Saturday, May 18, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....καλό πρωινό Παρασκευής, ανοιξιάτικο, με συννεφιά και δροσιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα με συννεφιασμένο τον Αττικό Ουρανό.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Τα καναρίνια κελαηδάνε από νωρίς το πρωί και τα δυο. Τα τακτοποίησα στο απάνεμο
μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό. Έφτιαξα τον καφέ μου τον πρωινό, Ελληνικό διπλό μέτριο
και συμμάζεψα το σπίτι. Σκούπισα με την ηλεκτρική σκούπα, έπλυνα τα μπαλκόνια και
ήπια τα χάπια μου τα πρωινά λίγο μετά τις εννιά. Ήπια δυο γουλιές καφέ και κάθισα να
διαβάσω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Δέκα η ώρα και πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα λίγο ψωμί. Επιστροφή και συνέχιση
γράψιμο για ενημέρωση των σελίδων μου. Η μέρα εξακολουθεί να είναι με συννεφιά και
ετοιμάζεται να βρέξει. Έχει δροσιά αρκετή και χρειάζεται προσοχή για κάποιο κρυολόγημα.
Δώδεκα η ώρα και βγήκα να πάω τη βόλτα μου μέχρι παραλία με το Τραμ. Πήρα από τη
στάση της γειτονιάς μου το Τραμ για Σ.Ε.Φ και κατέβηκα Τροκαντερό να πάω μέχρι τη
Μαρίνα του Φλοίσβου για τη βόλτα μου μια που είναι ήσυχη η μέρα. Κόσμος καθόλου
γιατί άρχισε και ψιχαλίζει. Όμορφα στη Μαρίνα. Εποχή ετοιμασίας και αναχώρησης για
ταξίδια μακρινά και κοντινά προς τα νησιά. Τώρα είναι η καλύτερη εποχή. Έκανα τη βόλτα
μου, έφαγα το παγωτό μου, κάθισα λιγάκι να δω τα σκάφη και λίγο μετά τις μία πήρα το
Τραμ και επιστροφή σε λίγα λεπτά στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα
πιάτο γαρδουμπάκια, σαλάτα με τυρί, φρέσκο ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά,
μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια, ήπια τα
χάπια μου τα μεσημεριανά και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση.
Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά, έβαλα στα καναρίνια από λίγη φρέσκια τροφή και
παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα και τα μηνύματα.
Λίγο μετά τις επτά έπλυνα τα πιατικά, βγήκα για λίγο και πέταξα τα σκουπίδια τα σημερινά
και πετάχτηκα μέχρι το φούρνο και πήρα δυο γιαούρτια και ένα κουτί φρέσκο γάλα.
Επιστροφή στο σπίτι και συνέχιση της μέρας. Ενημέρωση των σελίδων μου και λίγο μετά
τις οκτώ ήπια τα χάπια μου τα βραδινά και βγήκα για μια βόλτα εδώ κοντά. Όμορφη η βραδιά
με μπονάτσα και αρκετή δροσιά. Πέρασα και είδα λίγο τους δικούς μου, ήπια ένα χυμό τα
είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και μετά τις εννιά τους καληνύχτισα και επέστρεψα σπίτι για
να συνεχίσω τη βραδιά. Έκανα ένα ποτήρι καφέ κρύο, Jacombs, κάθισα και είδα τα αθλητικά,
την επικαιρότητα και τον καιρό στον ΣΚΑΪ, και τώρα γράφω και ακούω μουσική από τις
μουσικές σελίδες. Η ώρα πλησιάζει μεσάνυχτα. Έτσι πέρασα τη μέρα και την σημερινή βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα.
Σε λίγο ξημερώνει Σάββατο .....


No comments:

Post a Comment