Monday, July 1, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Κυριακής της τελευταίας μέρας του Ιούνη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα που είναι η τελευταία του Ιούνη.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου
για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό, τους
καθάρισα τα κλουβιά, όπως καθημερινά και τους άλλαξα το νερό και την φρέσκια τροφή.
Μπρόκολο και από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού. Αυτά και τα δυο με περιμένουν κάθε
πρωινό και μετά τσιμπολογάν και κελαηδάν και τα δυο από νωρίς το πρωινό και μου κρατάν
συντροφιά όσο βρίσκομαι στο σπίτι. Σήμερα έχω και μαγείρεμα. Το μενού έχει, πατατάτο.
Έτσι το λέω εγώ. Μοσχάρι με κρεμμύδι, πράσινες πιπεριές, πατάτες και ντομάτες φρέσκες.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Τακτοποίησα την κουζίνα, έκανα τις ετοιμασίες για το μαγείρεμα,
συμμάζεψα το σπίτι, σκούπισα τα μπαλκόνια και πότισα τις γλάστρες όλες. Σήμερα έχει αρκετή
δροσιά και φυσά αεράκι δροσερό. Στις εννιά πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο που είναι και τις
Κυριακές ανοιχτά και πήρα τρεις πράσινες πιπεριές για το φαγητό και λίγες πατάτες για να έχω
στο σπίτι. Επέστρεψα σπίτι, ετοίμασα ότι χρειάζεται για το φαγητό και ξεκίνησα με το σοτάρισμα
του κρεμμυδιού και των πράσινων πιπεριών. Θα μου πάρει το μαγείρεμα μέχρι λίγο πριν τις 12
γιατί μαγειρεύω πάντα σε μέτρια φωτιά. Κατά την διάρκεια του μαγειρέματος διάβασα την
επικαιρότητα και τα μηνύματα στο Ίντερνετ και ενημέρωσα και τις σελίδες μου τις καθημερινές.
Παρ όλο που μεσημέριασε, πήγε 12 η ώρα, έχει αρκετή δροσιά. Μαγείρεμα τέλος για σήμερα
και για το επόμενο τριήμερο. Σε λίγο θα βγω μια βόλτα. Θα πάω μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο
μεριά του μεγάλου δρόμου και από τη σκιά. Πολύ λίγος κόσμος σήμερα, Κυριακή, πριν το
μεσημέρι από και προς την πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά στο μεγάλο δρόμο. Τα καφέ και όλα
τα μαγαζιά φαγητού και παγωτού, άδεια και κλειστά. Στην πλατεία λίγος κόσμος παντού.
Στην Πλατεία και στα γύρω από την πλατεία καφέ. Εκεί που τρώω το παγωτό μου, άδειο, μόνο
εγώ ήμουν και έτρωγα παγωτό. Έφαγα το παγωτό μου, ολοκλήρωσα τη βόλτα μου και λίγο πριν
τις δυο επιστροφή σπίτι για φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο, μοσχάρι με πατάτες, σαλάτα με τυρί.
Φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι δροσερό κρασί και έφαγα μια χαρά. Σήμερα δεν έβαλα κλιματιστικό
γιατί έχει καλή δροσιά. Τέλειωσα το φαγητό, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού, τρυφερό και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή μετά που πήρα το χάπι μου το μεσημεριανό μετά το φαγητό. Έξη η ώρα
έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Έχει καλή
δροσιά και δροσίζει περισσότερο όσο ο ήλιος πηγαίνει προς τη δύση. Έχει και ελαφρύ αεράκι.
Ήπια λίγες γουλιές καφέ και έριξα μια ματιά στα καναρίνια και στις γλάστρες στα μπαλκόνια.
Κάθισα για ενημέρωση από την επικαιρότητα στο Ίντερνετ, διάβασα τα μηνύματα και γράφω
για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα χάπια βραδινά και κολλύριο
για την εσωτερική πίεση των ματιών. Δροσιά αρκετή έχει σήμερα και θα βγω μια βόλτα μέχρι
πλατεία να περπατήσω λιγάκι που έχει όμορφη δροσιά. Κυριακή βράδυ και όλα έχουν κόσμο
στον μεγάλο δρόμο. Στην πλατεία κόσμος αρκετός παντού, τα καφέ και η πλατεία γεμάτα.
Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο στην πλατεία που έχει όμορφη δροσιά και λίγο μετά τις
έντεκα επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω τη βραδιά. Έκανα ένα καφέ κρύο και έριξα μια ματιά
στην επικαιρότητα, στα μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασε
η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια, μέρα του καλοκαιριού, στον καινούργιο μήνα και στην
καινούργια βδομάδα. Καλή συνέχεια καλοκαιριού......

No comments:

Post a Comment