Sunday, July 28, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου με ζέστη αρκετή από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού με ζέστη που χρειάζεται προσοχή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα το σπίτι για να
ανανεωθεί η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έχει όμως ζέστη από νωρίς το πρωί. Από το ξημέρωμα.
Τακτοποίησα τα καναρίνια που με περίμεναν για να τους βάλω φρέσκια τροφή, πότισα όλες
τις γλάστρες στις βεράντες νωρίς το πρωινό για να δροσιστούν τα φυτά. Τα καναρίνια τιτιβίζουν
και τσιμπολογάν την τροφή τους. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια και ήπια
ένα ποτήρι γάλα, φρέσκο, δροσερό. Τακτοποίησα το σπίτι και βγήκα νωρίς το πρωινό λίγο μετά
τις εννιά να πάω για ψώνια για το διήμερο. Πέρασα από το μανάβικο και πήρα λίγες ντομάτες,
λίγο μπρόκολο και από το χασάπικο και πήρα ένα κιλό γαλέο κατεψυγμένο. Περνώντας από τον
φούρνο πήρα λίγο ψωμί για το Σαββατοκύριακο και επέστρεψα σπίτι στα γρήγορα γιατί έχει
αρκετή ζέστη. Δεν είναι να κυκλοφορείς χωρίς λόγο αν δεν είναι αναγκαίο. Χρειάζεται μεγάλη
προσοχή και κυρίως οι μεγάλοι σε ηλικία, όπως είμαι εγώ. Τώρα έρχονται οι μεγάλες ζέστες του
καλοκαιριού. Ακόμα και για παραλία αν πας για λίγη δροσιά χρειάζεται μεγάλη προσοχή.
Η απογευματινές ώρες μετά τη δύση του ήλιου είναι οι καλύτερες ώρες, μαζί με τις πρωινές.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και ένα ποτήρι δροσερό νερό, έβαλα τα κλιματιστικά λίγο πριν τις 12
και κάθισα για διάβασμα μηνύματα, επικαιρότητα και τώρα που άρχισε σιγά σιγά το σπίτι να
δροσίζει γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Σήμερα δεν έχει βόλτα πρωινή
γιατί κάνει πολύ ζέστη. Μετά τη δύση του ήλιου θα βγω την βόλτα μου. Λίγο μετά της μία έβαλα
τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι. Παρέα με τον καφέ μου διάβασα τα μηνύματα και την
επικαιρότητα και έγραψα λίγο στο Ίντερνετ για ενημέρωση των σελίδων μου. Δυο η ώρα ετοίμασα
ένα πιάτο γεμιστά με πατάτες, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα κουτάκι δροσερή μπύρα.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα και πήγα για μεσημεριανή
ξεκούραση παρέα με τη δροσιά από τα κλιματιστικά. Έξη η ώρα έγερση και χάπια απογευματινά.
Έξω έχει ακόμα ζέστη αρκετή. Ήπια τα χάπια μου, άλλαξα το πόσιμο νερό στα καναρίνια με
δροσερό, ήπια δυο γουλιές καφέ και κάθισα να ρίξω μια ματιά στην επικαιρότητα την αθλητική,
την πολιτική και τα μηνύματα. Επτά η ώρα σταμάτησα τα κλιματιστικά και άνοιξα το σπίτι για
να αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Παρέα με τον καφέ μου, διαβάζω, γράφω και ακούω
τραγούδια και μουσική. Οκτώ η ώρα και άρχισε και δροσίζει σιγά σιγά στο σπίτι. Ήπια τα χάπια
μου τα βραδινά και συνεχίζω τι βραδιά μου στο σπίτι με γράψιμο, διάβασμα και ενημέρωση των
σελίδων μου στο Ίντερνετ. Μικραίνει σιγά σιγά η μέρα. Νυχτώνει όλο και πιο νωρίς. Στο σπίτι
κάθεσαι χωρίς να κάνεις πολλές κινήσεις, γιατί αμέσως ιδρώνεις. Πριν πάω για ύπνο θα βάλω
τα κλιματιστικά να δουλέψουν μέχρι το πρωί για να έχει δροσιά στο σπίτι τις ώρες του ύπνου.
Λίγο πριν τις δέκα βγήκα για να πάω την βραδινή μου βόλτα στην πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά.
Λίγος κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός κόσμος έχει πάει για παραλία.
Στις παραλίες τις Αττικής για λίγη δροσιά. Τα Τραμ που έρχονται από παραλία περνάνε γεμάτα.
Εδώ έχει ζέστη αρκετή παρ όλο που κοντεύει η ώρα δέκα και μισή. Αυτά που είναι γεμάτα, είναι
τα μαγαζιά με παγωτά, αναψυκτικά και δροσερό καφέ. Έκανα την βόλτα μου σιγά σιγά για να μην
ιδρώσω, κάθισα και έφαγα το παγωτό μου παρέα με ένα ποτήρι δροσερό νερό και λίγο μετά τις
έντεκα επέστρεψα στο σπίτι για να συνεχίσω την βραδιά. Όμορφη ήταν η βόλτα σιγά σιγά, γιατί
αν πας πιο γρήγορα αμέσως ιδρώνεις. Έφτιαξα ένα ποτήρι δροσερό καφέ, έφαγα λίγα κομμάτια
δροσερό πεπόνι που το έχω στο ψυγείο και κάθισα να γράψω, να διαβάσω και να ενημερώσω
τις σελίδες μου στο Ίντερνετ. Πριν τα μεσάνυχτα έκλεισα τις τζαμόπορτες και έβαλα τα
κλιματιστικά για να δροσίσουν το σπίτι και να κοιμηθώ άνετα. Έτσι πέρασε σήμερα η μέρα και
η βραδιά. Αύριο πάλι τα λέμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα που
σε λίγο ξημερώνει με ζέστη και αυτή. Κυριακή καλοκαιρινή με ζέστη αρκετή.....

No comments:

Post a Comment