Thursday, July 4, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης, καλοκαιρινό με αρκετή δροσιά το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, με δροσιά αρκετή από νωρίς το πρωί. Τα καναρίνια
κελαηδάνε από νωρίς το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έφταιξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα ακτινίδιο για πρωινό
και τακτοποίησα τα καναρίνια, όπως κάθε πρωινό, στο απάνεμο μπαλκόνι. Οκτώ η ώρα και
χάπια πρωινά. Τακτοποίησα την κουζίνα, τα μπαλκόνια και πότισα όλες τις γλάστρες.
Συμμάζεψα όλο το σπίτι και άνοιξα να μπει η δροσιά η πρωινή για να αλλάξει την ατμόσφαιρα
του σπιτιού. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο και μου κρατάνε παρέα πρωινή. Δέκα η ώρα
πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό και 6 αυγά για να τα
κάνω βραστά. Τρώω μόνο το ασπράδι είναι θρεπτικό. Τον κρόκο τον δίνω στα καναρίνια κάθε
τόσο και τον τρώνε. Τους αρέσει το αυγό. Τους παίρνω τακτικά αυγό με μέλι. Έβαλα στα
καναρίνια από ένα κομμάτι μπρόκολο τρυφερό και αυτά τσιμπολογάν και κελαηδάνε. Όμορφη
είναι η μέρα, κλασική καλοκαιρινή με αρκετή δροσιά τώρα το πρωί. Όμορφα είναι για μπάνιο
και καφέ πρωινό στην παραλία. Ο κόσμος σιγά σιγά φεύγει για διακοπές. Εγώ εδώ σταθερός.
Θα κάνω φέτος διακοπές στην πόλη. Με το Τραμ θα πηγαίνω για βόλτα παραλία να βλέπω την
θάλασσα και να πίνω τον καφέ μου η να τρώω το παγωτό μου στη Μαρίνα στο Φλοίσβο.
Κάπου κάπου θα κάνω τη βόλτα μου από Ακρόπολη μεριά και Θησείο. Έτσι θα περάσω σιγά
σιγά το καλοκαίρι. Λίγο μετά τις δώδεκα και έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι τη Λαϊκή αγορά.
Τετάρτη σήμερα και έχουμε κοντά δυο Λαϊκές αγορές. Μετά τη βόλτα μου στην πλατεία θα
περάσω από την αγορά και θα επιστρέψω σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Αρκετός κόσμος
στον μεγάλο δρόμο και στις στάσεις των Τραμ, με τα καρότσια η τις τσάντες στα χέρια λόγω
λαϊκής αγοράς, τα καφέ όλα σχεδόν άδεια στο μεγάλο δρόμο. Στην πλατεία κόσμος αρκετός
και στα μαγαζιά για ψώνια. Όλα τα καφέ στην πλατεία έχουν κόσμο αρκετό. Έκανα τη βόλτα
μου και πήγα μέχρι τον Βασιλόπουλο τις πλατείας και ψώνισα κάτι λίγα που ήθελα για το σπίτι.
Μπύρες και αναψυκτικά. Στο γυρισμό για το σπίτι, λίγο μετά τις μία πέρασα από την λαϊκή και
πήρα ένα μικρό πεπόνι να το κόψω για να το βάλω στο ψυγείο να δροσίσει τώρα που θα γυρίσω
σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Επιστροφή σπίτι. Αρκετά δροσερό είναι το σπίτι, με όμορφη
καλοκαιρινή δροσιά γιατί τα έχω όλα ανοιχτά για να μπαίνει η εξωτερική δροσιά. Ετοίμασα ένα
πιάτο μοσχάρι με πατάτες, σαλάτα με τυρί, ένα αυγό βραστό, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί
κόκκινο δροσερό. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια που τσιμπολογάν και κελαηδάν και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Πριν
πήρα και τα χάπια μου τα μεσημεριανά. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου και πήρα τα χάπια μου τα απογευματινά. Το σπίτι έχει αρκετή δροσιά καλοκαιρινή. Ήπια
δυο γουλιές καφέ και έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού. Έκοψα το
πεπόνι σε φέτες και μικρά κομμάτια και το έβαλα στο ψυγείο για να δροσίσει και να το τρώω
με ευχαρίστηση. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Ο ήλιος και η μέρα πηγαίνουν σιγά σιγά προς
τη δύση και η υπόλοιπη μέρα μέχρι να νυχτώσει όλο και πιο πολύ δροσίζει. Πολύ όμορφη βραδιά
καλοκαιρινή. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές ακούγοντας
τραγούδια και μουσική. Έτοιμος και βγήκα για να πάω να δω για λίγο τους δικούς μου. Πήγα, ήπια
ένα χυμό, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και έφυγα λίγο μετά τις εννιά και γύρισα σπίτι να δω αν
όλα είναι εν τάξει. Λίγο πριν τις δέκα βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα
προς την πλατεία. Όμορφη η βραδιά, με αρκετό κόσμο από και προς πλατεία. Σήμερα η βραδιά είναι
πιο ζεστή από χθες. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο και όλα τα μαγαζιά έχουν κόσμο αρκετό. Τα κεμπάπ
και τα σουβλάκια γεμάτα. Η πλατεία πολύ κόσμο, σήμερα μιλούσε το ΚΚΕ. Όλα τα καφέ γεμάτα
και όπου έχει μαγαζί για φαγητό και πίτσες. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο στην πλατεία και λίγο
πριν τις έντεκα επέστρεψα στο σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά. Άνοιξα μια δροσερή λεμονάδα ΕΨΑ
και την ήπια σιγά σιγά μέχρι να περάσει η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα..... Πέμπτη σε λίγο ξημερώνει

No comments:

Post a Comment