Monday, May 20, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Κυριακής, καλοκαιρινό, ζεστό, με μπονάτσα από το πρωί
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα που είναι ηλιόλουστη και καλοκαιρινή.
Τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς το πρωί και μου κρατούν συντροφιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και τις μέρας. Καλά
κοιμήθηκα, ήταν δροσερά όλη τη νύχτα. Έπλυνα τα δόντια μου το πρόσωπό μου και
έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Πολύ όμορφο το πρωινό της Κυριακής. Καιρός για
διακοπές στα νησιά μας από τώρα μέχρι τέλος του Σεπτέμβρη. Τακτοποίησα τα καναρίνια
στο απάνεμο μπαλκόνι και συμμάζεψα λίγο το σπίτι και το δωμάτιό μου. Οκτώ η ώρα και
χάπια πρωινά. Σήμερα έχω και μαγείρεμα. Το μενού έχει συκωτάκια κοτόπουλου με ρίγανη.
Εγώ βάζω και τρεις ντομάτες ψιλό κομμένες αντί νερό ζεστό, παίρνει χρώμα η σάλτσα.
Εύκολο και γρήγορο φαγητό, θα κάνω και ένα πιλάφι άσπρο και θα φάω μια χαρά. Ετοίμασα
ότι χρειάζεται για το φαγητό και λίγο μετά τις δέκα ξεκίνησα για το μαγείρεμα. Σοτάρισμα
τα σκόρδα και ένα κρεμμύδι σε φέτες και μετά καλό σοτάρισμα τα συκωτάκια και σβήσιμο
με ένα ποτήρι κρασί, έριξα και τις ντομάτες και χαμήλωσα τη φωτιά για να ψηθεί σιγά σιγά
το φαγητό. Δεν βιάζομαι. Λίγο πριν τις δώδεκα θα είναι έτοιμο, καλό ψημένο και νόστιμο.
Έκανα όλες τις δουλειές του σπιτιού, τακτοποίησα την κουζίνα και πότισα τα λουλούδια
στις γλάστρες και τα πράσινα μυρωδικά που χρησιμοποιώ στο φαγητό. Λίγο πριν τις 12
έτοιμο το φαγητό. Δοκίμασα λίγο και είναι υπέροχο. Έτοιμος για να βγω τη βόλτα μου
μέχρι πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά. Αρκετός κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο
μεριά του μεγάλου δρόμου. Σήμερα έχει ζέστη αρκετή καλοκαιρινή. Καιρός για μπάνιο.
Τα Τραμ προς παραλία περνούν σχεδόν γεμάτα. Τα καφέ στο μεγάλο δρόμο με αρκετό κόσμο.
Στην πλατεία πολύς κόσμος παντού. Όλα γεμάτα. Όλοι πίνουν καφέ και τρώνε παγωτό για
να δροσιστούν. Έκανα τη βόλτα μου, έφαγα το παγωτό μου και λίγο πριν τις δυο επιστροφή
σπίτι για μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο με ένα γαρδουμπάκι το τελευταίο, ένα
μικρό πιάτο για μεζέ με συκωτάκια, σαλάτα πράσινη με τυρί, φρέσκο ψωμί ένα ποτήρι κρασί
και ένα σφηνάκι τσίπουρο. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, ήπια τα χάπια μου τα
μεσημεριανά, τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση
μεσημεριανή. Έξη η ώρα και έγερση. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, ήπια τα χάπια μου
τα απογευματινά, έπλυνα τα πιατικά και έβαλα λίγη φρέσκια τροφή στα καναρίνια που και τα
δύο κελαηδούν χωρίς μεγάλες διακοπές. Τώρα τρώνε από ένα μικρό κομμάτι δροσερό πεπόνι.
Τους αρέσει πολύ. Παρέα με την κούπα με τον καφέ διάβασα την επικαιρότητα, τα μηνύματα,
τα αθλητικά και τώρα γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα, χάπια βραδινά
και κολλύριο για την εσωτερική πίεση των ματιών. Πολύ όμορφη η Κυριακάτικη βραδιά,
καλοκαιρινή, με δροσιά όσο νυχτώνει. Έτοιμος για βραδινή βόλτα εδώ κοντά. Βγήκα λίγο
μετά τις οκτώ. Μέρα έχει ακόμα. Η μέρα μεγάλωσε πολύ και συνεχίζει να μεγαλώνει. Είναι
ζεστή η βραδιά και αύριο θα έχει αρκετή ζέστη από το πρωί. Μέρες καλοκαιρινές για μπάνιο.
Πήγα μια βόλτα να δω τους δικούς μου για λίγο. Ήπια ένα χυμό είπαμε τα καθημερινά και τα
οικογενειακά και λίγο μετά τις εννιά τους καληνύχτισα και επέστρεψα σπίτι κάνοντας μια
βόλτα στους όμορφους και ήσυχους δρόμους της γειτονιάς που μένω. Έκανα ένα ποτήρι καφέ
κρύο, Jacombs, και κάθισα να δω τα αθλητικά στον ΣΚΑΪ. Έντεκα η ώρα τέλειωσαν και παρέα
με τον καφέ κάθισα να γράψω για ενημέρωση των σελίδων μου. Διάβασα τα μηνύματα και
έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και τον καιρό και έκλεισα την Κυριακάτικη βραδιά.
Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί. Σε λίγο αλλάζει η μέρα και η βδομάδα.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα και βδομάδα. Δευτέρα ξημερώνει καλοκαιρινή....

No comments:

Post a Comment