Monday, May 13, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



-->
Καλημέρα.....Καλή Κυριακή
Καλή ανατολή στην Ανοιξιάτικη ηλιόλουστη Κυριακή.
Νωρίς και σήμερα ξύπνησα, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της ημέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό. Τα καναρίνια
κελαηδούν από νωρίς το πρωινό και μου κρατάνε συντροφιά καλή. Οκτώ η ώρα και
χάπια πρωινά για καλή ποιότητα υγείας. Συμμάζεψα το σπίτι και τακτοποίησα τα
μπαλκόνια. Άνοιξα και τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι το φως του ήλιου και της
μέρας, ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Λίγο μετά τις εννιά έβαλα το πλυντήριο
να κάνω μια πλύση, μια που σήμερα έχει λιακάδα και η μέρα έχει μεγάλη διάρκεια.
Δέκα η ώρα και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διαβάζω τα μηνύματα,
την επικαιρότητα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Πολύ όμορφη σήμερα
η Κυριακή. Είναι για βόλτα, για παραλία μεριά με το Τραμ. Μπορεί να πάω μετά για
μια βόλτα μέχρι τη Μαρίνα του Φλοίσβου για παγωτό. Ας είναι καλά το Τραμ και
κυρίως η διάθεση. Βγήκα λίγο μετά τις δώδεκα και από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι
πλατεία τη βόλτα μου την Κυριακάτικη. Λίγος κόσμος από και προς την πλατεία. Τα
καφέ στον μεγάλο δρόμο άδεια, όλα, απλά είναι ανοιχτά. Προτίμησαν νεότεροι και
μεγαλύτεροι να πάνε για θάλασσα μεριά. Στην πλατεία πολύ λίγος κόσμος παντού και
στην πλατεία και στα καφέ παρ όλο που η μέρα είναι υπέροχη στην Αττική. Έκανα την
βόλτα μου και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ζέστανα
ένα πιάτο μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια, έκανα σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί, ένα
ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα έγερση και
χάπια απογευματινά. Έφαγα δυο τρεις κουταλιές παγωτό παρφέ κρέμα , ήπια και λίγο
νερό και κάθισα παρέα με την κούπα με τον καφέ να γράψω λίγο για ενημέρωση των
σελίδων μου και διάβασα την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά. Έβαλα και το κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών και έτοιμος να
πάω μέχρι τους δικούς μου να τους δω. Βγήκα για την βραδινή βόλτα μου εδώ κοντά
για να επιστρέψω νωρίς στο σπίτι να δω τον μεγάλο τελικό του Μπάσκετ μεταξύ
Ολυμπιακού – Ρεάλ στο Λονδίνο. Πήγα στους δικούς μου, ήπια τον καφέ μου, τα είπαμε
λιγάκι τα καθημερινά τους καληνύχτισα και επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις εννιά για να
συνεχίσω τη βραδιά. Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα να δω το παιχνίδι του
μεγάλου τελικού της Ευρωλίγκα. Άσχημα πάει ο Ολυμπιακός. Πρώτο δεκάλεπτο
Ρεάλ 27 – Ολυμπιακός 10. Καλύτερα πήγε ο Ολυμπιακός στο δεύτερο δεκάλεπτο.
Ρεάλ 41 – Ολυμπιακός 37. έχουμε ημίχρονο. Δύσκολα για τον Ολυμπιακό, αλλά προσπαθεί,
μπορεί. Τελευταία περίοδος και ο Ολυμπιακός πάει καλά. Τελικά ο Ολυμπιακός νίκησε
τη Ρεάλ και είναι Πρωταθλητής Ευρώπης για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Μπράβο στον
Ολυμπιακό με την μεγάλη καρδιά. Ολυμπιακός – Ρεάλ 100 – 88. Έτσι τέλειωσε
η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα. Ιστορική η σημερινή μέρα.....
Πρωταθλητής Ευρώπης ο Ολυμπιακός......

No comments:

Post a Comment