Tuesday, May 14, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλή βδομάδα. Δευτέρα σήμερα με συννεφιά.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα και στην καινούργια βδομάδα της άνοιξης.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας. Μεγάλωσε
η μέρα αρκετά και μεγαλώνει ακόμα. Ξημερώνει λίγο μετά τις έξη και νυχτώνει λίγο μετά
τις οκτώ και μισή. Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για
να πιω. Ελληνικό διπλό μέτριο. Τα καναρίνια κελαηδούν από νωρίς το πρωινό λίγο μετά
την ανατολή του ήλιου και τις μέρας. Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι
όπως κάθε πρωινό. Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά. Συμμάζεψα λίγο το σπίτι και ετοίμασα
ότι χρειάζονται για το σημερινό μαγείρεμα. Το Μενού έχει σήμερα κολοκυθάκια γιαχνί με
δυο πατάτες, μια μελιτζάνα, μια πιπεριά πράσινη, ένα καρότο και μαϊντανό. Εγώ ετοίμασα
και τρία κλαράκια σέλινο και τρία κλαράκια μελισσόχορτο από τις γλάστρες μου. Πετάχτηκα
για λίγο μέχρι το μανάβικο της γωνιάς και πήρα, τα κολοκυθάκια, την πιπεριά και την
μελιτζάνα και όλα έτοιμα κομμένα για το μαγείρεμα στις δέκα η ώρα. Πρώτα σοτάρισμα
το κρεμμύδι και τρεις σκελίδες σκόρδο και μετά ακολουθούν οι ντομάτες τριμμένες και μετά
όλα τα άλλα σε μέτρια φωτιά. Σε λιγότερο από μια ώρα θα είναι έτοιμο το φαγητό. Στα
ενδιάμεσα παρέα με τον καφέ και το κελάηδημα των καναρινιών διάβασα την επικαιρότητα
τα μηνύματα και έγραψα για ενημέρωση των σελίδων μου. Έντεκα και το φαγητό έτοιμο
καλό ψημένο και νόστιμο. Τακτοποίησα την κουζίνα, έπλυνα ότι χρησιμοποίησα για το
μαγείρεμα και κάθισα για ενημέρωση των σελίδων μου. Δώδεκα η ώρα και έτοιμος για να
βγω τι βόλτα μου προς την πλατεία. Λίγος κόσμος από και προς πλατεία από πεζοδρόμιο
μεριά του μεγάλου δρόμου. Τα καφέ και τα μαγαζιά όλα άδεια. Απλά είναι ανοιχτά.
Στην πλατεία πολύ λίγος κόσμος κάνει τη βόλτα του και τα καφέ απλά έχουν κόσμο λίγο.
Η μέρα καλή είναι μόνο υπάρχει συννεφιά προς τον Βορρά και έχει αρκετή δροσιά. Λίγο
μετά τις μία έκανα τι βόλτα μου και επιστροφή στο σπίτι για το μεσημεριανό φαγητό.
Ετοίμασα ένα πιάτο με κολοκυθάκια γιαχνί, σαλάτα με τυρί και ελιές, φρέσκο ψωμί και
ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά το πολύ νόστιμο φαγητό, μάζεψα τα πιατικά για πλύσιμο,
τακτοποίησα την κουζίνα, έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για ανάπαυση μεσημεριού.
Έξη η ώρα και χάπια απογευματινά. Τα καναρίνια κελαηδούν και τα δυο συνεχώς. Η μέρα
είναι ακόμα αρκετή, με συννεφιά και ήλιο κατά διαστήματα. Όμορφη θα είναι η βραδιά.
Παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα και διαβάζω τα μηνύματα και την επικαιρότητα.
Μετά τις επτά γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου. Οκτώ η ώρα και χάπια βραδινά.
Έτοιμος για μια βόλτα εδώ κοντά. Βγήκα λίγο μετά τις οκτώ, ακόμα είναι μέρα, σε λίγο
ο ήλιος και η μέρα βασιλεύουν. Συννεφιά στον Αττικό ουρανό και έχει δροσιά καλή.
Πέρασα και από τους δικούς μου να πω μια καλησπέρα και τους πήγα λίγο φαγητό για
αύριο, κολοκυθάκια γιαχνί με πατάτες. Ήπια τον χυμό μου, τα είπαμε τα καθημερινά
λιγάκι και λίγο μετά τις εννιά τους καληνύχτισα και έκανα τη βόλτα μου και επέστρεψα
στο σπίτι για να συνεχίσω τη βραδιά. Έκανα ένα ποτήρι κρύο καφέ Jacobs και κάθισα και
διάβασα τα μηνύματα , την επικαιρότητα και ενημέρωσα τις σελίδες μου. Έτσι πέρασε
και η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωινό.
Καλή ανατολή στην καινούργια μέρα....ημέρα Τρίτη

No comments:

Post a Comment