Sunday, May 12, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Σαββάτου ηλιόλουστου και δροσερού.
Καλή ανατολή στην καινούργια Ανοιξιάτικη ημέρα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και
έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι
και πότισα τα λουλούδια και τα μυρωδικά φυτά στις γλάστρες στα μπαλκόνια. Οκτώ
η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια ένα ποτήρι νερό και έφαγα λίγα κριτσίνια για πρωινό.
Συμμάζεψα λίγο το σπίτι και άνοιξα τις τζαμόπορτες να μπει στο σπίτι ο ήλιος και το
φως της μέρας για ν αλλάξει η ατμόσφαιρα του σπιτιού. Δέκα η ώρα. Ήπια δυο γουλιές
καφέ και πετάχτηκα μέχρι τον φούρνο και πήρα ψωμί για το Σαββατοκύριακο. Επιστροφή
σπίτι και συνέχιση του Σαββατιάτικου πρωινού. Τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς το
πρωί και τα δυο. Τους έβαλα από ένα φύλλο, τρυφερό, μαρουλιού για φρέσκια τροφή.
Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και
τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Δώδεκα κτύπησε το ρολόι. Ώρα για βόλτα
στη λιακάδα από πεζοδρόμιο μεριά μέχρι την πλατεία. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά
πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία. Τα καφέ όμως στον
μεγάλο δρόμο και τα μαγαζιά όλα σχεδόν άδεια. Στην πλατεία πολύς κόσμος, κάνει την
βόλτα του, τα ψώνια του και πίνει τον καφέ του. Η τρώει το παγωτό, η το γιαούρτη του
παγωτό με φρούτα η χωρίς. Τα περίπτερα που πουλάνε βιβλία στην πλατεία άνοιξαν και
αυτά που πουλάνε μικροπράγματα. Πολύς κόσμος περνά και κοιτά, αλλά λίγοι ψωνίζουν.
Πάντως έχει πολύ κόσμο στην πλατεία. Είναι γεμάτη η πλατεία σε όλες τις μεριές.
Έκανα τι βόλτα μου έφαγα το παγωτό μου και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι για το
μεσημεριανό φαγητό. Στην επιστροφή πέρασα από το παραδοσιακό μπακάλικο και πήρα
λίγη φακή γιατί μου τέλειωσε. Ετοίμασα ένα πιάτο μοσχάρι κρασάτο με μανιτάρια, φρέσκο
ψωμί, σαλάτα με τυρί και ένα ποτήρι άσπρο κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά για
πλύσιμο, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια στα καναρίνια, ήπια τα χάπια μου και πήγα για
ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Χάπια απογευματινά, πλύσιμο τα πιατικά
και παρέα με την κούπα με τον καφέ, κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα, αθλητική,
πολιτική και τα μηνύματα. Πολύ όμορφο το απόγευμα Σαββάτου. Η μέρα μεγάλωσε αρκετά.
Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο και μου κρατάνε καλή παρέα. Οκτώ η ώρα και χάπια
βραδινά. Σε λίγο βασιλεύει ο ήλιος και η μέρα, θα ανατείλουν στο άλλο ημισφαίριο. Έτοιμος
για έξοδο βραδινή, για βόλτα κοντινή, εδώ στη γειτονιά. Πήγα μέχρι τους δικούς μου να τους
δω για λίγο, ήπια τον καφέ μου τα είπαμε τα καθημερινά τους καληνύχτισα και επέστρεψα
σπίτι για να δω το παιχνίδι Ολυμπιακού – Αστέρα Τρίπολης τον τελικό του Κυπέλλου
Ελλάδας. Ο Ολυμπιακός Κυπελλούχος νίκησε με 3-1 στην παράταση. Παρέα με την κούπα
με τον καφέ μετά τα αθλητικά διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημέρωσα
τις σελίδες μου. Έτσι πέρασε η σημερινή ημέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε
από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα που είναι Κυριακή.....

No comments:

Post a Comment