Tuesday, July 16, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό στην καινούργια μέρα, στην καινούργια βδομάδα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα τις τζαμόπορτες για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του
σπιτιού. Να μπει η πρωινή δροσιά στο σπίτι. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα αρκετό νερό
στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Ήπια δυο
γουλιές καφέ, τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό και πότισα όλες τις γλάστρες
που έχω στα μπαλκόνια. Τα καναρίνια τσιμπολογάν την φρέσκια και την ξερή τροφή και
κελαηδάνε και τα δυο από νωρίς το πρωί. Τακτοποίησα την κουζίνα και ήπια τα χάπια μου
τα πρωινά. Η ώρα πήγε λίγο μετά τις οκτώ. Σκούπισα τα μπαλκόνια και συμμάζεψα το σπίτι.
Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια ήπια και ένα ποτήρι δροσερό νερό για πρωινό. Καλά
είναι τώρα το πρωινό, έχει αρκετή δροσιά στο σπίτι γιατί τα έχω όλα ανοιχτά. Σήμερα πέρασαν
και μάζεψαν τα σκουπίδια νωρίς το πρωινό. Καλό αυτό για να αποφεύγονται τα δυσάρεστα.
Ήπια λίγες γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στα γρήγορα στην επικαιρότητα και στα μηνύματα
στο Ίντερνετ. Λίγο πριν τις δέκα πετάχτηκα μέχρι το Σούπερ Μάρκετ, με το Τραμ, που είναι
κοντά μου, δυο στάσεις και ψώνισα λίγα που ήθελα για το σπίτι. Δεν είχε κόσμο καθόλου, στο
ταμείο ήμουν μόνος και τέλειωσα στα γρήγορα τα ψώνια. Πήρα ξανά το Τραμ και επέστρεψα
στο σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια, έβαλα στα καναρίνια από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού
και συνέχισα το πρωινό μου στο σπίτι με γράψιμο, διάβασμα στο Ίντερνετ ακούγοντας τα
καναρίνια να τιτιβίζουν και να κελαηδούν. Η ώρα πλησιάζει 12 και η ζέστη όλο και ανεβαίνει.
Το μεσημέρι που θα γυρίσω θα χρειαστεί να βάλω τα κλιματιστικά για να φάω όμορφα και να
αναπαυτώ μετά. Καλοκαίρι είναι. Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού. Πράγματι βγήκα
μετά τις δώδεκα και μισή και από πεζοδρόμιο μεριά, από τη σκιά, πήγα μέχρι πλατεία να κάνω
τη βόλτα μου και να ψωνίσω κάτι λίγα που ήθελα για το σπίτι. Λίγος κόσμος σήμερα παντού
Δευτέρα μεσημέρι. Έκανα τη βόλτα μου, πήγα μέχρι το Βασιλόπουλο ψώνισα αυτά που ήθελα
για το σπίτι και φρέσκα για τα καναρίνια, μπρόκολο και μαρούλι, κάθισα λίγο στην πλατεία και
δυο η ώρα επέστρεψα σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Ζέστη αρκετή έχει, με ζεστό αέρα να φυσά
από τον Βοριά. Επιστροφή σπίτι. Έριξα λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και έβαλα μπρος
τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι. Τα καναρίνια τιτιβίζουν στο σκιερό μπαλκόνι. Ετοίμασα
ένα πιάτο κοτόπουλο γιαχνί, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά.
Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα το σπίτι για ν αλλάξει
η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Δρόσισε λιγάκι και ο αέρας είναι πιο δροσερός όσο έρχεται το
απόγευμα και ο ήλιος πηγαίνει προς τη δύση. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και κάθισα για διάβασμα
της επικαιρότητας, των μηνυμάτων στο Ίντερνετ και λίγο μετά τις επτά γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου. Έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού στα καναρίνια και συνέχισα το απόγευμα
μου στο σπίτι γράφοντας και διαβάζοντας. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έβαλα και το
κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα και πήγα τη βόλτα
μου εδώ κοντά στους δρόμους τις γειτονιάς. Πέρασα και από τους δικούς μου και είπα μια
καλησπέρα. Λίγο μετά τις δέκα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά μου. Έφτιαξα ένα
ποτήρι κρύο καφέ, άνοιξα το σπίτι να μπει η βραδινή δροσιά μήπως και δροσίσει το σπίτι και
κάθισα για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασε η μέρα
και η βραδιά η σημερινή, με γράψιμο, διάβασμα και ενημέρωση των σελίδων μου.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment