Thursday, July 25, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό καλοκαιρινό με αρκετή δροσιά πρωινή, λίγο πριν την ζέστη.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού. Σήμερα θα έχει ζέστη αρκετή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια
όπως κάθε πρωινό. Συμμάζεψα το σπίτι όλο, σκούπισα τα μπαλκόνια και πότισα τις γλάστρες
όλες γιατί σήμερα θα έχει ζέστη αρκετή. Άνοιξα όλο το σπίτι να μπει η πρωινή δροσιά. Το ίδιο
έκανα και με το σπίτι της Σοφίας που πήγα πριν λίγο για να δω αν όλα είναι εν τάξει. Πότισα
όλες τις γλάστρες για να έχουν δροσιά γιατί η ζέστη έρχεται σιγά σιγά. Οκτώ η ώρα και ήπια
τα χάπια μου τα πρωινά. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια, ήπια ένα ποτήρι γάλα και
πετάχτηκα μέχρι την μικροβιολόγο για να μου πάρει λίγο αίμα για εξέταση INR. Επιστροφή
σπίτι για να συνεχίσω τη μέρα μου. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα.
Δέκα η ώρα και πήγα να πληρώσω την Vodafon και πετάχτηκα μέχρι τον Βερόπουλο και ψώνισα
κάτι λίγα που χρειάζομαι και με το Τραμ επέστρεψα στο σπίτι. Όσο περνά η ώρα και μεσημεριάζει
όλο και περισσότερη ζέστη κάνει. Ήπια δυο γουλιές καφέ και αρκετό νερό δροσερό και πετάχτηκα
μέχρι το φούρνο και πήρα ψωμί και έξη αυγά για να τα κάνω βραστά, σφιχτά. Τρώω μόνο το
ασπράδι. Επέστρεψα σπίτι και συνέχισα μέχρι το μεσημεριανό φαγητό. Πετάχτηκα για λίγο μέχρι
το μανάβικο και πήρα για τα καναρίνια ένα μαρούλι να το έχω στο ψυγείο για να είναι δροσερό.
Επιστροφή στο σπίτι και έβαλα σε λειτουργία τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι και να
φάω με δροσιά και να αναπαυτώ ευχάριστα. Λίγο μετά τις μία και άρχισε να δροσίζει το σπίτι.
Ετοίμασα ένα πιάτο φασολάκια, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι μπύρα για να
πιω να δροσιστώ. Έφαγα μια χαρά, με δροσιά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ήπια τα χάπια μου και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη
η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά.
Ζέστη αρκετή σήμερα από το μεσημέρι και μετά. Επτά η ώρα κοντεύει, με άπνοια, ήλιο, ζέστη
αρκετή και αυτή την ώρα. Έχω ανοίξει όλα στο σπίτι για να δροσίσει σιγά σιγά. Πριν λίγο
σταμάτησα τα κλιματιστικά. Έφτιαξα έναν δροσερό καφέ και κάθισα και διαβάζω τα μηνύματα,
την επικαιρότητα και γράφω στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου. Έβαλα από λίγη
φρέσκια τροφή στα καναρίνια και τους άλλαξα το πόσιμο νερό με δροσερό. Οκτώ η ώρα και
χάπια βραδινά, σιγά σιγά ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση και άρχισε να δροσίζει. Ήπια
τα χάπια μου και λίγο μετά τις οκτώ βγήκα να πάω μέχρι τους δικούς μου για να δω. Πήγα
κάθισα λίγο, έφαγα ένα παγωτό, τους είδα, τα είπαμε τα καθημερινά, τους χαιρέτησα και έφυγα
για τη βόλτα μου την βραδινή μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Λίγος
κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ και όλα τα μαγαζιά τις νύχτας με λίγο κόσμο. Το ίδιο
και στην πλατεία. Λίγος κόσμος παντού, σε όλα τα μαγαζιά και στην πλατεία. Έκανα τη βόλτα
μου, κάθισα λίγο στην πλατεία και μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι γιατί έχει ζέστη αρκετή.
Κοντεύει μεσάνυχτα και ο αέρας ακόμα είναι ζεστός. Έβαλα τα κλιματιστικά για να δροσίσει
το σπίτι και να κοιμηθώ ευχάριστα. Έκανα ένα ποτήρι κρύο καφέ και κάθισα για να διαβάσω
την επικαιρότητα, τα μηνύματα και να γράψω στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου.
Λίγο πριν τα μεσάνυχτα δρόσισε το σπίτι και είναι όμορφα και ευχάριστα να κάτσεις και να
κοιμηθείς. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού. Πέμπτη σε λίγο ξημερώνει.....

No comments:

Post a Comment