Friday, July 19, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Πέμπτης καλοκαιρινό και δροσερό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού. Σήμερα έχει όμορφη δροσιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, με δροσιά καλοκαιρινή από το πρωί και αεράκι
να φυσά από τον Βοριά ισχυρό και δροσερό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα
τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό. Και τα δυο τιτιβίζουν από νωρίς το πρωινό και περιμένουν
να τους βάλω την πρωινή φρέσκια τροφή. Μπρόκολο και μαρούλι, ένα φύλλο τρυφερό.
Πότισα τις γλάστρες όλες και σκούπισα τα μπαλκόνια και το σπίτι όλο με την σκούπα την
ηλεκτρική. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια και ήπια ένα
ποτήρι γάλα δροσερό για πρωινό. Τακτοποίησα την κουζίνα, συμμάζεψα το σπίτι και έκανα
γενικό σφουγγάρισμα το σπίτι όλο και τα μπαλκόνια. Δέκα η ώρα και βγήκα να πάω να
πληρώσω την ΕΥΔΑΠ. Στο γυρισμό πέρασα από το φαρμακείο και πήρα μια κρέμα για μετά
το ξύρισμα και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη μέρα μου. Ήπια λίγο νερό δροσερό και
ξυρίστηκα, έβαλα την κρέμα μου και όλα εν τάξει για μια βδομάδα. Σήμερα η μέρα είναι
πολύ όμορφη, καλοκαιρινή με δροσιά αρκετή. Σε λίγο θα βγω να πεταχτώ με το Τραμ μέχρι
τον Βερόπουλο να πάρω σαλάτες για το τριήμερο και ότι χρειάζομαι για το αυριανό μαγείρεμα.
Αύριο θα μαγειρέψω μακαρονάδα, με Linguine Barilla, με λουκάνικα χωριάτικα και πικάντικη
σάλτσα. Σερβιρισμένα με Παρμεζάνα. Μακαρονάδα για το τριήμερο και ξερό ψωμί. Λίγο μετά
τις δώδεκα ήρθε η αδελφή μου να με δει και μου έφερε φαγητό για το μεσημέρι, ψάρι ψητό
στο φούρνο. Την ευχαρίστησα και βγήκαμε μαζί εγώ να πάω Βερόπουλο και εκείνη σπίτι για
το μεσημεριανό φαγητό. Πήρα το Τραμ και σε δυο λεπτά Βερόπουλο. Ψώνισα αυτά που ήθελα
και σε λίγα λεπτά τέλειωσα τα ψώνια. Πολύ λίγος κόσμος στον Βερόπουλο και όλοι κάνουν
λίγα ψώνια. Πήρα πάλι το Τραμ και σε δυο λεπτά επέστρεψα στο σπίτι. Ετοίμασα ένα πιάτο
φαγητό, σαλάτα με λίγο τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά μάζεψα
τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Πριν, πήρα τα χάπια μου τα μεσημεριανά. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο
νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια τα απογευματινά και κάθισα για να ρίξω μια ματιά στην
επικαιρότητα, να διαβάσω τα μηνύματα και να γράψω στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Επτά η ώρα έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους άλλαξα το πόσιμο νερό
με άλλο δροσερό και έριξα λίγο νερό στους Βασιλικούς. Πήγα δίπλα στις Σοφίας που λείπει για
διακοπές και πότισα όλες τις γλάστρες με από λίγο νερό, έριξα μια στο σπίτι και επέστρεψα στο
δικό μου σπίτι για να συνεχίσω τη μέρα που σε λίγο δύει μαζί με τον ήλιο. Εννιά η ώρα και άρχισε
να νυχτώνει σιγά σιγά. Αρκετή δροσιά έχει αυτή την ώρα και ο αέρας κόπασε, σχεδόν μπονάτσα.
Τα καναρίνια είναι καθισμένα στη θέση τους που θα περάσουν το βράδυ και απολαμβάνουν την
ησυχία της βραδιάς που έρχεται. Καλό βράδυ στους μικρούς μου φίλους. Δέκα η ώρα και έτοιμος
να βγω για τη βόλτα μου την βραδινή. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου
πήγα μέχρι πλατεία. Όμορφη η βραδιά, με φεγγαράδα και δροσιά. Τα καφέ και τα μαγαζιά της
νύχτας στο μεγάλο δρόμο όλα έχουν κόσμο. Στην πλατεία πολύς κόσμος παντού. Όλα γεμάτα.
Όλοι απολαμβάνουν την όμορφη βραδιά στην όμορφη και με δροσιά πλατεία. Έκανα την βόλτα
μου, κάθισα λίγο πλατεία, έφαγα το παγωτό μου και στις έντεκα έφυγα για επιστροφή σπίτι για
συνέχιση της βραδιάς. Επιστροφή σπίτι, έριξα μια ματιά στο σπίτι της Σοφίας δίπλα μου που
πήγε για λίγες μέρες στην Τήνο και μου εμπιστεύθηκε το σπίτι και το πότισμα τις γλάστρες.
Όλα είναι εν τάξει. Έφτιαξα ένα κρύο καφέ, έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα
μηνύματα και έγραψα στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Πολύ
όμορφη δροσιά απόψε. Θα κοιμηθώ χωρίς να βάλω τα κλιματιστικά. Έτσι πέρασε η σημερινή
μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.....Παρασκευή ξημερώνει

No comments:

Post a Comment