Tuesday, May 28, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα.....Καλή Δευτέρα, καλή βδομάδα
Καλή ανατολή στην καινούργια βδομάδα την τελευταία της Άνοιξης.
Καλό καλοκαίρι....καλές όμορφες και χαρούμενες διακοπές, σε όσους μπορούν.
Εγώ δεν πρόκειται να πάω διακοπές, εδώ θα κάνω διακοπές στην πόλη που ζω.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό. Έπλυνα τα δόντια μου το πρόσωπό μου
και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Νωρίς ξημερώνει τώρα, λίγο μετά τις έξη.
Μεγάλωσε η μέρα αρκετά και συνεχίζει να μεγαλώνει. Τακτοποίησα τα καναρίνια,
που κελαηδάνε από νωρίς το πρωί, στο απάνεμο μπαλκόνι και τους έβαλα φρέσκια
τροφή, μπρόκολο και από ένα τρυφερό φύλλο μαρουλιού. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά.
Συμμάζεψα λίγο το σπίτι και τα μπαλκόνια και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα
και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου
ακούγοντας το κελάηδημα των καναρινιών. Λιακάδα σήμερα, με μπονάτσα και καθαρό
τον Αττικό ουρανό. Έχει και όμορφη πρωινή δροσιά καλοκαιρινή. Σήμερα έχω να πάω
σε λίγο, στον Οδοντίατρο για εξαγωγή ενός δοντιού που έσπασε και το μισό δόντι με την
ρίζα έμεινε μέσα. Τι να κάνω, όλα συμβαίνουν. Μεγάλωσα, αλλά δεν παραπονιέμαι.
Λίγο μετά τις έντεκα πήγα στον οδοντίατρο και μου έκανε την εξαγωγή του δοντιού. Όλα
πήγαν καλά. Μου πήρε μισή ώρα. Έφυγα λίγο μετά τις δώδεκα και μισή και επέστρεψα
σπίτι γιατί ακόμα είμαι με τη νάρκωση. Πριν επιστρέψω σπίτι πέρασα από τους δικούς μου
να τους πω τι έκανα κάθισα λίγο και έφυγα γραμμή για το σπίτι για λίγο μαλακό φαγητό
και μεσημεριανή ξεκούραση. Ευτυχώς σήμερα έχει δροσιά αρκετή και ξεκουράστηκα
καλά. Έξη η ώρα και έγερση. Πήρα τα χάπια μου τα απογευματινά, έριξα λίγο νερό στο
πρόσωπό μου και όλα είναι εν τάξει με το δόντι μου. Ευτυχώς δεν έχω αιμορραγία.
Ξέπλυνα με λίγο νερό το στόμα μου, ήπια δυο γουλιές καφέ και κάθισα να διαβάσω την
επικαιρότητα, τα μηνύματα και να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου. Λίγο μετά
τις επτά θα πάω μέχρι τον φοροτεχνικό, που είναι εδώ κοντά για την δήλωση εισοδήματος.
Επτά η ώρα και έτοιμος βγήκα για να πάω για την φορολογική μου δήλωση. Πέρασα και
πήρα την αδελφή μου και πήγαμε παρέα γιατί και αυτή χρειάζεται να κάνει τη δήλωση.
Δώσαμε ότι χρειάζονται για την φορολογική δήλωση και λίγο πριν τις οκτώ τελειώσαμε
και γυρίσαμε στα σπίτια μας. Όταν τις τελειώσει ο φοροτεχνικός θα μας ειδοποιήσει. Μέχρι
τότε υπομονή. Επιστροφή σπίτι λίγο μετά τις οκτώ. Ήπια τα χάπια μου τα βραδινά, έριξα
μια ματιά στο δόντι μου να δω αν έχει αίματα και συνέχισα τη μέρα μου στο σπίτι. Μεγάλωσε
η μέρα αρκετά. Ο ήλιος δύει λίγο πριν τις εννιά. Έφτιαξα ένα ποτήρι καφέ κρύο, ήπια δυο
ρουφηξιές και πότισα όλες τις γλάστρες από λίγο νερό. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο.
Απόψε έχει αρκετή δροσιά. Χρειάζεται αρκετή προσοχή αν βγεις έξω για βόλτα. Εγώ δεν θα
βγω, θα μείνω σπίτι, γιατί έχω την τρύπα στο επάνω ούλος από το δόντι που έχω βγάλει.
Ευτυχώς δεν έχει αιμορραγία, ούτε και πόνο μετά που πέρασε η νάρκωση. Το βράδυ πριν
κοιμηθώ θα πάρω ένα Ντεπόν. Εννιά η ώρα και όλα καλά. Παρέα με τον καφέ κάθισα να
δω την επικαιρότητα, τα αθλητικά και τον καιρό στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. Λίγο μετά
τις δέκα κάθισα παρέα με τον καφέ διάβασα τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Έτσι πέρασε η σημερινή ημέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι
θα τα πούμε από νωρίς το πρωί, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα. Τρίτη ξημερώνει η τελευταία Τρίτη της Άνοιξης.....

No comments:

Post a Comment