Sunday, July 21, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου καλοκαιρινό και δροσερό το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού. Δροσιά σήμερα αρκετή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου. Έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα λίγα
κριτσίνια και ένα ακτινίδιο και τακτοποίησα τα καναρίνια που με περιμένουν όπως κάθε
πρωινό, να καθαρίσω το κλουβί, να τους βάλω φρέσκια τροφή και νερό πόσιμο. Οκτώ
η ώρα και χάπια πρωινά. Τακτοποίησα την κουζίνα, έβαλα από λίγο μπρόκολο σε κάθε
καναρίνι, συμμάζεψα το σπίτι, σκούπισα τα μπαλκόνια και πότισα όλες τις γλάστρες.
Μετά τις εννιά παρέα με τον καφέ διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα στο Ίντερνετ
και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου των καθημερινών στο Ίντερνετ. Όμορφη η μέρα
η σημερινή. Σάββατο καλοκαιρινό και αρκετά δροσερό τώρα το πρωινό. Δέκα η ώρα και
πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα λίγο ψωμί για το Σαββατοκύριακο και έξη αυγά για να
τα κάνω βραστά. Τρώω ένα καθημερινά μόνο το ασπράδι. Επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω
τη μέρα μου. Έριξα μια ματιά στο σπίτι της Σοφίας που το προσέχω επειδή λείπει στην Τήνο.
Πότισα όλες τις γλάστρες και άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει στο σπίτι φρέσκος αέρας.
Επέστρεψα σπίτι μου και έβαλα να βράσουν τα αυγά σιγά σιγά να γίνουν σφικτά καλά.
Παρέα με τον καφέ κάθισα και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση
των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Λίγο πριν τις δώδεκα έτοιμα τα βραστά αυγά, τα έβαλα στο
κρύο νερό να κρυώσουν και είμαι έτοιμος για βόλτα μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και
από την σκιά. Σήμερα μέχρι τώρα έχει καλή δροσιά, 25 βαθμούς δείχνει έξω το θερμόμετρο
στη σκιά. Όσο έχει στο σπίτι μέσα με τα κλιματιστικά. Να δούμε όμως πόσο θα πάει το μεσημέρι
μέχρι και το απόγευμα μετά τις έξη. Βγήκα και πήγα μέχρι πλατεία τη βόλτα μου. Λίγος κόσμος
παντού σήμερα. Όλοι έχουν πάει για μπάνια το διήμερο και για να αποφύγουν τις ζέστες.
Έκανα τη βόλτα μου και λίγο πριν τις δυο επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Ετοίμασα ένα πιάτο με μακαρόνια και σάλτσα με λουκάνικα, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί
και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή.
Ζέστη έχει σήμερα και έξω και μέσα στο σπίτι παρ όλο που έχει αεράκι από τον Βοριά. Μέσα
έχει 30 βαθμούς, παρ όλο που τα έχω όλα ανοιχτά για να κάνει ρεύμα και έξω 32 με αεράκι.
Έξη η ώρα και έγερση. Έκανα ένα ντους γιατί ίδρωσα την ώρα τις ανάπαυσης, ήπια τα χάπια
μου τα απογευματινά και λίγο δροσερό νερό. Έβαλα από ένα μαρούλι τρυφερό και δροσερό στο
κάθε καναρίνι για να τσιμπολογάν και κάθισα παρέα με τον καφέ μου, έριξα μια ματιά στην
επικαιρότητα, στα μηνύματα και τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ.
Όσο περνά η ώρα η απογευματινή όλο και δροσίζει. Ο ήλιος και η μέρα πηγαίνουν σιγά, σιγά
προς τη δύση. Όμορφο Σαββατόβραδο θα έχουμε απόψε με φεγγαράδα στον καθαρό Αττικό
ουρανό και καλοκαιρινή δροσιά. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σιγά σιγά αρχίζει και δροσίζει
και μέσα στο σπίτι. Τα έχω όλα ανοιχτά για να δροσίσει το σπίτι. Διαβάζω και γράφω για
ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ ακούγοντας μουσική και τραγούδια. Θα βγω τη
βόλτα μου γύρω στις δέκα που θα έχει σίγουρα δροσίσει. Δέκα η ώρα και βγήκα για τη βόλτα
μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Όλα τα μαγαζιά τις νύχτας έχουν κόσμο
στον μεγάλο δρόμο. Στην πλατεία πολύς κόσμος κάνει τη βόλτα του με την παρέα του. Όλα τα
μαγαζιά, καφέ, ποτού, φαγητού, παγωτών, όλα γεμάτα. Έκανα τι βόλτα μου, κάθισα λίγο πλατεία
και μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά μου. Όμορφη η βραδιά αλλά
δεν έχει καθόλου δροσιά. Επιστροφή σπίτι, έβαλα τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι
γιατί έχει 30 βαθμούς. Έφτιαξα ένα ποτήρι κρύο καφέ και κάθισα να γράψω για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Μεσάνυχτα και άρχισε να δροσίζει το σπίτι. Τώρα είναι
στους 27 βαθμούς εδώ στο γραφείο μου που γράφω. Τα έχω ρυθμίσει στους 26 βαθμούς για
να μπορέσω να κοιμηθώ και να μην ιδρώσω. Έτσι πέρασε σήμερα η μέρα και η βραδιά. Αύριο
πάλι, Κυριακή, θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.
Τα κλιματιστικά θα τα σταματήσω όταν ξυπνήσω το πρωί.

No comments:

Post a Comment