Saturday, July 6, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Παρασκευής, καλοκαιρινής και δροσερής.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Οκτώ η ώρα πρέπει να είμαι στον Οφθαλμίατρο μου που είναι στην πλατεία. Έχω ραντεβού.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω.
Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά και δυο γουλιές καφέ για να είμαι έτοιμος μόλις έρθει η ώρα να
φύγω για το γιατρό στις επτά και μισή. Τακτοποίησα τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό στο απάνεμο
μπαλκόνι και έφυγα για να πάω στον οφθαλμίατρο στην πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετή
δροσιά έχει τώρα το πρωινό. Τα περισσότερα μαγαζιά δεν έχουν ανοίξει ακόμα. Λίγο πριν τις
οκτώ ήμουν στον γιατρό και περιμένω για τις εξετάσεις. Δεν άργησα, τέλειωσα στα γρήγορα.
Όλα πήγαν καλά. Δεν υπάρχει πρόβλημα κανένα. Ευχαριστημένος ο γιατρός μου, ευχαριστημένος
και εγώ. Θα με δει ξανά τον Μάρτιο του 2014. Μέχρι τότε καλό καλοκαίρι, φθινόπωρο και
χειμώνα. Εκτός αν κάτι παρουσιαστεί. Έφυγα λίγο πριν τις δέκα και επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω τη μέρα μου. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα
στο Ίντερνετ και ενημέρωσα τις σελίδες μου τις καθημερινές. Όμορφη η μέρα η σημερινή με
ζέστη αρκετή όσο πλησιάζει το μεσημέρι. Τακτοποίησα και συμμάζεψα το σπίτι. Σκούπισα τα
μπαλκόνια και έριξα από λίγο νερό σε όλες τις γλάστρες. Δώδεκα πήγε η ώρα και βγήκα να πάω
μια βόλτα μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και από την σκιά. Αρκετός κόσμος από και προς
την πλατεία. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο όλα άδεια. Τα Τραμ όλα γεμάτα περνάν προς παραλία.
Όλοι πάνε για μπάνιο καθημερινά και κυρίως αυτοί που δεν θα πάνε διακοπές και θα κάνουν
διακοπές στην πόλη όπως και εγώ. Στην πλατεία όλα γεμάτα. Έχει γεμίσει όλη η πλατεία με
τραπέζια και καρέκλες. Δεν υπάρχει χώρος για να σταθείς να περπατήσεις και να κάτσεις στην
πλατεία. Έκανα τη βόλτα μου σιγά σιγά, πήρα φαγητό για αύριο και την Κυριακή από τον
Βενέτη και επέστρεψα σπίτι για φαγητό μετά τις δύο. Ετοίμασα ένα πιάτο μοσχάρι με πατάτες,
σαλάτα, ένα αυγό βραστό, λίγο τυρί, λίγους γαύρους μαρινάτους, φρέσκο ψωμί ένα ποτήρι
δροσερό κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση.
Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά
και έβαλα από ένα τρυφερό φύλλο μαρουλιού στο κάθε καναρίνι. Παρέα με τον καφέ διάβασα
τα μηνύματα, την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου στο Ίντερνετ. Επτά η ώρα και
πότισα όλες τις γλάστρες με την απογευματινή δροσιά. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά και
κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Έτοιμος να βγω για βόλτα βραδινή μια που
έχει σήμερα βραδιά δροσερή. Πέρασα από τους δικούς μου και είπα μια καλησπέρα και έφυγα
λίγο μετά τις εννιά και συνέχισα τη βόλτα μου, από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι πλατεία. Πολύς
κόσμος από και προς την πλατεία. Όλα τα καφέ και όλα τα άλλα μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο
έχουν κόσμο αρκετό, πιο πολύ αυτά που έχουν παγωτό και καφέ. Στην πλατεία πολύς κόσμος
δεν υπάρχει χώρος ούτε να καθίσεις, ούτε να περπατήσεις. Έκανε τη βόλτα μου και κάθισα
κάπου, έφαγα μια μπάλα παγωτό σε κουπάκι και λίγο μετά τις έντεκα επέστρεψα σπίτι. Έκανα
ένα κρύο καφέ και κάθισα να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασα την
σημερινή μέρα και την βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα που είναι Σάββατο καλοκαιρινό......

No comments:

Post a Comment