Sunday, July 14, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Σαββάτου, καλοκαιρινό με δροσιά πρωινή.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και σταμάτησα τα κλιματιστικά γιατί έχει δροσιά πάντα
τα πρωινά. Άνοιξα τις τζαμόπορτες για να μπει η δροσιά του πρωινού και να αλλάξει την
ατμόσφαιρα του σπιτιού. Έπλυνα τα δόντια μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Ήπια δυο γουλιές καφέ. Έφαγα ένα ακτινίδιο και λίγα κριτσίνια για πρωινό και τακτοποίησα
τα καναρίνια όπως κάθε πρωινό. Και τα δυο κελαηδάνε από νωρίς το πρωινό. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά. Συμμάζεψα το σπίτι, τακτοποίησα τα μπαλκόνια και πότισα όλες τις γλάστρες.
Λίγο μετά τις εννιά ετοίμασα αυτά που χρειάζονται για το μαγείρεμα του σημερινού φαγητού.
Σήμερα έχει το μενού κοτόπουλο γιαχνί στην κατσαρόλα. Ετοίμασα όλα όσα χρειάζονται και
δέκα η ώρα ξεκίνησα με σοτάρισμα των κρεμμυδιών, φρέσκων, ξερών και των πιπεριών, δυο
πράσινων και δυο κόκκινων. Το μαγείρεμα συνεχίστηκε μέχρι λίγο πριν τις 12 σε μέτρια προς
χαμηλή φωτιά. Δώδεκα η ώρα και έτοιμο το φαγητό, νόστιμο και καλά ψημένο. Έχω ανοιχτό
όλο το σπίτι για να έχει δροσιά. Αλλά όσο μεσημεριάζει, τόσο πιο πολύ ζεσταίνει η μέρα.
Δώδεκα και μισή και βγήκα για να πάω πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά και από τη σκιά. Έχει
λίγη δροσιά γιατί συννέφιασε από τον βοριά. Σήμερα πολύ λίγος κόσμος από και προς την
πλατεία. Όλα τα καφέ και τα μαγαζιά με πολύ λίγο κόσμο. Ορισμένα δεν έχουν ούτε ένα πελάτη.
Πήγα πλατεία, έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο στην σκιά για δροσιά, ψώνισα ψωμί για το
Σαββατοκύριακο και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Σήμερα η πλατεία και οι
γύρω δρόμοι από την πλατεία δεν είχαν σκουπίδια. Τα μάζεψαν νωρίς το πρωί και στη
γειτονιά μου. Καλό αυτό γιατί είχε γεμίσει η Νέα Σμύρνη από σκουπίδια. Επιστροφή σπίτι
για φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο κοτόπουλο γιαχνί, σαλάτα με τυρί, τρεις γαύρους μαρινάτους
για μεζέ, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι δροσερό κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά,
τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση
με όλο το σπίτι ανοιχτό για να έχει δροσιά περνώντας ο αέρας. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα
λίγο νερό δροσερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Ζέστη αρκετή
έχει και το απόγευμα και στο σπίτι όλα είναι ανοιχτά για να έχει λίγη δροσιά. Οκτώ η ώρα και
χάπια βραδινά. Ο ήλιος και η μέρα πάνε σιγά σιγά προς τη δύση και θ αρχίσει να δροσίζει.
Ζέστη αρκετή, όμως ,έχει και το βράδυ. Βγήκα λίγο μετά τις οκτώ και πήγα μέχρι τους δικούς
μου για να δω. Ήπια ένα ποτήρι χυμό, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά
τους χαιρέτησα και έφυγα για να συνεχίσω τη βόλτα μου στη γειτονιά. Ζέστη αρκετή έχει παρ
όλο που νύχτωσε. Δεν δρόσισε καθόλου. Έκανα μια μικρή βόλτα και επέστρεψα σπίτι για να
συνεχίσω τη βραδιά μου. Επιστροφή σπίτι. Έκλεισα τις τζαμόπορτες και έβαλα σε λειτουργία
τα κλιματιστικά για να δροσίσει το σπίτι. Έφαγα ένα γιαούρτη με κομμάτια από πεπόνι δροσερό,
έφτιαξα ένα ποτήρι δροσερό καφέ και κάθισα και διαβάζω τα μηνύματα, την επικαιρότητα και
ενημερώνω τις σελίδες μου τις καθημερινές. Το σπίτι άρχισε και δροσίζει. Θα τα αφήσω τα
κλιματιστικά να δουλεύουν μέχρι το ξημέρωμα που θα ξυπνήσω. Άρχισαν οι ζέστες του
καλοκαιριού. Ιούλιος και θα πάμε μέχρι τέλους Αυγούστου. Τι να κάνουμε καλοκαίρι είναι
και θα περάσει, υπομονή και προσοχή την ζέστη και τον ήλιο. Αρκετό νερό να πίνουμε όσο
έχουμε το καλοκαίρι και όταν βρισκόμαστε εκτός σπιτιού, από πεζοδρόμιο μεριά, από την σκιά
και να φοράμε, καπέλο και γυαλιά για τον ήλιο. Όμορφη δροσιά έχει τώρα στο σπίτι και θα
κοιμηθώ μια χαρά. Πίνω τώρα τον καφέ μου και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Έτσι πέρασα την σημερινή Σαββατιάτικη μέρα και βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς
το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα του καλοκαιριού που είναι Κυριακή.....

No comments:

Post a Comment