Wednesday, July 3, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό τρίτης με καλοκαιρινή πρωινή δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, με δροσιά πραγματική. Υπέροχα κοιμήθηκα
χωρίς κλιματιστικά. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα
τον καφέ μου για να πιω. Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο
μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό. Τα καναρίνια κελαηδάνε από το πρωί και τα δυο. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά. Τακτοποίησα την κουζίνα, συμμάζεψα και σκούπισα το σπίτι όλο, μια που
σήμερα το πρωινό έχει δροσιά, και συμμάζεψα και σκούπισα τα μπαλκόνια. Πότισα όλες τις
γλάστρες για να έχουνε δροσιά όλη μέρα. Όμορφη η σημερινή μέρα, με καλοκαιρινή δροσιά.
Παρέα με τον καφέ μου κάθισα και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημέρωσα
τις σελίδες μου τις καθημερινές. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο και μου κρατούν παρέα
όσο βρίσκομαι στο σπίτι. Λίγο μετά τις 12 θα βγω και θα πάω πλατεία στην τράπεζα που έχω
να τακτοποιήσω κάτι που πρέπει. Θα κάνω και τη βόλτα μου, θα ψωνίσω ορισμένα που θέλω
και θα επιστρέψω σπίτι. Βγήκα λίγο μετά της 12 και από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιερή
πλευρά του μεγάλου δρόμου πήγα μέχρι πλατεία,, έκανα τις δουλειές μου όλες, κάθισα στο
πεζούλι κοντά στην λίμνη που έχει όμορφη δροσιά, έφαγα ένα κουπάκι παγωτό γιαούρτη και
λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Όμορφη η μέρα και δροσερή.
Επέστρεψα σπίτι, ετοίμασα ένα πιάτο γιουβαρλάκια με πατάτες, σαλάτα με τυρί, αυγό βραστό
μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι δροσερό κόκκινο κρασί. Έφαγα μια χαρά στην
όμορφη δροσιά του σπιτιού, χωρίς κλιματιστικά, μάζεψα τα πιατικά, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια που και τα δυο τσιμπολογάν και κελαηδάνε συνεχώς κρατώντας μου συντροφιά
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή, μετά που πήρα τα χάπια μου τα μεσημεριανά. Έξη η ώρα
και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έχει
όμορφη δροσιά και σήμερα το απόγευμα και όσο ο ήλιος και η μέρα φεύγουν, όλο και πιο πολύ
δροσίζει. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημερώνω
τις σελίδες μου τις καθημερινές ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Μπονάτσα και δροσιά στην
Αττική γη, εδώ που μένω στη Νέα Σμύρνη. Η ώρα πήγε οκτώ. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά
και ο ήλιος και η μέρα φεύγουν σιγά σιγά. Υπέροχη είναι σήμερα η βραδιά με αρκετή δροσιά.
Λίγο πρι τις δέκα θα βγω να πάω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία για παγωτό και να κάτσω να
απολαύσω την ομορφιά, την δροσιά και την ησυχία. Δέκα η ώρα και φεύγω από το σπίτι για
την βραδινή, καλοκαιρινή μου βόλτα. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Όλα τα καφέ
και τα μαγαζιά με αρκετό κόσμο. Ακόμα και το Θερινό σινεμά στο μεγάλο δρόμο το Σινέ Φιλίπ.
Στην πλατεία πολύς κόσμος παντού. Κάνει τη βόλτα του με την βραδινή δροσιά. Όλα είναι
γεμάτα και όμορφη η πλατεία. Κάθισα και έφαγα το παγωτό μου και απόλαυσα την ομορφιά
της δροσερής βραδιάς. Λίγο μετά τις έντεκα επέστρεψα σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά στο
σπίτι για να συνεχίσω την όμορφη καλοκαιρινή βραδιά. Έκανα ένα κρύο καφέ Jacombs και
κάθισα και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου στο
Ίντερνετ. Έτσι πέρασα την σημερινή ημέρα και βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς
το πρωινό. Τετάρτη η επόμενη μέρα του καλοκαιριού.
Καλή ανατολή στην επόμενη ημέρα.....

No comments:

Post a Comment