Friday, July 26, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Πέμπτης καλοκαιρινής, με ζέστη αρκετή καλοκαιρινή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και ένα ποτήρι δροσερό νερό και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως
κάθε πρωινό. Μετά τον καθαρισμό των κλουβιών τους έβαλα φρέσκια τροφή που περιμένουν
και τα δυο, από ένα κομμάτι μπρόκολο τρυφερό και τους άλλαξα και το πόσιμο νερό. Συμμάζεψα
το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα, τα μπαλκόνια και πότισα όλες τις γλάστρες γιατί θα κάνει
σήμερα αρκετή ζέστη. Από το πρωινό φυσά σχεδόν ζεστός αέρας. Άνοιξα όλο το σπίτι μήπως
και λίγο δροσίσει και πετάχτηκα μέχρι το σπίτι της Σοφίας να δω αν όλα είναι εν τάξει και πότισα
όλες τις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες για να δροσίσει έστω και λίγο το σπίτι. Τέλειωσα
με τις Σοφίας και γύρισα σπίτι. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Και όσο περνά
η ώρα όλο και περισσότερη ζέστη κάνει. Έκανα όλες τις δουλειές του σπιτιού πρωί πρωί και λίγο
μετά τις εννιά που ακόμα δεν έπιασε η πολύ ζέστη, βγήκα και πήρα το Τραμ και πήγα Αθήνα.
Σύνταγμα, για δουλειές που έχω να κάνω και να ψωνίσω τον καφέ μου τον Ελληνικό. Πήγα
Σύνταγμα αρκετά γρήγορα με το Τραμ, πέρασα από την TIMEX και άφησα τα ρολόγια μου να
μου αλλάξουν μπαταρίες και να μου κάνουν συντήρηση και επιθεώρηση. Πετάχτηκα και πήρα
καφέ Ελληνικό, ένα κιλό, σε τέταρτα, σε σακούλες αεροστεγές , κάθισα σε ένα καφέ, ήπια τον
καφέ μου και ένα ποτήρι δροσερό νερό και πέρασα από την TIMEX, πήρα τα ρολόγια που ήταν
έτοιμα και με το Τραμ από το Σύνταγμα επέστρεψα πλατεία Νέα Σμύρνη. Μεγάλη ευκολία το
Τραμ για τις μετακινήσεις και κάνεις με άνεση τις δουλειές και τα ψώνια σου. Επέστρεψα πλατεία
λίγο μετά τις έντεκα. Έκανα τη βόλτα μου, ψώνισα και κάτι που χρειαζόμουν και από πεζοδρόμιο
μεριά επέστρεψα στο σπίτι να συνεχίσω τη μέρα μου. Η ώρα είναι λίγο πριν τις δώδεκα. Έβαλα
τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού. Έριξα μια ματιά
στα καναρίνια να δω αν είναι εντάξει και διαβάζω τα μηνύματα και την επικαιρότητα. Δρόσισε
για τα καλά το σπίτι όλο, ετοίμασα ένα πιάτο φασολάκια, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί, ένα
ποτήρι κρασί κόκκινο και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έχει όμορφη δροσιά με τα
κλιματιστικά και ξεκουράστηκα μια χαρά. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό
μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ, σταμάτησα τα κλιματιστικά,
άνοιξα όλο το σπίτι για να μπει φρέσκος αέρας και έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά. Έριξα μια
ματιά στα καναρίνια που τιτιβίζουν, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρούλι του καθενός και συνέχισα
τις δουλειές τις απογευματινές. Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διαβάζω στο Ίντερνετ
τα μηνύματα, την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Άρχισε και φυσάει
λιγάκι δροσερό αεράκι και δροσίζει σιγά σιγά, όσο ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Όσο περνά η ώρα όλο γίνεται και πιο δροσερά. Σήμερα θα βγω
για βραδινή βόλτα πιο αργά γύρω στις δέκα η ώρα. Παρέα με τον καφέ μου ενημερώνω τις
μουσικές σελίδες μου με τραγούδια και μουσική από τις μουσικές σελίδες του Ίντερνετ. Γράφω
τραγούδια, μουσική και ακούω. Η ώρα πήγε εννιά και μισή και έτοιμος για την βραδινή μου
βόλτα. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά σιγά σιγά πήγα μέχρι πλατεία. Τα καφέ και τα μαγαζιά
τις νύχτας, στο μεγάλο δρόμο με λίγο κόσμο. Η πλατεία γεμάτη. Όλα τα μαγαζιά της νύχτας
γεμάτα. Όλοι τρώνε, πίνουν και απολαμβάνουν την ομορφιά και την δροσιά της πλατείας.
Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λιγάκι στην πλατεία και έντεκα η ώρα επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω τη βραδιά μέχρι να δροσίσει. Τα Τραμ που έρχονται από παραλία είναι όλα γεμάτα.
Επέστρεψα σπίτι και πήγα μέχρι το σπίτι της Σοφίας να δω αν όλα είναι εν τάξει. Έκλεισα όλες
τις τζαμόπορτες για ασφάλεια και γύρισα στο δικό μου σπίτι. Έφτιαξα ένα ποτήρι δροσερό καφέ
και κάθισα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ και διάβασα τα μηνύματα
και την επικαιρότητα για ενημέρωση. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι
θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Σε λίγο ξημερώνει Παρασκευή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.....

No comments:

Post a Comment