Friday, May 31, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό δροσερό και καλοκαιρινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα με ήλιο και αεράκι καλοκαιρινό δροσερό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Έκανα
τον καφέ μου για να πιω, ήπια δυο γουλιές καφέ Ελληνικό και τακτοποίησα τα καναρίνια
στο απάνεμο μπαλκόνι, που κελαηδούν και τα δυο από νωρίς το πρωινό. Η μέρα είναι πολύ
όμορφη, καλοκαιρινή, με ελαφρύ δροσερό αεράκι. Συμμάζεψα λίγο το σπιτικό, σκούπισα
τα μπαλκόνια και τακτοποίησα τις γλάστρες. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά και συνεχίζω
σιγά σιγά τις δουλειές του σπιτιού. Παρέα με την κούπα του καφέ άνοιξα το κομπιούτερ και
διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω λίγο για ενημέρωση τις σελίδας μου της
καθημερινής. Τα καναρίνια μου κρατάνε συντροφιά με το κελάηδημα το πρωινό. Όμορφη
μέρα, ζεστή το μεσημέρι και δροσερή το πρωί και το βράδυ. Πότισα τις γλάστρες μου στα
μπαλκόνια και βγήκα λίγο μετά τις έντεκα για λίγα ψώνια. Σήμερα δεν έχει βόλτα προς πλατεία.
Πέρασα από το μανάβικο και πήρα λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια, λίγο ανθότυρο, αυγά
από το τυράδικο της γειτονιάς, δυο γιαούρτια και ένα κουτί φρέσκο γάλα και επέστρεψα
σπίτι. Τακτοποίησα τα ψώνια, έβαλα από ένα κομμάτι μπρόκολο και λίγο μαρούλι στα καναρίνια
και κάθισα παρέα με τον καφέ και διαβάζω την επικαιρότητα και τα μηνύματα. Τα καναρίνια
κελαηδούν και τα δυο και μου κρατάνε συντροφιά όσο βρίσκομαι στο σπίτι. Λίγο μετά τις μία
ήπια τα χάπια μου τα μεσημεριανά και ετοίμασα ένα πιάτο με φασολάδα, σαλάτα με τυρί,
ασπράδι από ένα αυγό, φρέσκο ψωμί, μία ντομάτα με πατάτες, ένα ποτήρι κρασί και έφαγα
μια χαρά. Μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια που
κρατούσαν συντροφιά την ώρα του φαγητού και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα
και χάπια απογευματινά. Έπλυνα τα πιατικά, συμμάζεψα την κουζίνα, έβαλα στα καναρίνια
από ένα κομμάτι πεπόνι δροσερό, έφαγα και εγώ δυο τρία κομμάτια και κάθισα παρέα με τον
καφέ και διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα και τώρα γράφω για ενημέρωση των
σελίδων μου. Το απόγευμα είναι πολύ όμορφο καλοκαιρινό και δροσερό. Η ώρα είναι λίγο
μετά τις επτά και ο ήλιος λάμπει στον Αττικό ουρανό. Καλοκαίρια σε πια, αύριο τελευταία
ημέρα της άνοιξης και μπαίνουμε στην καλοκαιρινή εποχή μέχρι τον Σεπτέμβρη. Πλησιάζει
η ώρα οκτώ και ο ήλιος είναι ακόμα ψηλά. Ώρα για τα χάπια μου τα βραδινά. Τα καναρίνια
κελαηδάνε και τα δυο. Ντύθηκα καλοκαιρινά και έτοιμος για να βγω τη βόλτα μου τη βραδινή.
Πολύ όμορφη η βραδιά με σχετική δροσιά καλοκαιρινή. Πέρασα και είπα μια καλησπέρα στους
δικούς μου, ήπια ένα χυμό, είπαμε τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά έφυγα και από
πεζοδρόμιο μεριά πήγα μέχρι πλατεία. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία. Τα καφέ στον
μεγάλο δρόμο εκτός από ένα καφέ που είχε κόσμο, τα άλλα όλα ήταν σχεδόν άδεια, απλά
ήσαν μόνο ανοιχτά. Στην πλατεία κόσμος αρκετός έκανε τη βόλτα του και τα καφέ σχεδόν όλα
ήσαν γεμάτα. Έκανα τη βόλτα μου, κάθισα και έφαγα το παγωτό μου, ένα κουπάκι με μια
μπάλα και μετά τις δέκα και μισή σιγά σιγά, απολαμβάνοντας τον περίπατο και την όμορφη
βραδιά επέστρεψα σπίτι από πεζοδρόμιο μεριά και συνέχισα τη βραδιά. Έφτιαξα ένα ποτήρι
κρύο καφέ, διάβασα τα μηνύματα, την επικαιρότητα, έγραψα λίγο για ενημέρωση της σελίδας
μου και έκλεισα τη βραδιά πίνοντας δροσερό καφέ ακούγοντας τραγούδια και μουσική.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα, την τελευταία μέρα της Άνοιξης.
Καλό καλοκαίρι και υπέροχες διακοπές.....




No comments:

Post a Comment