Wednesday, May 15, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Τρίτης συννεφιασμένο και βροχερό.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα και ας βρέχει από νωρίς το πρωί.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα με συννεφιά και βροχή από νωρίς το πρωί και αρκετή
δροσιά. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή αυτή η εποχή. Ψιχαλίζει από το πρωί συνεχώς.
Έπλυνα τα δόντια μου, έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου
για να πιω. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό.
Και τα δυο κελαηδάνε από νωρίς το πρωί και μου κάνουν παρέα με τις σταγόνες της
βροχής που πέφτουν συνεχώς. Σήμερα έχει ψύχρα αρκετή και χρειάζεται προσοχή.
Συμμάζεψα λίγο το σπίτι και σκούπισα τα μπαλκόνια. Έριξα λίγο νερό σε όλες τις
γλάστρες και κάθισα παρέα με την κούπα με τον καφέ να γράψω λιγάκι μια που βρέχει
συνεχώς και δεν βγαίνω έξω για τις πρωινές δουλειές. Ήπια τα χάπια μου τα πρωινά λίγο
μετά τις οκτώ και έφαγα λίγα κριτσίνια για πρωινό. Βρέχει συνεχώς και έχει ψύχρα.
Τέλειωσα τις δουλειές του σπιτιού και τώρα διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα
και κάνω ενημέρωση των σελίδων μου, ενώ η βροχή συνεχίζει να πέφτει. Ο κόσμος
περπατάει στα γρήγορα κρατώντας την ομπρέλα. Όλοι βιάζονται να πάνε στις δουλειές
τους, αυτό βλέπω από το μπαλκόνι του σπιτιού μου που βλέπει προς το δρόμο.
Λίγο μετά τις δέκα σταμάτησε να βρέχει και βγήκα για να πάω για ψώνια πρωινά.
Πήγα πρώτα στον φούρνο για ψωμί και μετά μανάβικο για μαναβική. Στην επιστροφή
για το σπίτι ψώνισα λίγο τυρί και τσίπουρο και γύρισα στο σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια
και βγήκα για βόλτα μέχρι πλατεία. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο
μεριά. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο όλα σχεδόν άδεια. Στην πλατεία λίγος κόσμος κάνει
τη βόλτα του, τα ψώνια του και πίνει τον καφέ του. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα λίγο
στην πλατεία για να απολαύσω την όμορφη μέρα και λίγο μετά τις μία επέστρεψα σπίτι.
Ετοίμασα ένα πιάτο φαγητό, κολοκυθάκια γιαχνί, σαλάτα με ελιές και τυρί, φρέσκο ψωμί
και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα
μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έγερση έξη η ώρα και χάπια
απογευματινά. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου και παρέα με την κούπα με τον καφέ
κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και ενημερώνω τις σελίδες μου.
Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά. Σήμερα δεν έχει βόλτα βραδινή γιατί φεύγω να πάω μέχρι
τον καρδιολόγο μου που είναι στην πλατεία, έχω ραντεβού να με δει για εξετάσεις. Πήγα
λίγο μετά τις οκτώ. Περίμενα τη σειρά μου, έκανα τις εξετάσεις του 6μηνου μου έγραψε
και τα φάρμακα του μήνα τον χαιρέτησα και έφυγα. Όλα πολύ καλά μου είπε ο γιατρός μου.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Εξετάσεις και πάλι σε ένα χρόνο. Όλα πήγαν καλά, καλό αυτό.
Επέστρεψα σπίτι σιγά σιγά από πεζοδρόμιο μεριά. Πολύ όμορφη η βραδιά, ήσυχη με
μπονάτσα, αρκετή δροσιά και φεγγαράδα. Δέκα η ώρα, έκανα ένα καφέ κρύο και κάθισα
να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου. Έτσι πέρασε η μέρα και η βραδιά. Αύριο
πάλι, Τετάρτη, θα πούμε από νωρίς το πρωινό. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.....

No comments:

Post a Comment