Thursday, July 18, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τετάρτης καλοκαιρινό και με δροσιά από το πρωί αρκετή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού με υπέροχη πρωινή δροσιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, με δροσιά αρκετή από το ξημέρωμα. Έπλυνα
τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό. Και τα δυο
κελαηδάνε από νωρίς το πρωινό. Σήμερα έχει όμορφη δροσιά καλοκαιρινή. Συμμάζεψα
την κουζίνα και το σπίτι και σκούπισα τα μπαλκόνια. Πότισα όλες τις γλάστρες από νωρίς
το πρωινό και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Παρέα
με τον καφέ κάθισα και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, στα μηνύματα και έγραψα
για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Δέκα η ώρα έφαγα ένα ακτινίδιο, λίγα
κριτσίνια και ήπια ένα ποτήρι γάλα κρύο φρέσκο. Τα καναρίναι τσιμπολογάν την τροφή
τους, κελαηδάνε και τα δυο και μου κρατάνε συντροφιά το πρωινό. Τετάρτη σήμερα και
έχουμε λαϊκή αγορά στην γειτονιά. Θα περάσω μια βόλτα μετά να ψωνίσω λίγα που χρειάζομαι.
Λίγο μετά τις δώδεκα βγήκα να πάω μέχρι πλατεία για την βόλτα μου από πεζοδρόμιο μεριά
του μεγάλου δρόμου που περνά το Τραμ και είναι και το Θερινό σινεμά το “ΣΙΝΕ ΦΙΛΙΠ”.
Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο όλα άδεια και ορισμένα κλειστά. Τα Τραμ περνούν γεμάτα για
παραλία. Όλοι πηγαίνουν για μπάνιο από νωρίς το πρωί. Σήμερα έχει αρκετή δροσιά και φυσά
από τον Βοριά. Ο Αττικός ουρανός είναι με συννεφιά. Στην πλατεία λίγος κόσμος παντού.
Αλλά είναι όμορφα για βόλτα, ψώνια και καφέ. Πολύς κόσμος πάντως έχει φύγει, είμαστε στη
μέση του καλοκαιριού και όσοι μπορούν φεύγουν για λίγες μέρες διακοπές. Κάθισα λίγο στην
πλατεία που έχει δροσιά, και λίγο μετά τις μια πέρασα από την λαϊκή, ψώνισα κάτι λίγα που
χρειαζόμουν και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Πήρα ένα πεπόνι μικρό για μένα
και ένα μαρούλι για τα καναρίνια που το τρώνε πολύ, όπως και το μπρόκολο. Επιστροφή σπίτι,
άνοιξα τζαμόπορτες και γρίλιες για να μπει η δροσιά και ετοίμασα ένα πιάτο μπριάμι, σαλάτα,
φρέσκο ψωμί, λίγους γαύρους μαρινάτους, ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα
πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Δροσιά έχει αρκετή, απογευματινή, απόψε.
Παρέα με τον καφέ μου, γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου και διαβάζω στο Ίντερνετ την
επικαιρότητα και τα μηνύματα. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια
που τιτιβίζουν συνεχώς, τους έβαλα από ένα φύλλο μαρουλιού και έτοιμος για να βγω να πάω
μέχρι τους δικούς μου για να δω. Λίγο μετά τις οκτώ πήγα στους δικούς μου, ήπια ένα χυμό τα
είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους χαιρέτησα και επέστρεψα σπίτι για
να συνεχίσω τη βραδιά. Σήμερα η βραδιά είναι όμορφη, με αρκετή δροσιά, καθαρό τον Αττικό
ουρανό και με φεγγαράδα. Έκανα τη βόλτα μου στους δρόμους της γειτονιάς και επέστρεψα
σπίτι. Έκανα ένα κρύο καφέ και κάθισα να διαβάσω την επικαιρότητα για ενημέρωση, τα
μηνύματα και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου. Όσο βραδιάζει όλο και δροσίζει.
Απόψε θα κοιμηθώ χωρίς να βάλω τα κλιματιστικά. Σήμερα δεν τα χρειάστηκα καθόλου.
Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο θα τα πούμε και πάλι από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού. Πέμπτη σε λίγο ξημερώνει.....

No comments:

Post a Comment