Monday, July 8, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....


-->

Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής, καλοκαιρινό με ζέστη αρκετή.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τα καναρίνια κελαηδάνε από το πρωί.
Τακτοποίησα και τα δυο καναρίνια, όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο μπαλκόνι. Τους έβαλα
από λίγο μπρόκολο, στο καθένα και συνέχισα τις δουλειές του σπιτιού, παρ όλο που είναι
Κυριακή. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι και τα μπαλκόνια, πότισα τις γλάστρες και συνεχίζω
λίγο μετά τις οκτώ, μετά που ήπια τα χάπια μου τα πρωινά, να ετοιμάζω ότι χρειάζεται για
το μαγείρεμα το σημερινό. Σήμερα το μενού έχει ρεβίθια γιαχνί στην κατσαρόλα που γίνονται
πολύ όμορφα και νόστιμα. Τα είχα βάλει να μουσκέψουν από χθες το απόγεμα σε ζεστό νερό
με λίγο χονδρό αλάτι. Τα ξέπλυνα καλά το πρωί λίγο πριν τις δέκα και τα έβαλα για βράσιμο
με μπόλικο νερό. Δέκα η ώρα άρχισα και λίγο μετά τις δώδεκα θα τελειώσει το μαγείρεμα σε
μέτρια φωτιά. Στη διάρκεια του μαγειρέματος έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα
μηνύματα και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Τα φαγητό γίνεται σιγά σιγά, απλά
το προσέχω αν ψήνεται εν τάξει. Τα καναρίνια η καλύτερη τους, κελαηδάνε από το πρωί και μου
κρατάνε συντροφιά όλο το πρωινό με το κελάηδημά τους. Λίγο πριν τις μία τέλειωσε το μαγείρεμα.
Τα ρεβίθια γιαχνί έγιναν υπέροχα. Θα φάω μια χαρά το μεσημέρι και ακόμα άλλα τρία μεσημέρια.
Τώρα που θα βγω θα πάρω λίγο φρέσκο ψωμί από του Βενέτη για να έχω για βούτα στην πολύ
όμορφη σάλτσα και στη νοστιμιά των ρεβιθιών. Όμορφη μέρα είναι πάντα την Κυριακή. Τα Τραμ
προς παραλία περνάνε γεμάτα, αυτά που πάνε προς Βούλα. Από πεζοδρόμιο μεριά και από την
σκιερή μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία πάει τη βόλτα του.
Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο όλα χωρίς κόσμο και πολλά είναι και κλειστά. Έχουν πάει για μπάνιο.
Καλύτερα για μπάνιο παρά χωρίς κόσμο. Στην πλατεία κόσμος αρκετός, κάθεται στη δροσιά της
πλατείας. Έκανα τη βόλτα μου, πέρασα από τον Βενέτη και πήρα λίγο ψωμί και στις δυο γύρισα
στο σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο ρεβίθια γιαχνί, σαλάτα με ελιές και τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι δροσερό κόκκινο κρασί. Υπέροχα τα ρεβίθια. Έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και έριξα μια
ματιά στα καναρίνια. Πριν πάω για ανάπαυση έβαλα στα καναρίνια από ένα τρυφερό φύλλο
μαρουλιού για να έχουν να τσιμπολογάν. Πήγα για ανάπαυση παρέα με τη δροσιά των
κλιματιστικών και έξη η ώρα έγερση για τα χάπια μου τα απογευματινά. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου, ήπια δυο γουλιές καφέ και σταμάτησα τα κλιματιστικά. Αρχίζει και δροσίζει
σιγά σιγά, όσο ο ήλιος και η μέρα πάνε προς τη δύση. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα
και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Γράφω και
ακούω τραγούδια και μουσική. Είναι η καλύτερη μου ώρα όλες τις εποχές. Εννιά η ώρα και
άρχισε να βραδιάζει σιγά σιγά. Γύρω στις δέκα θα βγω μια βόλτα μέχρι πλατεία που είναι
όμορφη η καλοκαιρινή βραδιά. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος
παντού. Όλα σχεδόν γεμάτα. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο στην πλατεία σε ένα πεζούλι
έφαγα το παγωτό μου και μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά.
Έφτιαξα ένα ποτήρι κρύο καφέ Jacombs και κάθισα να διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα
και να ενημερώσω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Έτσι πέρασε η ώρα και η σημερινή βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα ξανά πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και την καινούργια καλοκαιρινή βδομάδα.....

No comments:

Post a Comment