Wednesday, July 17, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


Καλημέρα.....καλό πρωινό Τρίτης καλοκαιρινό με δροσιά πρωινή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί, με δροσιά αρκετή. Δεν είχα βάλει από χθες τα
κλιματιστικά. Κοιμήθηκα μια χαρά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, έπλυνα τα δόντια
μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω, ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια
όπως κάθε πρωινό. Και τα δυο κελαηδάνε από νωρίς το πρωινό. Τακτοποίησα το σπίτι, σκούπισα
τα μπαλκόνια και πότισα όλες τις γλάστρες μου. Δροσιά έχει σήμερα από νωρίς το πρωινό.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έκανα τις δουλειές του σπιτιού, συμμάζεψα λιγάκι και άνοιξα
το σπίτι για να μπει η πρωινή δροσιά να αλλάξει την ατμόσφαιρα του σπιτιού. Παρέα με τον
καφέ μου έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματα στο Ίντερνετ και έγραψα
λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Δέκα η ώρα και πετάχτηκα μέχρι τον
φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό. Μια φορά τη μέρα τρώω, τα μεσημέρια,
εκτός αν κάποιο βράδυ βγω για φαγητό και πιοτό. Τώρα το πρωινό έχει δροσιά αρκετή, φυσάει
Βοριάς, με αεράκι όλο δροσιά. Καλά είναι, προς το παρόν, να δούμε μετά όταν μεσημεριάσει.
Μεσημέριασε και λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα να πάω μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά.
Ζέστη αρκετή με αεράκι από τον Βοριά να φυσά. Από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά, πήγα
μέχρι πλατεία για να κάνω τη βόλτα μου και τις δουλειές μου. Λίγος κόσμος στην πλατεία και
όλα τα μαγαζιά σχεδόν άδεια. Όπως και το μεγαλύτερο μέρος της πλατείας. Ο κόσμος ο πολύς
έχει φύγει και φεύγει για διακοπές και για μπάνιο και δροσιά στις παραλίες της Αττικής και
του Σαρωνικού. Έκανα τις δουλειές μου και μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό
φαγητό. Ζέστη αρκετή, και ιδρώτας. Με την επιστροφή στο σπίτι έβαλα σε λειτουργία τα
κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι σιγά. Ετοίμασα ένα πιάτο φαγητό, κοτόπουλο γιαχνί,
σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί, λίγους γαύρους μαρινάτους, ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια
χαρά. Ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, μάζεψα τα πιατικά. Τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Το σπίτι είναι δροσερό αρκετά.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά.
Έπλυνα τα πιατικά και έριξα μια ματιά στα καναρίνια. Παρέα με τον καφέ μου έριξα μια ματιά
στην επικαιρότητα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Λίγο πριν τις οκτώ
ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και έφυγα να πάω στον φοροτεχνικό που με περιμένει για την
δήλωση της εφορίας μου. Πήγα και τέλειωσα στα γρήγορα. Όλα μια χαρά ηλεκτρονικά. Τώρα
θα περιμένω να έρθει η χρέωση να πάω να την πληρώσω. Τέλειωσα και λίγο πριν τις εννιά
επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Δέκα η ώρα και έτοιμος να βγω για τη βόλτα μου
την βραδινή μέχρι πλατεία μια που έχει αρκετή δροσιά. Φυσά αεράκι από τον Βοριά και έχει
αρκετή συννεφιά ο Αττικός ουρανός. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα πλατεία. Αρκετός κόσμος
στην πλατεία, σχεδόν όλα γεμάτα, μαγαζιά και πλατεία. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο στην
πλατεία που έχει όμορφη δροσιά και έντεκα η ώρα επέστρεψα σπίτι για συνέχιση της βραδιάς.
Έφτιαξα ένα ποτήρι καφέ κρύο και κάθισα για διάβασμα τις επικαιρότητας, των μηνυμάτων και
γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Αρκετή δροσιά έχει σήμερα στο σπίτι.
Μάλλον δεν θα χρειαστεί να βάλω κλιματιστικά για να κοιμηθώ το βράδυ. Έτσι πέρασε σήμερα
η μέρα και βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....Τετάρτη σε λίγο ξημερώνει !

No comments:

Post a Comment