Monday, July 29, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας....



Καλημέρα.....καλή Κυριακή καλοκαιρινή με ζέστη αρκετή από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού που ψάχνεις για λίγη δροσιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο με ένα ποτήρι δροσερό νερό.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και σταμάτησα τα κλιματιστικά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει η δροσιά
του πρωινού για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε
πρωινό που με περίμεναν να τα περιποιηθώ. Καθαρισμός κλουβιών, αλλαγή φρέσκιας τροφής,
μπρόκολο και τρυφερό φύλλο μαρουλιού και αλλαγή πόσιμου νερού με δροσερό πρωινό.
Συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα την κουζίνα και σκούπισα τα μπαλκόνια πριν πιάσει η ζέστη.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Όσο περνά η ώρα αρχίζει και ζεσταίνει όλο και πιο πολύ. Πότισα
όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια από νωρίς το πρωινό για να κρατήσουν δροσιά καλή όταν θα
αρχίσει η ζέστη η μεσημεριανή. Έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα κριτσίνια και ήπια ένα ποτήρι γάλα
φρέσκο δροσερό για πρωινό και συνεχίζω τη μέρα μου στο σπίτι παρέα με την πρωινή δροσιά
όση και αν είναι αυτή η δροσιά. Πάντως όσο περνά η ώρα όλο και ζεσταίνει πιο πολύ. Παρέα
με τον καφέ μου διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων
μου στο Ίντερνετ. Όλα δείχνουν ότι θα κάνει πολύ ζέστη και σήμερα. Ο αέρας που φυσάει είναι
ζεστός. Μόνο με τα κλιματιστικά μπορείς να καθίσεις σήμερα για καφέ. Σε όλα τα καφέ όλοι
κάθονται μέσα που έχει δροσιά. Μεσημέριασε και έβαλα σε λειτουργία το ένα κλιματιστικό το
μεγάλο για να δροσίσει το σπίτι. Ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, πριν το φαγητό και γράφω
για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Το σπίτι άρχισε να δροσίζει σιγά σιγά. Ετοίμασα
ένα πιάτο με γεμιστά και πατάτες, σαλάτα με τυρί και ένα αυγό βραστό, μόνο το ασπράδι, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι δροσερό κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια το χάπι μου, μετά
το φαγητό, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Καλά είναι και
με το ένα κλιματιστικό. Δροσίζει το σπίτι σιγά σιγά. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Σταμάτησα το κλιματιστικό και άνοιξα
τις τζαμόπορτες για να μπει φρέσκος αέρας και ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έπλυνα τα
πιατικά τα μεσημεριανά και έφαγα λίγα κομμάτια δροσερά από το πεπόνι που έχω στο ψυγείο.
Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πότισα όλες τις γλάστρες στα μπαλκόνια γιατί έχει πολύ ζέστη.
Έκανα ένα δροσερό καφέ και κάθισα να διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και να γράψω
στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα χάπια βραδινά και κολλύριο για την
εσωτερική πίεση των ματιών. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα και πήγα μέχρι τους δικούς μου για να
τους δω. Κάθισα, ήπια ένα χυμό και λίγο κρύο νερό, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο
μετά τις εννιά έφυγα και επέστρεψα σπίτι για να δω αν όλα είναι εν τάξει. Έβγαλα δυο κομμάτια
γαλέο από την κατάψυξη για να ξεπαγώσει για να τα μαγειρέψω αύριο να φάω δυο μέρες. Έριξα
μια ματιά στο σπίτι, έβαλα τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι και μετά τις δέκα βγήκα για
να πάω τι βόλτα μου μέχρι πλατεία, από πεζοδρόμιο μεριά, να περπατήσω λιγάκι. Λίγος κόσμος
από και προς πλατεία. Τα μαγαζιά όλα τις νύχτας στο μεγάλο δρόμο άδεια. Πουθενά δεν έχει
κόσμο. Όλοι απουσιάζουν Κυριακή βράδυ λίγο μετά τις δέκα. Το ίδιο και στην πλατεία, πολύ
λίγος κόσμος παντού. Έχει και αρκετή ζέστη το να κάθεσαι έξω στην πλατεία. Δροσιά πουθενά
δεν έχει. Έκανα απλά τι βόλτα μου και επέστρεψα σπίτι να συνεχίσω την βραδιά. Όμορφη δροσιά
έχει το σπίτι με τα κλιματιστικά. Παρέα με λίγο δροσερό καφέ κάθισα και γράφω στο Ίντερνετ
για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε και σήμερα η μέρα και η βραδιά.
Αύριο θα τα πούμε και πάλι λίγο μετά το ξημέρωμα τις καινούργιας μέρας.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα του καλοκαιριού......

No comments:

Post a Comment