Wednesday, July 24, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης, καλοκαιρινό και δροσερό το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό παρέα με την πρωινή δροσιά του καλοκαιριού.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για
να πιω. Μια χαρά κοιμήθηκα χωρίς να βάλω και σήμερα τα κλιματιστικά. Είχε όμορφη
δροσιά και φεγγαράδα, πανσέληνο, μέχρι το ξημέρωμα. Απόλαυση πραγματική. Ήπια δυο
γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό. Και τα δυο με περιμένουν
κάθε πρωινό και τιτιβίζουν για φρέσκια τροφή και μετά κελαηδούν και τα δυο μαζί.
Πετάχτηκα μέχρι της Σοφίας δίπλα και άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει η πρωινή δροσιά
και ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Επέστρεψα σπίτι μου για συνέχεια της μέρας. Λίγο
μετά τις εννιά πετάχτηκα μέχρι το μανάβικο και πήρα από δυο κολοκύθια, δυο καρότα και
μαϊντανό για να μαγειρέψω τα φασολάκια. Στην επιστροφή πέρασα από τον φούρνο και πήρα
δυο γιαούρτια αγελαδινά και ένα κουτί γάλα φρέσκο και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τις
δουλειές τις πρωινές. Τακτοποίησα την κουζίνα, συμμάζεψα το υπόλοιπο σπίτι και τα μπαλκόνια,
έριξα από λίγο νερό σε όλες τις γλάστρες και άρχισα την προετοιμασία για το μαγείρεμα. Ώρα
για χάπια πρωινά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και ένα ποτήρι κρύο νερό και κάνω ετοιμασία για να
μαγειρέψω τα φασολάκια. Αρχή με λίγο σοτάρισμα των κρεμμυδιών και στη συνέχεια, ντομάτα
στον τρίφτη και μετά όλα τα άλλα και σε μέτρια φωτιά σιγανό μαγείρεμα. Όλα πήγαν μια χαρά.
Πετάχτηκα μέχρι το σπίτι της Σοφίας και πότισα όλες τις γλάστρες λίγο μετά τις δέκα και γύρισα
στη βάση μου για να συνεχίσω τη μέρα και το μαγείρεμα. Το μαγείρεμα θα μου πάρει μέχρι
λίγο μετά τις έντεκα. Δώδεκα πήγε η ώρα και μαγείρεμα τέλος και έτοιμος για να βγω να πάω
μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Βγήκα και από την σκιερή μεριά
πήγα μέχρι πλατεία. Τα καφέ και τα μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο όλα άδεια από πελατεία. Μόνο
τα Τραμ που περνάνε τακτικά προς παραλία είναι σχεδόν γεμάτα όλα. Στην πλατεία λίγος κόσμος
παντού. Τόσο στην πλατεία, στα καφέ και στα μαγαζιά. Ακόμα και στην Ομήρου που είναι ο πιο
εμπορικός δρόμος της Νέας Σμύρνης. Έκανα τη βόλτα μου, ψώνισα κάτι λίγα που ήθελα για το
σπίτι και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο
φασολάκια, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά. Ήπια τα χάπια
μου τα μεσημεριανά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου,
ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα δυο γιαούρτια
αγελαδινά για να έχω το βράδυ να φάω μαζί με μικρά κομμάτια από δροσερό πεπόνι. Στο γυρισμό
για το σπίτι πέρασα από το ανθοπωλείο και πήρα μια γλάστρα με δυόσμο που μου είχαν έτοιμη
και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω το απόγεμα μου. Παρέα με τον καφέ διάβασα τα μηνύματα,
την επικαιρότητα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Όσο ο ήλιος
και η μέρα πηγαίνουν προς τη δύση, όλο και δροσίζει πιο πολύ. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Έτοιμος να βγω να πάω μια βόλτα εδώ κοντά. Έριξα μια ματιά στο σπίτι , δίπλα, της Σοφίας
που προσέχω και βγήκα να πάω τη βόλτα μου την βραδινή. Πέρασα από τους δικούς μου για
να τους δω, τους πήγα δυο μερίδες φασολάκια από αυτά που μαγείρεψα, ήπια ένα καφέ, τα
είπαμε λιγάκι τα καθημερινά, τους χαιρέτησα και λίγο πριν τις δέκα έφυγα και συνέχισα την
βόλτα μου στους όμορφους και ήσυχους δρόμους της γειτονιάς μου. Πριν τις έντεκα γύρισα
σπίτι, έριξα μια ματιά στο σπίτι της Σοφίας να δω αν είναι εν τάξει και γύρισα σπίτι μου. Έφαγα
ένα γιαούρτη παρέα με δροσερό πεπόνι και κάθισα να γράψω στο Ίντερνετ για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα για να κλείσω την
σημερινή βραδιά. Έτσι πέρασε ακόμα μια μέρα και μια βραδιά καλοκαιρινή. Αύριο πάλι θα τα
πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα. Τετάρτη ξημερώνει σε λίγο.....

No comments:

Post a Comment