Thursday, May 9, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης καλοκαιρινό αλλά με συννεφιασμένο τον ουρανό
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα με συννεφιασμένο τον Αττικό ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Έπλυνα
τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα
καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό και συνέχισα το συμμάζεμα του
σπιτιού και το σκούπισμα των μπαλκονιών. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Σήμερα
η μέρα είναι συννεφιασμένη από νωρίς το πρωί. Η ώρα κοντεύει δέκα και ο ήλιος δεν
έχει φανεί ακόμα. Παρέα με την κούπα με τον καφέ διαβάζω την επικαιρότητα, τα
μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Περιμένω να έρθει ο τεχνικός
για συντήρηση των κλιματιστικών για να είναι σε ετοιμότητα πριν αρχίσουν οι ζέστες
οι καλοκαιρινές. Τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς το πρωί και μου κρατούν συντροφιά.
Όμορφη είναι σήμερα η μέρα με μπονάτσα και δροσιά. Μόνο που έχει συννεφιά. Η ώρα
πήγε δώδεκα και είμαι στο σπίτι, περιμένω τον τεχνικό για το κλιματιστικό. Λίγο μετά τις
δώδεκα ήρθε και άρχισε τη συντήρηση για την καλή λειτουργία. Όλα πήγαν καλά και στις
δύο η ώρα τελείωσε με χαιρέτησε, μου είπε καλό καλοκαίρι και έφυγε. Σήμερα έμεινα
σπίτι δεν βγήκα ούτε για ψώνια, ούτε για δουλειές. Το απόγευμα θα βγω για να πάρω
ορισμένα που χρειάζομαι. Τώρα περιμένω να έρθει ο τζαμάς να μου βάλει καινούργιο
τζάμι στη τζαμόπορτα γιατί το έσπασα εχθές. Λίγο μετά τις δυο ήρθε ο τζαμάς, τον
βοήθησα και πέρασε το τζάμι στη τζαμόπορτα του γραφείου μου, τοποθέτησε την πόρτα
τέλειωσε, με χαιρέτησε, τον ευχαρίστησα και έφυγε. Σκούπισα λιγάκι, τακτοποίησα το
γραφείο μου, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και ετοίμασα για να φάω. Ζέστανα ένα
πιάτο φακές, έφτιαξα λίγη σαλάτα με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί, ένα ποτήρι κρασί και
έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα
καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Απογευματινά
χάπια και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα,
διάβασα τα μηνύματα και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων μου. Πετάχτηκα μέχρι
το μανάβικο της γειτονιάς και πήρα, λίγο μπρόκολο και ένα μαρούλι για τα καναρίνια.
Στην επιστροφή πέρασα από τον φούρνο και πήρα δυο γιαούρτια και επέστρεψα σπίτι.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Έβαλα το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών
και βγήκα για να πάω την βόλτα μου εδώ κοντά και να περάσω να δω λίγο τους δικούς μου.
Ήπια τον χυμό μου παρέα με τους δικούς μου, τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο
μετά τις εννιά τους καληνύχτισα και επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Σήμερα
το βράδυ έχει αρκετή δροσιά έξω και συννεφιά. Επιστροφή σπίτι έφτιαξα ένα ποτήρι κρύο
καφέ Jacombs και κάθισα να δω τα νέα, τα αθλητικά και τον καιρό στον ΣΚΑΪ. Μόλις
τέλειωσαν, παρέα με τον καφέ μου κάθισα να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου και
διάβασα μηνύματα και επικαιρότητα. Έτσι πέρασε και η σημερινή ημέρα και η βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Πέμπτη αύριο.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα.....

No comments:

Post a Comment