Thursday, May 2, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλό πρωινό Μ. Τετάρτης ανοιξιάτικης, ηλιόλουστης και καλοκαιρινής
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα της Μεγάλης Εβδομάδας.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Έπλυνα
τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω. Τακτοποίησα τα
καναρίνια, που κελαηδούν από νωρίς το πρωί, στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Ήπια λίγες γουλιές καφέ και έφαγα λίγα παξιμάδια κρίθινα
με μια κούπα γάλα κρύο. Συμμάζεψα το σπίτι και πετάχτηκα λίγο μετά τις εννιά μέχρι τη
μικροβιολόγο μου για να πάρω τα αποτελέσματα του INR. Τα πήρα, είναι μια χαρά και
επέστρεψα σπίτι για να συνεχίσω τις δουλειές μου τις πρωινές. Στις έντεκα έχω ραντεβού
με την κόρη μου στην πλατεία να πιούμε καφέ παρέα και να τα πούμε και να τις δώσω τις
λαμπάδες τους τις Πασχαλινές. Η μέρα και σήμερα είναι πολύ όμορφη, σχεδόν καλοκαιρινή.
Τακτοποίησα τις δουλειές του σπιτιού και βγήκα για να πάω πλατεία για το ραντεβού μου.
Η κόρη μου με περίμενε στη στάση του Τραμ και πήγαμε στου Χατζή για καφέ Ελληνικό
σε μπακιρένιο μπρίκι στη χόβολη. Με ένα ποτήρι λικέρ και λουκούμι. Γεμάτη σχεδόν
η πλατεία και όλα τα καφέ. Πολύς κόσμος κάνει τη βόλτα του και τα ψώνια του. Σήμερα
έχει και λαϊκή αγορά, όπως κάθε τετάρτη στη Μ. Αλεξάνδρου. Θα περάσω μετά να πάρω
αυτά που χρειάζομαι για το αυριανό φαγητό. Τα είπαμε με την κόρη μου, ήπιαμε και τον
καφέ μας που μου τον κέρασε, κάναμε τη βόλτα μας στην πλατεία που είναι όμορφα, την
χαιρέτησα μου έδωσε την λαμπάδα μου, πήρε και τις δικές μου και έφυγα για επιστροφή
στο σπίτι. Ευχές θα πούμε από το Ίντερνετ γιατί θα φύγει να πάει την Μ. Παρασκευή στο
Πόρτο Χέλι με τον Άντρα της να περάσουν τις γιορτές. Στην επιστροφή για το σπίτι πέρασα
από την λαϊκή αγορά και ψώνισα λίγα φασολάκια τσαλιά, λίγα κολοκύθια, λίγα καρότα και
μαϊντανό για το αυριανό φαγητό. Επέστρεψα σπίτι λίγο μετά τις μία τακτοποίησα τα ψώνια
και ετοίμασα το φαγητό για να φάω. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την
κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριανή. Σήμερα έχει
ζέστη αρκετή, καλοκαιρινή. Άλλαξα λόγω εποχής και τα παπλώματα. Έβαλα το πιο ελαφρύ.
Το χειμωνιάτικο το έβαλα στη ντουλάπα, από το χειμώνα και πάλι. Έξη η ώρα και έγερση.
Χάπια απογευματινά και συνέχεια τις μέρας στο σπίτι μέχρι τις οκτώ. Χάπια βραδινά και
έτοιμος για να βγω να πάω μέχρι τους δικούς μου να δω. Πήγα μέχρι τους δικούς μου, ήπια
ένα χυμό τα είπαμε λίγο τα καθημερινά και τα γιορτινά και λίγο μετά τις εννιά, έφυγα και
επέστρεψα στο σπίτι για να δω το παιχνίδι, ποδόσφαιρο, Μπαρτσελόνα – Μπάγερν. Έφτιαξα
μια κούπα πράσινο τσάι και κάθισα να παρακολουθήσω το παιχνίδι στη ΝΕΤ. Η ώρα πήγε
λίγο μετά τις έντεκα και η Μπάγερν 15 λεπτά πριν το τέλος κερδίζει τη Μπαρτσελόνα μέσα
στη Βαρκελώνη με 3-0. Και στα σίγουρα θα παίξει στον μεγάλο τελικό στο Λονδίνο με την
Ντόρτμουντ. Δυο Γερμανικές στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ. Παρέα με την κούπα με
το τσάι έριξα μια ματιά στην επικαιρότητα και διάβασα τα μηνύματα. Τώρα γράφω λίγα
ακόμα για ενημέρωση των σελίδων μου. Το παιχνίδι τέλειωσε με νικήτρια την Μπάγερν
με 3-0. τώρα σειρά έχει ο τελικός. Έτσι πέρασε και η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο
πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην επόμενη ημέρα που σε λίγο ξημερώνει Μ. Πέμπτη......

No comments:

Post a Comment