Thursday, May 30, 2013

Τα καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Τετάρτης, καλοκαιρινό, με μπονάτσα και δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα του τέλους της Άνοιξης.
Η αρχή του καλοκαιριού είναι μια ανάσα κοντά. Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
μέτριο διπλό σε μπακιρένιο μπρίκι. Τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς το πρωινό.
Τα τακτοποίησα στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό. Τους έβαλα φρέσκια τροφή
μπρόκολο και από ένα τρυφερό φύλλο μαρουλιού. Οκτώ η ώρα και ήπια τα χάπια μου τα
πρωινά. Έφαγα λίγα κριτσίνια από καλαμπόκι, ήπια λίγο γάλα για πρωινό και δυο γουλιές
καφέ Ελληνικό και συμμάζεψα λίγο το σπίτι. Έβαλα πλυντήριο για μια πλύση και κάθισα
να διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Το πλυντήριο θα τελειώσει σε δυο ώρες. Ντύθηκα πρωινά και πετάχτηκα μέχρι το φούρνο
και πήρα λίγο ψωμί, κριτσίνια καλαμποκιού και λίγα τυροπιτάκια. Επιστροφή στο σπίτι
και συνέχιση της μέρας. Λίγο μετά τις έντεκα τέλειωσε η πλύση, άπλωσα τα ρούχα στην
απλώστρα, την έβγαλα στο μπαλκόνι και έτοιμος για να βγω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία.
Όμορφη η μέρα η σημερινή, καλοκαιρινή, με ήλιο, μπονάτσα και ζέστη αρκετή. Για παραλία
είναι σήμερα για βόλτα, μπάνιο και καφέ. Το Τραμ είναι κοντά. Δώδεκα η ώρα και βγήκα για
βόλτα μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Όμορφη η μέρα με αρκετή δροσιά για την εποχή.
Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Σήμερα είναι μέρα λαϊκής αγοράς. Την βρίσκεις από
την γωνία που είναι το Σινέ Φιλίπ που το ετοιμάζουν για την καλοκαιρινή σαιζόν. Είναι τώρα
του Δήμου Νέας Σμύρνης. Στην πλατεία κόσμος αρκετός στα καφέ και στα μαγαζιά που έχουν
ακόμα προσφορές. Όπως πάει η οικονομική κατάσταση προσφορές θα έχει όλο τον χρόνο.
Πάντως όλα είναι ακριβά, ακόμα και στη λαϊκή αγορά. Έκανα τη βόλτα μου, πέρασα από
την λαϊκή πήρα λίγα κρεμμύδια για το σπίτι και επιστροφή για μεσημεριανό φαγητό.
Ετοίμασα ένα πιάτο βαθύ, με φασολάδα καταπληκτική, σαλάτα με ελιές και λίγο τυρί,
φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί και έφαγα μια χαρά, παρέα με τα καναρίνια να κελαηδούν.
Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά, έριξα μια
ματιά στα καναρίνια, τους έβαλα από ένα κομμάτι πεπόνι τρυφερό, που τους αρέσει και πήγα
για ξεκούραση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια
τα χάπια μου τα απογευματινά και έριξα μια ματιά στα καναρίνια που κελαηδούν και τα δυο.
Ήπια λίγες γουλιές καφέ και κάθισα και διαβάζω τα μηνύματα, την επικαιρότητα και γράφω
για την ενημέρωση των σελίδων μου. Πολύ όμορφη η μέρα σήμερα με αρκετή δροσιά. Οκτώ
η ώρα και χάπια βραδινά. Έτοιμος να βγω τη βόλτα μου μέχρι πλατεία που είναι πολύ όμορφη
η βραδιά. Από πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Τα καφέ στον μεγάλο δρόμο όλα είναι
άδεια, εκτός από ένα που πάντα έχει κόσμο αρκετό. Τα άλλα είναι απλώς ανοιχτά. Αρκετός
κόσμος από και προς την πλατεία. Η ώρα πλησιάζει δέκα και όλα είναι όμορφα με τα φώτα
αναμμένα και τα Τραμ να περνούν πολύ τακτικά. Στην πλατεία πολύ όμορφα και όλα σχεδόν
γεμάτα, πλατεία και καφέ δεξιά και αριστερά. Έκανα τη βόλτα μου και κάθισα και έφαγα
ένα κουπάκι μια μπάλα παγωτό. Απολαμβάνοντας την όμορφη βραδιά. Λίγο μετά τις έντεκα
επιστροφή στο σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά. Επέστρεψα σπίτι, έκανα ένα ποτήρι κρύο καφέ
και κάθισα για να συνεχίσω στο σπίτι τη βραδιά. Διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και
έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασα σήμερα τη μέρα και την βραδιά. Αύριο
πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της ζωής.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....Πέμπτη σε λίγο ξημερώνει

No comments:

Post a Comment