Thursday, May 16, 2013

Τα Καθημερινά της Καθημερινότητας.....



Καλημέρα....καλή Τετάρτη Ανοιξιάτικη και δροσερή.
Καλή ανατολή ανοιξιάτικη, ηλιόλουστη, με μπονάτσα και αραιή συννεφιά.
Νωρίς ξύπνησα και σήμερα το πρωινό, λίγο μετά την ανατολή του ήλιου και της μέρας.
Έπλυνα τα δόντια μου, το πρόσωπό μου και έφτιαξα τον καφέ μου για να πιω.
Τακτοποίησα τα καναρίνια στο απάνεμο μπαλκόνι όπως κάθε πρωινό, καθάρισα τα
κλουβιά, τους άλλαξα νερό και τους έβαλα φρέσκια τροφή από λίγο μπρόκολο. Αυτά
και τα δυο κελαηδάνε από νωρίς, το πρωινό, γιατί τώρα ξημερώνει νωρίς, λίγο μετά τις έξη.
Οκτώ η ώρα και χάπια πρωινά, συμμάζεψα λίγο το σπίτι και σκούπισα τα μπαλκόνια.
Η μέρα είναι πολύ όμορφη σήμερα, μπονάτσα, ηλιόλουστη με αρκετή δροσιά το πρωί.
Ήπια δυο γουλιές καφέ, έφαγα λίγα κριτσίνια για πρωινό και παρέα με την κούπα με τον
καφέ κάθισα και διαβάζω την επικαιρότητα, τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των
σελίδων μου των καθημερινών. Δέκα η ώρα και πετάχτηκα μέχρι το Φαρμακείο για να πάρω
τα φάρμακα του μήνα που μου έγραψε χθες ο καρδιολόγος μου. Ημέρα λαϊκής αγοράς
σήμερα, θα περάσω αργότερα να ψωνίσω κάτι λίγα που χρειάζομαι για το αυριανό μαγείρεμα.
Δώδεκα η ώρα και βγήκα για την βόλτα για την πλατεία από πεζοδρόμιο μεριά του μεγάλου
δρόμου. Αρκετός κόσμος από και προς την πλατεία, γιατί σήμερα είναι ημέρα λαϊκής αγοράς.
Τα καφέ του μεγάλου δρόμου με λίγο κόσμο. Η πλατεία είναι γεμάτη και όλα τα καφέ.
Είναι όμορφη σήμερα η μέρα, ανοιξιάτικη πραγματική με δροσιά και μπονάτσα. Έκανα τη
βόλτα μου, έφαγα το παγωτό μου, κάθισα λίγο στην πλατεία και λίγο μετά τις μία, πέρασα
από την λαϊκή ψώνισα μαρούλι και λίγο μπρόκολο για τα καναρίνια και επέστρεψα σπίτι για
το μεσημεριανό φαγητό. Ετοίμασα ένα πιάτο κολοκυθάκια γιαχνί, σαλάτα με τυρί, φρέσκο
ψωμί και ένα ποτήρι κρασί. Έφαγα μια χαρά, μάζεψα τα πιατικά, τακτοποίησα την κουζίνα,
έριξα μια ματιά στα καναρίνια και πήγα για μεσημεριανή ανάπαυση. Έξη ή ώρα και έγερση.
Ήπια τα χάπια μου τα απογευματινά και έπλυνα τα μεσημεριανά πιατικά. Τα καναρίνια
κελαηδούν και τα δυο κρατώντας μου συντροφιά καλή. Τους έβαλα από λίγη φρέσκια
τροφή, από ένα φύλλο μαρούλι τρυφερό και αυτά τρώνε και κελαηδούν συνεχώς, πολύ
όμορφο το απόγευμα της Τετάρτης, με δροσιά και ηλιόλουστο. Όσο περνούν οι μέρες όλο
και καλοκαιριάζει. Τώρα είναι όμορφα για ταξίδια θαλασσινά στα νησιά. Η ώρα πλησιάζει
οκτώ. Έβγαλα από την κατάψυξη τα γαρδουμπάκια που τα έχω από το Πάσχα για να τα
μαγειρέψω αύριο. Το μενού αύριο έχει γαρδουμπάκια κοκκινιστά στην κατσαρόλα. Ήπια
τα χάπια μου τα βραδινά, ένα ποτήρι νερό και παρέα με την κούπα με τον καφέ κάθισα
και διαβάζω την επικαιρότητα τα μηνύματα και γράφω για ενημέρωση των σελίδων μου.
Ο ήλιος και η μέρα πάνε προς την δύση, σε λίγο θα ανατείλουν στο άλλο ημισφαίριο.
Είμαι έτοιμος να βγω για βόλτα βραδινή εδώ κοντά και να περάσω από τους δικούς μου
για να τους δω και να τα πούμε λίγο τα καθημερινά. Πέρασα από τους δικούς μου, ήπια
ένα χυμό τα είπαμε λιγάκι τα καθημερινά και λίγο μετά τις εννιά τους καληνύχτισα και
επέστρεψα σπίτι για να δω το παιχνίδι του τελικού στο ποδόσφαιρο για το Europa League
που γίνεται στο Άμστερνταμ μεταξύ Μπενφίκα – Τσέλσι. Έκανα ένα καφέ κρύο Jacombs
και κάθισα να παρακολουθήσω το παιχνίδι. Στα ενδιάμεσα γράφω για ενημέρωση των
σελίδων μου και διαβάζω τα μηνύματα και την επικαιρότητα. Τελικά κέρδισε η Τσέλσι.
Πρωταθλήτρια του Europa League. Μπενφίκα – Τσέλσι 1-2.
Έτσι τέλειωσε η σημερινή μέρα και η βραδιά. Αύριο πάλι θα τα πούμε από νωρίς το πρωί.
Καλή ανατολή στην καινούργια ημέρα. Πέμπτη ξημερώνει......

No comments:

Post a Comment