Tuesday, May 7, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Δευτέρας, ηλιόλουστης, καλοκαιρινής, με μπονάτσα.
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έκανα τον καφέ μου για να πιω. Ελληνικό
διπλό μέτριο. Τακτοποίησα τα καναρίνια, που κελαηδούν από νωρίς το πρωί, στο απάνεμο
μπαλκόνι, όπως κάθε πρωινό. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Συμμάζεψα το σπίτι και τα
μπαλκόνια, έφαγα λίγα κριτσίνια, ήπια μια κούπα γάλα κρύο και παρέα με την κούπα με
τον καφέ και το κελάηδημα των καναρινιών, κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα, τα
μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Το πρωινό είναι καλοκαιρινό και
ήσυχο. Με καθαρό τον Αττικό ουρανό και μπονάτσα. Ζέστη θα έχει και σήμερα, μέρα για
βόλτα στη θάλασσα και μπάνιο. Βγήκα λίγο μετά τις δώδεκα να πάω μια βόλτα πλατεία
από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου δρόμου. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία. Λείπουν
οι πιο πολλοί και αυτοί που έμειναν εδώ είναι για μπάνιο η βόλτα στην παραλία. Τα καφέ
όλα στο μεγάλο δρόμο είναι άδεια και ορισμένα κλειστά. Στην πλατεία λίγος κόσμος
σήμερα παντού. Όλα τα καφέ σχεδόν άδεια. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα και έφαγα το
παγωτό μου, μία μπάλα σε κουπάκι και απόλαυσα την ομορφιά και την ησυχία της
πλατείας. Μόνος μου καθόμουν και έτρωγα το παγωτό. Κανείς άλλος δεν υπήρχε. Λίγο μετά
τις μία επέστρεψα σιγά σιγά σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο πατάτες,
σαλάτα με τυρί και λίγο κρέας κατσίκι του φούρνου, φρέσκο ψωμί ένα ποτήρι κρασί και
έφαγα μια χαρά, παρέα με τα καναρίνια να κελαηδούν. Μάζεψα τα πιατικά και την κουζίνα,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και χάπια
απογευματινά, παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα να διαβάσω τα μηνύματα και την
επικαιρότητα. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο και μου κρατούν συντροφιά. Οκτώ η ώρα
και χάπια βραδινά και έτοιμος να βγω μια βόλτα εδώ κοντά και να περάσω από τους δικούς
μου να τους πω μια καλησπέρα . Πέρασα από τους δικούς μου, ήπια ένα χυμό, είπαμε τα
καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους καληνύχτισα και επέστρεψα σπίτι σιγά, σιγά.
Στους δρόμους πολύ λίγος κόσμος κυκλοφορεί. Έχει αδειάσει η περιοχή. Από αύριο θα
αρχίσουν όλοι να επιστρέφουν στην πόλη. Επέτρεψα σπίτι, έκανα ένα καφέ κρύο, έφαγα
λίγες κουταλιές παγωτό και κάθισα να γράψω και να διαβάσω τα μηνύματα. Όμορφα είναι
και στο σπίτι. Έχει λίγη δροσιά σήμερα. Θα κοιμηθώ μια χαρά. Έτσι πέρασε η μέρα και
η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Τρίτη ξημερώνει σε λίγο.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα ......

No comments:

Post a Comment