Wednesday, July 10, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης καλοκαιρινό με δροσιά νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού. Όλοι πάνε για μπάνιο καθημερινά
να μαζέψουν δροσιά στην παραλία που είναι μοναδικά. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό. Τους έβαλα και από
λίγο μπρόκολο για να τσιμπολογάν και συνέχισα με πότισμα όλες τις γλάστρες. Οκτώ η ώρα και
χάπια πρωινά. Συμμάζεψα όλο το σπίτι και σκούπισα τα μπαλκόνια. Έχει λίγη δροσιά και γι αυτό
άνοιξα το σπίτι να μπει η πρωινή δροσιά και ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Στις εννιά
βγήκα και πήγα μέχρι τη μικροβιολόγο για να κάνω ένα INR. Στην επιστροφή για το σπίτι
πέρασα από το σούπερ μάρκετ και πήρα ένα πακέτο σαλάτα μπάρμπα Στάθη, ένα μαρούλι και
μπρόκολο για τα καναρίνια. Πέρασα από το ψαράδικο και πήρα μισό κιλό γαύρο μεγάλο για να
τον κάνω μαρινάτο. Τελευταία πέρασα από τον φούρνο και πήρα ψωμί για το μεσημεριανό φαΐ.
Επέστρεψα σπίτι τακτοποίησα τα ψώνια και έπλυνα καλά τον γαύρο και τον ετοίμασα να τον
κάνω μαρινάτο. Τον έβαλα σε ένα μπολ που έχω για αυτή τη δουλειά, κάλυψα τους γαύρους
με ξύδι, έριξα μισή κουταλιά τις σούπας χονδρό αλάτι, σκέπασα το μπολ και τους έβαλα στο
ψυγείο όπου θα μείνουν ένα 24ωρο. Θα είναι έτοιμοι αύριο το πρωί. Όσο πλησιάζει το μεσημέρι
όλο και ζεσταίνει. Πριν βγω για να πάω στην πλατεία θα βάλω τα κλιματιστικά για να δροσίσει
το σπίτι. Όταν επιστρέψω να είναι δροσερά να φάω και να ξεκουραστώ στη δροσιά. Έτσι και έγινε.
Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά πήγα μέχρι πλατεία σιγά σιγά. Λίγος κόσμος
από και προς πλατεία στον μεγάλο δρόμο. Τα καφέ και όλα τα μαγαζιά άδεια. Στην πλατεία
λίγος κόσμος, παντού. Όλοι φεύγουν για παραλία καθημερινά και όσοι μπορούν πάνε έστω
για λίγες μέρες διακοπές. Εγώ εδώ σταθερός, διακοπές κάνω στην πόλη και στο σπίτι παρέα
με τα καναρίνια και τα κλιματιστικά. Τι να κάνω. Καλοκαίρι είναι και θα περάσει και αυτό
όπως όλα τα καλοκαίρια. Έκανα τη βόλτα μου στην πλατεία, κάθισα για λίγο στη σκιά, σε κάποιο
πεζούλι και στις δυο επιστροφή στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό και ξεκούραση.
Ετοίμασα ένα πιάτο ρεβίθια γιαχνί, σαλάτα με ελιές και τυρί, φρέσκο ψωμί, ένα αυγό βραστό
μόνο το ασπράδι και ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά, με τα καναρίνια παρέα να
κελαηδάνε, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και
πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Στο σπίτι έχει όμορφη δροσιά με τα κλιματιστικά. Έγερση
έξη η ώρα. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις
τζαμόπορτες στο σπίτι για να μπει ο εξωτερικός αέρας που φυσάει σιγά σιγά. Ήπια τα χάπια μου
τα απογευματινά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα καινούργια φρέσκια τροφή, μπρόκολο
και μαρούλι τρυφερό που τα πήρα σήμερα και κάθισα παρέα με τον καφέ και διαβάζω τα μηνύματα
την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Η ώρα πλησιάζει οκτώ. Όσο ο ήλιος
και η μέρα πάνε προς τη δύση όλο και δροσίζει. Ζεστή ήτανε η σημερινή μέρα. Χρειάζεται προσοχή ο Ιούλιος και ο Αύγουστος ακόμα. Το καλοκαίρι είναι μακρύ. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά. Βράδιασε και έχει ζέστη αρκετή. Στο σπίτι χρειάζεται το κλιματιστικό για να δροσίσει
και να μπορείς να κοιμηθείς και να ξεκουραστείς. Αυτό κάνω και εγώ. Θα βγω τη βόλτα μου τη
βραδινή μέχρι πλατεία και όταν επιστρέψω πριν κοιμηθώ θα βάλω τα κλιματιστικά. Αυτό και
έκανα, πήγα τη βόλτα μου μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά, κάθισα λίγο στην πλατεία,
έφαγα το παγωτό μου και λίγο μετά τις έντεκα επιστροφή στο σπίτι. Απόψε έχει ζέστη αρκετή.
Ακόμα και ο αέρας που φυσά είναι ζεστός παρ όλο που έρχεται από τον Βοριά. Μόλις γύρισα
σπίτι έβαλα τα κλιματιστικά για να αρχίσει να δροσίζει το σπίτι. Έφτιαξα ένα καφέ κρύο και
κάθισα να διαβάσω την επικαιρότητα και να ενημερώσω τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα και η βραδιά παρέα με τα κλιματιστικά. Αύριο πάλι θα τα
πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα. Τετάρτη ξημερώνει.
Το σπίτι σε λίγη ώρα δρόσισε και είναι εν τάξει για ύπνο και ξεκούραση.....

No comments:

Post a Comment