Tuesday, July 23, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Δευτέρας, καλοκαιρινής και δροσερής, τώρα το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα του καλοκαιριού.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, με δροσιά αρκετή, χωρίς τα κλιματιστικά.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Άνοιξα όλο το σπίτι για να μπει η δροσιά η πρωινή.
Ήπια δυο γουλιές καφέ και τακτοποίησα τα καναρίνια που με περιμένουν κάθε πρωινό.
Τους άλλαξα το πόσιμο νερό και τους έβαλα από ένα μπρόκολο για να τσιμπολογάν μετά
τον καθαρισμό των κλουβιών. Όμορφο πρωινό με δροσιά πρωινή καλοκαιρινή. Οκτώ η ώρα
και χάπια πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια, ένα γιαρμά και ήπια ένα ποτήρι γάλα για πρωινό.
Τακτοποίησα την κουζίνα, συμμάζεψα το σπίτι, σκούπισα τα μπαλκόνια και πότισα όλες
τις γλάστρες. Πετάχτηκα μέχρι το σπίτι της Σοφίας και άνοιξα το σπίτι για να μπει η δροσιά
η πρωινή. Πότισα και όλες τις γλάστρες, από λίγο νερό. Επέστρεψα σπίτι και συνέχισα το
πρωινό με διάβασμα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράψιμο στο Ίντερνετ για ενημέρωση
των σελίδων μου των καθημερινών. Η ώρα πήγε λίγο πριν τις δέκα και εξακολουθεί να έχει
δροσιά αρκετή και μέσα και έξω από το σπίτι. Πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα λίγο
ψωμί για το μεσημεριανό φαγητό και στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα από το μανάβικο
και πήρα ένα πεπόνι μικρό και ότι χρειάζομαι για το αυριανό φαγητό. Φασολάκια φρέσκα
θα μαγειρέψω αύριο. Επιστροφή σπίτι για τη συνέχεια της μέρας. Συννέφιασε ο Αττικός
ουρανός και συνεχίζεται η πρωινή δροσιά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και έκοψα το πεπόνι και
το έβαλα στο ψυγείο για να δροσίσει. Το πεπόνι είναι το καλό μου καλοκαιρινό φρούτο.
Δώδεκα η ώρα και η πρωινή δροσιά και η συννεφιά συνεχίζονται. Έτοιμος να βγω να πάω
μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Λίγος κόσμος σήμερα από και προς την πλατεία. Τα καφέ
στο μεγάλο δρόμο όλα με πολύ λίγο κόσμο σήμερα. Στην πλατεία λίγος κόσμος κάνει τι βόλτα
του. Τα μαγαζιά όλα με πολύ λίγο κόσμο. Τα εμπορικά χωρίς πελατεία παρ όλο που έχουν
αυτό τον καιρό εκπτώσεις. Έκανα τι βόλτα μου, κάθισα λίγο στην πλατεία μια που έχει δροσιά
και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Σήμερα όλη μέρα έχει αέρα
δροσερό και στο σπίτι είναι καλά. Ετοίμασα ένα πιάτο με μακαρόνια, σάλτσα και παρμεζάνα,
σαλάτα, φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα
την κουζίνα. Έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά. Δροσιά
έχει καλή και στο σπίτι χωρίς κλιματιστικό και έξω. Ήπια λίγες γουλιές καφέ Ελληνικό και έπλυνα
τα πιατικά από το μεσημεριανό φαγητό. Έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα, διάβασα τα μηνύματά
μου και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου στο Ίντερνετ. Οκτώ η ώρα χάπια βραδινά και
κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και πήγα δίπλα στις
Σοφίας για να δω το σπίτι αν όλα είναι εντάξει. Πότισα με λίγο νερό τους βασιλικούς έκλεισα
τις τζαμόπορτες και γύρισα σπίτι μου να συνεχίσω τι βραδιά. Δροσιά έχει σήμερα μια χαρά.
Θα βγω μια βόλτα προς πλατεία γύρω στις δέκα η ώρα. Βγήκα και σιγά σιγά από πεζοδρόμιο
μεριά του μεγάλου δρόμου πήγα πλατεία. Όλα τα μαγαζιά στο μεγάλο δρόμο με λίγο κόσμο.
Η πλατεία έχει αρκετό κόσμο , σχεδόν γεμάτη, όπως και τα μαγαζιά. Έκανα τη βόλτα μου,
κάθισα λίγο στην πλατεία να απολαύσω την όμορφη δροσερή βραδιά και την φεγγαράδα στον
Αττικό ουρανό και λίγο μετά τις έντεκα επιστροφή σπίτι για συνέχεια τις βραδιάς. Έκανα ένα
καφέ δροσερό και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και στα μηνύματα και έγραψα για
ενημέρωση των σελίδων μου. Μεσάνυχτα κοντεύουν και η δροσιά είναι αισθητή και μέσα
στο σπίτι. Και σήμερα θα κοιμηθώ χωρίς κλιματιστικά. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.
Σε λίγο ξημερώνει Τρίτη, καλοκαιρινή και δροσερή.....

No comments:

Post a Comment