Tuesday, July 2, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας καλοκαιρινής και με δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού. Καλή βδομάδα, καλό μήνα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, με δροσιά καλοκαιρινή αρκετή. Έπλυνα τα δόντια
μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα
τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι, όπως κάθε πρωινό, ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα ένα
ακτινίδιο λίγα κριτσίνια και ήπια ένα ποτήρι γάλα κρύο. Πότισα όλες τις γλάστρες από λίγο
νερό γιατί έχει δροσιά αρκετή και συμμάζεψα τα μπαλκόνια και το σπίτι. Οκτώ η ώρα και
ήπια τα χάπια μου τα πρωινά. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τσιμπολογάν την τροφή τους.
Παρέα με την κούπα με τον καφέ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημέρωσα
τις σελίδες μου της καθημερινές στο Ίντερνετ. Όμορφη η μέρα, με ελαφρύ αεράκι δροσερό.
Δέκα η ώρα και πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα ψωμί και λίγα κριτσίνια και επέστρεψα
σπίτι να συνεχίσω τη μέρα μου. Τα καναρίνια κελαηδάνε και τα δυο και τσιμπολογάν. Πολύ
όμορφη δροσιά έχει από το ξημέρωμα μέχρι λίγο μετά τις έντεκα. Δώδεκα η ώρα και βγήκα
και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι την πλατεία από την σκιά για να κάνω τις δουλειές μου.
Αρκετός κόσμος στην πλατεία, κάνει τη βόλτα του, τα ψώνια του, πίνει τον καφέ του σε
κάποιο καφέ, η περιμένει στη στάση το Τραμ για να πάει παραλία για δροσιά, καφέ η μπάνιο.
Τέλειωσα τις δουλειές μου στην πλατεία και περίμενα στη στάση το Τραμ για να πάω μέχρι
το Φάληρο, στην τράπεζα την Εμπορική που την πήρε η Alpha. Έκανα τη δουλειά μου στην
τράπεζα και με το Τραμ επιστροφή για το σπίτι. Στην επιστροφή, ψώνισα κάτι που ήθελα για
το σπίτι από το Σούπερ Μάρκετ που ήταν στο δρόμο μου και επέστρεψα με το Τραμ σπίτι.
Τακτοποίησα τα ψώνια και ετοίμασα για να φάω μεσημεριανό. Ετοίμασα ένα πιάτο πατατάτο,
σαλάτα με λίγο τυρί, ένα αυγό βραστό μόνο το ασπράδι, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί
δροσερό, κόκκινο. Έφαγα μια χαρά, ήπια τα χάπια πριν και μετά το φαγητό, μάζεψα τα πιάτα
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έβαλα στα
καναρίνια από ένα φύλλο τρυφερό μαρουλιού. Παρέα με τον καφέ και το κελάηδημα των
καναρινιών κάθισα και διάβασα στο Ίντερνετ την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έκανα
ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών. Καλά ήταν το μεσημέρι, είχε αρκετή δροσιά.
Αναπαύτηκα χωρίς να βάλω κλιματιστικό. Οκτώ η ώρα, χάπια βραδινά και κολλύριο για την
εσωτερική πίεση των ματιών. Ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση και όσο περνάει η ώρα
όλο και δροσίζει. Σε λίγο θα βγω να πάω να δω λίγο τους δικούς μου, να τους πω μια καλησπέρα.
Βγήκα και πήγα τη βόλτα μου εδώ κοντά λίγο πριν τις εννιά. Λίγο μετά τη δύση του ήλιου και
τις μέρας. Πέρασα από τους δικούς μου, ήπια ένα χυμό, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά, τους
χαιρέτησα, πήρα και λίγα γιουβαρλάκια με πατάτες που είχε φτιάξει η αδελφή μου, για να τα
φάω αύριο το μεσημέρι και λίγο πριν τις δέκα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά.
Όμορφη δροσιά έχει σήμερα το βράδυ. Όμορφη ήταν και η βόλτα έστω και κοντινή. Έφτιαξα
ένα ποτήρι κρύο καφέ και κάθισα να διαβάσω μηνύματα, επικαιρότητα και να ενημερώσω τις
σελίδες μου στο Ίντερνετ. Έτσι πέρασε η σημερινή μέρα και η βραδιά της πρώτης μέρας του
καινούργιου μήνα του καλοκαιριού. Ιούλιος, μήνας για διακοπές και καλό καλοκαίρι, έστω
και στην πόλη. Θα τα πούμε αύριο από νωρίς, παρέα με την πρωινή δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού......

No comments:

Post a Comment