Wednesday, May 1, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Μ. Τρίτης ηλιόλουστης και καλοκαιριάτικης
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα της Μεγάλης Βδομάδας.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωί. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι, όπως κάθε πρωινό και συμμάζεψα
λίγο το σπίτι. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά και συνέχεια οι δουλειές του σπιτιού. Λίγο
μετά τις εννιά πήγα μέχρι την μικροβιολόγο για μια εξέταση INR που μου είχε γράψει
να κάνω ο παθολόγος μου και στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα και ψώνισα λίγο
ανθότυρο και μερικά αυγά και από τον χασάπη μου και παράγγειλα μερικά γαρδουμπάκια
για να τα μαγειρέψω το Πάσχα. Επέστρεψα σπίτι και συνέχισα με τις δουλειές του σπιτιού.
Πολύ όμορφη και σήμερα η μέρα, καλοκαιρινή με αρκετή ζέστη από το πρωί. Παρέα με
την κούπα με τον καφέ, διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και έγραψα λίγο για
ενημέρωση των σελίδων μου. Έντεκα η ώρα και βγήκα για να πάω με το Τραμ μέχρι την
Μαρίνα του Φλοίσβου για να ψωνίσω δυο λαμπάδες για την Ανάσταση στην κόρη μου και
στον άντρα της. Πήρα το Τραμ από τη στάση της γειτονιάς μου και σε λίγο βρέθηκα στη
Μαρίνα. Έκανα τη βόλτα μου, είδα τα πανάκριβα σκάφη, ψώνισα τις λαμπάδες και με το
Τραμ επέστρεψα σπίτι για να τις αφήσω. Όλα έγιναν στα γρήγορα. Δώδεκα η ώρα χτύπησε
το ρολόι και βγήκα για να πάω μέχρι το Σούπερ Μάρκετ που θέλω κάτι να ψωνίσω για
το σπίτι. Ψώνισα αυτά που ήθελα και επιστροφή σπίτι για να αφήσω τα ψώνια. Λίγο πριν
τις μία βγήκα και σιγά σιγά πήγα μέχρι πλατεία τη βόλτα μου. Αρκετός κόσμος από
πεζοδρόμιο μεριά προς και από την πλατεία. Τα Τραμ περνούν προς παραλία γεμάτα.
Αρκετός κόσμος, μικροί και μεγάλοι πάνε για μπάνιο, γιατί η μέρα είναι καλοκαιρινή.
Γεμάτη η πλατεία από κόσμο που κάνει τη βόλτα του, τα ψώνια του και πίνει τον καφέ του.
Έκανα την βόλτα μου και επέστρεψα σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα
πιάτο καλαμαράκια με σάλτσα, με λίγο ρύζι, σαλάτα, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί.
Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια
και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη η ώρα και έγερση. Χάπια απογευματινά, έπλυνα
τα μεσημεριανά πιατικά, ήπια δυο γουλιές καφέ και έγραψα λίγο για ενημέρωση των σελίδων
μου των καθημερινών. Οκτώ η ώρα χάπια βραδινά και παρέα με την κούπα με τον καφέ
διάβασα τα μηνύματα και απάντησα στις ευχές και σε αυτά που πρέπει. Εννιά η ώρα και
έτοιμος να βγω τη βόλτα μου προς πλατεία. Βγήκα και από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου
δρόμου πήγα μέχρι πλατεία. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο όλα γεμάτα λόγω και του ματς
της Ρεάλ Μαδρίτης με την Ντόρτμουντ στη Μαδρίτη. Η πλατεία όλη γεμάτη, ο χαμός από
κόσμο και κυρίως από νέα παιδιά δεν υπάρχει πουθενά να καθίσεις. Εγώ κάθισα στου
Γιώργου να φάω παγωτό και να δω το παιχνίδι της Ρεάλ. Και εδώ αρκετός κόσμος, αλλά
βρήκα μια καρέκλα να κάτσω να φάω παγωτό και να δω το ματς. Το πρώτο ημίχρονο τέλειωσε
ισόπαλο 0-0. τελικά το Παιχνίδι τέλειωσε με νίκη της Ρεάλ με 2-0. Αλλά στον μεγάλο
τελικό του Λονδίνου πάει η Ντόρτμουντ. Μετά το τέλος του παιχνιδιού σιγά σιγά γύρισα
στο σπίτι. Αύριο πάλι, Μεγάλη Τετάρτη, θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην επόμενη μέρα της Μεγάλης Εβδομάδας.....

No comments:

Post a Comment