Saturday, July 27, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας......



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, καλοκαιρινό με ζέστη αρκετή από το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα όπως κάθε πρωινό. Έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια
δυο γουλιές και ένα ποτήρι δροσερό νερό και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό.
Ζέστη θα έχει σήμερα αρκετή. Χρειάζεται προσοχή και όχι άσκοπες μετακινήσεις μέσα στη
ζέστη και τον ήλιο. Τακτοποίησα όλο το σπίτι πρωί πρωί πριν πιάσει η ζέστη και πότισα όλες
τις γλάστρες στα μπαλκόνια. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα παξιμάδια λαδιού, ήπια
ένα ποτήρι γάλα και ετοίμασα το πλυντήριο να βάλω μια πλύση, πετσέτες, μπλουζάκια, εσώρουχα.
Αυτά έχουν μεγάλη πέραση τώρα την καλοκαιρινή περίοδο μέχρι τον Σεπτέμβρη. Θα μου πάρει
η πλύση δυο ώρες μέχρι να τελειώσει. Θα είναι έτοιμη λίγο πριν τις έντεκα. Πράγματι στις έντεκα
άπλωσα την πλύση, στην απλώστρα και την έβαλα στο μπαλκόνι για να στεγνώσουν τα ρούχα.
Μετά το μεσημέρι θα είναι έτοιμα, στεγνά. Άρχισε η ζέστη να παίρνει την ανηφόρα. Έβαλα τα
αυγά για βράσιμο σιγά σιγά και συνεχίζω να κάνω ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ.
Διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου.
Μεσημέρι και πολύ ζέστη άρχισε να κάνει. Ζεστός ο αέρας που φυσάει. Λίγο πριν τις μία βγήκα
και πήγα από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά με καπέλο και γυαλιά στην πλατεία. Λίγος
κόσμος στο δρόμο από και προς πλατεία. Τα καφέ σχεδόν άδεια στον μεγάλο δρόμο. Τα Τραμ
που περνάν προς παραλία όλα περνούν γεμάτα. Όλοι μικροί μεγάλοι πάνε παραλία για λίγη
δροσιά, μπάνιο και καφέ. Λίγος κόσμος στην πλατεία Παρασκευή μεσημέρι. Μέχρι και στον
Βασιλόπουλο που πήγα κάτι να ψωνίσω, σχεδόν μόνο εγώ ήμουν. Ψώνισα αυτά που ήθελα
έκανα τη βόλτα μου, πέρασα από του Βένετη, πήρα μια μερίδα γεμιστά με πατάτες, μπόλικα
και λίγο πριν τις δυο επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Έκανα ένα δροσερό ντους
γιατί είχα ιδρώσει λόγω ζέστης, ετοίμασα ένα πιάτο φασολάκια, τα τελευταία, σαλάτα με τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά στη δροσιά του σπιτιού, γιατί είχα βάλει
τα κλιματιστικά μόλις επέστρεψα από την πλατεία, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου και σταμάτησα τα κλιματιστικά. Άνοιξα
τις τζαμόπορτες για να μπει λίγο καινούργιος αέρας μήπως δροσίσει, αλλά έχει ζέστη αρκετή.
Έβαλα από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού στα καναρίνια και κάθισα με την κούπα με τον καφέ
και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου των
καθημερινών στο Ίντερνετ. Της Αγίας Παρασκευής σήμερα. Γιορτάζει η εκκλησία μας. Θα
περάσω αργότερα να κάνω τον σταυρό μου. Οκτώ η ώρα χάπια βραδινά και κολλύριο για την
εσωτερική πίεση των ματιών. Λίγο μετά τις οκτώ βγήκα και πήγα να δω τους δικούς μου.
Κάθισα, ήπια ένα χυμό και ένα ποτήρι κρύο νερό, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο
μετά τις εννιά έφυγα, πέρασα από την εκκλησία, έκανα τον σταυρό μου και επέστρεψα για
λίγο στο σπίτι για να δω αν όλα είναι εν τάξει. Δέκα η ώρα και βγήκα για την βόλτα μου την
βραδινή μέχρι την πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Όλα τα μαγαζιά με λίγο
κόσμο στον μεγάλο δρόμο. Στην πλατεία κόσμος αρκετός, παντού, σε όλα τα μαγαζιά και στην
πλατεία απολαμβάνει την όμορφη βραδιά, παρ όλο που έχει ζέστη αρκετή. Έκανα τη βόλτα μου
και μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Έβαλα σε λειτουργία τα
κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι και κάθισα και έφαγα ένα γιαούρτι με κομμάτια δροσερά
πεπονιού. Τακτοποίησα την κουζίνα, πήρα τον καφέ μου και έριξα μια ματιά στα μηνύματα και
στην επικαιρότητα. Άρχισε και δροσίζει το σπίτι σιγά σιγά. Έγραψα στο Ίντερνετ για ενημέρωση
των σελίδων μου και έτσι έκλεισα την μέρα και την βραδιά την σημερινή. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Σε λίγο Σάββατο ξημερώνει......

No comments:

Post a Comment