα και πολύ δροσερό το σπίτι με τα κλιματιστικά. Έβαλα μέσα στο σπίτι σήμερα
το καναρίνι που έχει όμορφη δροσιά και ετοίμασα ένα πιάτο Γαλέο με πατάτες και ντομάτα,
σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι κρύα μπίρα και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα
πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για μεσημεριανή ξεκούραση παρέα με την δροσιά.
Ήπια πριν και τα χάπια μου τα μεσημεριανά. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα
τις τζαμόπορτες για ανανέωση της ατμόσφαιρας του σπιτιού. Έβγαλα το καναρίνι έξω στο
σκιερό μπαλκόνι και του έβαλα φρέσκο νερό και μαρούλι για να τσιμπολογάει. Ζέστη αρκετή
ακόμα έχει με ελαφρύ αεράκι από το Βοριά να φυσάει. Οκτώ η ώρα, χάπια βραδινά και άρχισε
η ζέστη της ημέρας να υποχωρεί σιγά σιγά. Πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα δυο γιαούρτια
για να έχω το βράδυ να φάω. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα και πήγα να δω τους δικούς μου για λίγο,
να δω τι κάνουν και να τα πούμε λίγο. Ήπια ένα χυμό τα είπαμε λιγάκι και λίγο μετά τις εννιά
έφυγα και επέστρεψα στο σπίτι για να συνεχίσω τι βραδιά. Παρέα με τον καφέ μου έριξα μια
ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου στο Ίντερνετ.
Έτσι πέρασα τι μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού. Την τελευταία μέρα του μήνα Ιούλη.
Καλή συνέχεια καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment